heb de OP wat aangepastquote:Op maandag 12 februari 2024 23:40 schreef Elan het volgende:
Geen k-pop meisjes in de OP
Gemiste kans.
Dat zal niemand hier verbazen.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben geboren in het jaar van de slang
De Slang vertegenwoordigt volgens de Chinese astrologie wijsheid en transformatie. Met je voorzichtige en analyserende aard ga je eerst de zaak van a tot z doorgronden, om daarna je slag te slaan. Met veel idealisme werk je aan je doel. Als Slang ben je dan wel heel verstandig en gecultiveerd maar je aanmatigende toontje brengt anderen tot ergernis. Wie jou onrecht aandoet in jouw ogen, wordt onverbiddelijk de deur gewezen. Je bent bezitterig ingesteld en gauw op de teentjes getrapt.quote:
Ik heb oranje schoenen. :Squote:Op maandag 12 februari 2024 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen moet je dunner worden om flink te hardlopen, in plaats van dat je flink moet hardlopen om dunner te worden
Maar het is natuurlijk ook wel omdat sommige hardlopers bespottelijke loopjes hebben of lelijke outfits dragen. Dat ziet er niet uit.
Ben voor de 5 kilometer gegaan, ik had een totale off-day!quote:Op maandag 12 februari 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gerend?
Ik ga morgenochtend weer kilometers vreten. Net een flinke pan pasta op, dus ik ben helemaal klaar!
Dat past vast prima bij het vestje wat je draagt bij het papier prikken overdag!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 07:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb oranje schoenen. :S
Dacht de ratquote:Op maandag 12 februari 2024 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben geboren in het jaar van de slang
Welk dier past bij mij denk je?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dacht de rat
Zullen er wel veel zijn in de sc
Chinchillaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens in het jaar van de geit geboren.
[..]
Welk dier past bij mij denk je?
Ik ben aan Aapquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dacht de rat
Zullen er wel veel zijn in de sc
I guessed today’s Globle in 4 tries:quote:Op dinsdag 13 februari 2024 07:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen trouwens,
Woordle 969 4/6
⬜⬜🟨⬜🟩
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 765 6/6
⬜⬜🟨🟨🟨🟨
⬜⬜🟨⬜🟩⬜
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Witheet
I guessed today’s Globle in 7 tries:
🟥🟥🟥🟥🟧🟥
🟩🏆
https://globle.org/
Dit is geen land.
quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk doe je ook wat anders. Van hardlopen word je niet mooier.
@:tarado
Je kunt toch een beetje je best doen.quote:
En als het niet lukt post het dan niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt toch een beetje je best doen.
Dat hoor ik zojuist op de radio. Ik heb mijn kist vast besteldquote:Mensen met veel sociale contacten leven langer
Je kunt toch een beetje je best doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoor ik zojuist op de radio. Ik heb mijn kist vast besteld
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hondquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens in het jaar van de geit geboren.
[..]
Welk dier past bij mij denk je?
Fake newsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Verder was het weldegelijk Frénk van der Linden, en niet Frank van der fucking Ellende.
Ja goedquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:21 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Goedemorgen alles goed met koning Roland?
Dat is lekker zegquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja goed
Ik ga zo wat saucijzenbroodjes halen
En met jou
Dat deed je vaker. Niet lief hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik deed dat laatst een keer van @:Pisces29
Dat heb ik geweten
Schaam je kapot. Echt. Een marteling van je smaakpapillen. Gore dikke big.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja goed
En met jou
Ik ga straks een lekker broodje avocado halen.quote:
Eet smakelijk maatjequote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga straks een lekker broodje avocado halen.
Ik eet ook een sinaasappel ernaastquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schaam je kapot. Echt. Een marteling van je smaakpapillen. Gore dikke big.
Dankjewel.quote:
Ik hoop dat die sinaasappel smaakt maat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik eet ook een sinaasappel ernaast
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga straks een lekker broodje avocado halen.
Oh ja, want het is onmogelijk dat @KingRoland gewoon van saucijzenbroodjes en sinaasappel houdtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die iets gezonds bij iets vettigs doen![]()
Oh ja dan ben ik wel goed bezig![]()
Dat is als beweren dat je een gezond dieet volgt terwijl je je dag begint met een marathon door een snoepwinkel en vervolgens beweert dat je 'een gezonde dosis suiker' hebt gehad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk verhaal heb je geschrevenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is als beweren dat je een gezond dieet volgt terwijl je je dag begint met een marathon door een snoepwinkel en vervolgens beweert dat je 'een gezonde dosis suiker' hebt gehad.
Doe je dit ook op kringverjaardagen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Als het op ongezonde meuk aankomt ben ik onverbiddelijk.
Naar verjaardagen gaanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je dit ook op kringverjaardagen?
Lekker maat. Ze vallen mij soms verkeerd, dan word ik er echt misselijk van. Maar laat het je lekker smaken maat. Ik ga denk straks wraps maken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja goed
En met jou
1 kilometer wandelen om daarna lekker te snacken bij de frituur.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komkommer met satésaus vind ik een vrij goddelijke combinatie.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is wel lekker, ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Komkommer met satésaus vind ik een vrij goddelijke combinatie.
Eet smakelijk maat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Of je nou gezond of ongezond eet, ik oordeel daar niet over.
Geniet er lekker van
Ja, zondagmiddag laat. Gistermiddag pas. thuis aangekomen wegens gemiste aansluiting in Atlanta door trage security. Vliegen is kut.quote:
Feest in huize @Zipportalquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)informatie~ac22bead/
Oei. Roethof kan gecanceled worden boys.
Dit had ik nou nooit verwacht van hem.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
Nee, hè?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit had ik nou nooit verwacht van hem.
Nee dat leek mij nou juist een hele integere man die alleen maar bezig is met de waarheid achterhalen en niet om zijn client vrij te krijgen tegen welke prijs dan ook.quote:
De usual suspectsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik glij uit in het Feyenoord topic. @:onlogisch
Premiumquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik twijfelde ook moet ik zeggenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:35 schreef aTypisch het volgende:
mods hier die links weghalen naar een artikel
Stuur naar mij aubquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:41 schreef Elan het volgende:
Ik heb van een vriendelijke user een linkje naar een site gekregen waarmee je alle premium content gratis kunt bekijken.
Voel me wel een beetje boomerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
archive today
deze truc bestaat al sinds 2012
boomers
Dat zal er vandaag ook wel inzitten. De energiepiek van die gore vette saucijzenbroodjes zit er inmiddels op. Het zal mij niet verbazen als je nu al geregeld aan het geeuwen bent.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voel me wel een beetje boomer
gisteren nog een dutje gedaan
Drink nu wel koffie witquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal er vandaag ook wel inzitten. De energiepiek van die gore vette saucijzenbroodjes zit er inmiddels op. Het zal mij niet verbazen als je nu al geregeld aan het geeuwen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |