Je kunt toch een beetje je best doen.quote:
En als het niet lukt post het dan niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt toch een beetje je best doen.
Dat hoor ik zojuist op de radio. Ik heb mijn kist vast besteldquote:Mensen met veel sociale contacten leven langer
Je kunt toch een beetje je best doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoor ik zojuist op de radio. Ik heb mijn kist vast besteld
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hondquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens in het jaar van de geit geboren.
[..]
Welk dier past bij mij denk je?
Fake newsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Verder was het weldegelijk Frénk van der Linden, en niet Frank van der fucking Ellende.
Ja goedquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:21 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Goedemorgen alles goed met koning Roland?
Dat is lekker zegquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja goed
Ik ga zo wat saucijzenbroodjes halen
En met jou
Dat deed je vaker. Niet lief hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik deed dat laatst een keer van @:Pisces29
Dat heb ik geweten
Schaam je kapot. Echt. Een marteling van je smaakpapillen. Gore dikke big.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja goed
Ik ga zo wat saucijzenbroodjes halen
En met jou
Ik ga straks een lekker broodje avocado halen.quote:
Eet smakelijk maatjequote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga straks een lekker broodje avocado halen.
Ik eet ook een sinaasappel ernaastquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schaam je kapot. Echt. Een marteling van je smaakpapillen. Gore dikke big.
Dankjewel.quote:
Ik hoop dat die sinaasappel smaakt maat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik eet ook een sinaasappel ernaast
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga straks een lekker broodje avocado halen.
Oh ja, want het is onmogelijk dat @KingRoland gewoon van saucijzenbroodjes en sinaasappel houdtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die iets gezonds bij iets vettigs doen![]()
Oh ja dan ben ik wel goed bezig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |