Die mag de vaste analist worden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alex Pastoor stond ver boven de rest aan deze tafel.
Mag ook bij VI Online aanschuiven, of iets dergelijks. Het meningenveld is terug van vakantie en slechter dan ooit. En dan moeten Raffie en Ibi nog worden losgelaten in de speeltuin.quote:
Ik vond het sowieso een fijne aflevering, behalve de overbodige Arno.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus De monoloog van Pastoor over Feyenoord is prima.
Eens. Pastoor mag zeker vaker komen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso een fijne aflevering, behalve de overbodige Arno.
Mooie tafel. Helaas wel A. Vermeulen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:22 schreef Zipportal het volgende:
Ron Jans, Kees van Wonderen, Theo Janssen en Arno Vermeulen
Jezus, wat een lekker ding.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:12 schreef Benny het volgende:
Het boeiendste aan deze uitzending is het meisje achter Sjoerd
Vorige week zat daar een chick die aan LLDL meedeedquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:12 schreef Benny het volgende:
Het boeiendste aan deze uitzending is het meisje achter Sjoerd
Zat ie aan tafel?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Rik Elfrink die net doet alsof ie geweldige bronnen heeft
Spreekpop van PSV.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Reservebankquote:
Fanboy met een pen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Helaas niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:34 schreef hhh38 het volgende:
Zijn Ibi en Pierre bij het grof vuil gezet?
Ik kijk morgenochtend wel even terugquote:Op zondag 1 september 2024 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De schoolkrantjournalist als presentator. Deze trainwreck wil ik zien. @:szura
Hoe zie je de rolverdeling voor je van de 3 spitsen?quote:Op zondag 1 september 2024 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze Weghorst-discussie benadert alweer het borreltafelanalyseniveau.
Ik verwacht eigenlijk dat Weghorst en Brobbey elkaar gaan afwisselen, en Akpom tactisch zal worden ingezet. De wedstrijden volgen elkaar op, en we weten inmiddels hoe Farioli redeneert. Gezien de fysieke gesteldheid van Brobbey mogen we blij zijn als hij een langere tijd fit blijft, en roulatie kan wellicht helpen. Het is allemaal minder ingewikkeld dan we denken.quote:Op zondag 1 september 2024 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe zie je de rolverdeling voor je van de 3 spitsen?
Het lijkt me lastig om ze alledrie tevreden te houden. Vooral Weghorst die zichzelf altijd gruwelijk overschat.quote:Op zondag 1 september 2024 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat Weghorst en Brobbey elkaar gaan afwisselen, en Akpom tactisch zal worden ingezet. De wedstrijden volgen elkaar op, en we weten inmiddels hoe Farioli redeneert. Gezien de fysieke gesteldheid van Brobbey mogen we blij zijn als hij een langere tijd fit blijft, en roulatie kan wellicht helpen. Het is allemaal minder ingewikkeld dan we denken.
Ik denk dat vooral Akpom niet tevreden gaat zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig om ze alledrie tevreden te houden. Vooral Weghorst die zichzelf altijd gruwelijk overschat.
Het wordt niet meer herhaald. Terwijl het s 'nachts wordt uitgezonden.quote:Op zondag 1 september 2024 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend wel even terug
Ik mag Theo wel. Altijd goeie teksten en to the point. Raffie ook niks mis mee. Studio Voetbal is de laatste tijd weer een programma om naar te kijken. Stomphorst doet het ook prima. Vorige week weer een paar keer VI gekeken. Dan kies ik hier voor. Paar jaar geleden zou ik dat nooit en te nimmer hebben gezegd.quote:
Dit is Gert van 't Hof.quote:Op zondag 8 september 2024 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mag Theo wel. Altijd goeie teksten en to the point. Raffie ook niks mis mee. Studio Voetbal is de laatste tijd weer een programma om naar te kijken. Stomphorst doet het ook prima. Vorige week weer een paar keer VI gekeken. Dan kies ik hier voor. Paar jaar geleden zou ik dat nooit en te nimmer hebben gezegd.
Klopt.quote:
Meer dan in dit topic. Iemand gekeken ?quote:
`die cliches zijn zo slecht dat ze wel een glimlach oproepen.quote:Op zondag 29 september 2024 23:08 schreef Faraday01 het volgende:
Affelay is redelijk op dreef vanavond
Die was in vorm ja. Prima uitzending wel.quote:Op zondag 29 september 2024 23:08 schreef Faraday01 het volgende:
Affelay is redelijk op dreef vanavond
quote:Presentator Sjoerd van Ramshorst praat samen met Guus Hiddink, Arno Vermeulen, Ibrahim Afellay en Pierre van Hooijdonk over de voetbalweek.Bovendien is er een samenvatting van Fortuna Sittard-AZ.
Zeker in de week van de scheidsrechter zou je ook gewoon normaal kunnen doen en een goed voorbeeld geven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Die stellingBosz moet geschorst worden ja? Hij was nog behoorlijk netjes. Ja, heel cynisch misschien maar dat is niet strafbaar lijkt me.
En dan ook nog Michiel Kramer, wat een leuke jongen is dat hé. Soms even een elleboogje of iemand kapot trappen maar wat lult ie leuk haha.quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:43 schreef ISVV het volgende:
Wat is die Theo toch stoer hè, sloeg wel eens een training over en belde het Nederlands elftal af. Zo'n leuke, volkse jongen!!1!.
In de moskee vinden ze Ibi ook een vermoeiende manquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:36 schreef hhh38 het volgende:
Ibi was weer in vorm met z'n spreekwoorden
Denk je niet dat uiteindelijk iedere ploeg op de lange termijn baat heeft bij continuïteit en een vast systeem? De meeste trainers geven alleen individuele spelers rust, dat zal ook wel een reden hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
God, bij Studio Voetbal doen ze ook geen enkele moeite om zich in Farioli te verdiepen, hé?
Ajax is de enige club ter wereld die een druk programma heeft, snap dat danquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je niet dat uiteindelijk iedere ploeg op de lange termijn baat heeft bij continuïteit en een vast systeem? De meeste trainers geven alleen individuele spelers rust, dat zal ook wel een reden hebben.
Farioli was in zijn tijd bij OGC Nice helemaal niet zo van het rouleren, zocht Bart Frouws (VI) laatst nog uit. De reden waarom Farioli rouleert, is voor mensen die een beetje moeite doen om het nieuws te volgen wel duidelijk. Natuurlijk heeft een team baat bij continuïteit. Maar rouleren na Baku-uit en Feyenoord/PSV/Maccabi/Twente voor de boeg vind ik helemaal geen schok.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je niet dat uiteindelijk iedere ploeg op de lange termijn baat heeft bij continuïteit en een vast systeem? De meeste trainers geven alleen individuele spelers rust, dat zal ook wel een reden hebben.
Kijk maar hoe druk het hier is.quote:Op zondag 3 november 2024 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Dit programma wordt met de week slechter en korter met die non-items.
Ik kwam net voor de uitzending m'n bed uit, eerst Max teruggekeken en dacht laat ik voor te gaan slapen even naar Studio Voetbal kijken. Je mist niks als je niet kijkt. Er waren tijden ging er een heel topic doorheen. Ik "zeg" het al tijden FOK! is.......quote:Op zondag 3 november 2024 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK is dood en Sjoerd die iedereen in de poepert loert is kut.
Alleen maar stomme rubriekjes zoals die amateurvoetballers.quote:Op zondag 3 november 2024 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Dit programma wordt met de week slechter en korter met die non-items.
Compilatie van Perisic zat ook vol met slechte/matige voorzettenquote:Op zondag 24 november 2024 22:28 schreef Szura het volgende:
Pi-Air wil uitleggen dat Pepi een geweldige spits is. We beginnen een compilatie met een totaal mislukte kopbal en een struikelpartij voor de goal in kansrijke positie.
Hier kwam ik voor naar dit topic. één of ander brittenland volgertje die dan het voetvolk gaat vragen wat ze van Arne vinden. ONZE ARNE.quote:Op zondag 1 december 2024 23:10 schreef hhh38 het volgende:
Reportage over Slot/Liverpool zonder beelden van de wedstrijd
Inderdaad zeg, op de vraag wat hij tegenwoordig doet kwam ook alleen maar “niets, beetje padellen met Raf”.quote:Op zondag 15 december 2024 22:26 schreef hhh38 het volgende:
Wie gaat er voor z'n lol een uur naar Maarten Stekelenburg kijken?
Wel mooi dat ie zelf bevestigt dat DE REDDING enorm overrated is.
Toevallig dat Arno er zat terwijl AZ een topper had.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, Arno opent met dat hij liever Eredivisie kijkt dan Premier League.
Gaan we vanavond kijken?quote:Op maandag 13 januari 2025 07:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg lichtelijk het gevoel dat Arno het geen pingel voor PSV vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |