Dat is als beweren dat je een gezond dieet volgt terwijl je je dag begint met een marathon door een snoepwinkel en vervolgens beweert dat je 'een gezonde dosis suiker' hebt gehad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die iets gezonds bij iets vettigs doen![]()
Oh ja dan ben ik wel goed bezig![]()
Leuk verhaal heb je geschrevenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is als beweren dat je een gezond dieet volgt terwijl je je dag begint met een marathon door een snoepwinkel en vervolgens beweert dat je 'een gezonde dosis suiker' hebt gehad.
Doe je dit ook op kringverjaardagen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Als het op ongezonde meuk aankomt ben ik onverbiddelijk.
Naar verjaardagen gaanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je dit ook op kringverjaardagen?
Lekker maat. Ze vallen mij soms verkeerd, dan word ik er echt misselijk van. Maar laat het je lekker smaken maat. Ik ga denk straks wraps maken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja goed
Ik ga zo wat saucijzenbroodjes halen
En met jou
1 kilometer wandelen om daarna lekker te snacken bij de frituur.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komkommer met satésaus vind ik een vrij goddelijke combinatie.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is wel lekker, ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Komkommer met satésaus vind ik een vrij goddelijke combinatie.
Eet smakelijk maat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Of je nou gezond of ongezond eet, ik oordeel daar niet over.
Geniet er lekker van
Ja, zondagmiddag laat. Gistermiddag pas. thuis aangekomen wegens gemiste aansluiting in Atlanta door trage security. Vliegen is kut.quote:
Feest in huize @Zipportalquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)informatie~ac22bead/
Oei. Roethof kan gecanceled worden boys.
Dit had ik nou nooit verwacht van hem.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
Nee, hè?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit had ik nou nooit verwacht van hem.
Nee dat leek mij nou juist een hele integere man die alleen maar bezig is met de waarheid achterhalen en niet om zijn client vrij te krijgen tegen welke prijs dan ook.quote:
De usual suspectsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |