Ja echt wel!! Het is vaak makkelijker om kritiek te geven dan een complimentquote:Op maandag 12 februari 2024 21:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dankje. Mag ook weleens gezegd worden toch?
Ja en neequote:
'Heisa bedankt' ingezet door Ashley.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:53 schreef kater1 het volgende:
Ze zingen eerst Jimmy bedankt en dan Heisa bedankt
Dilano moest Jimmy/Heisa even delen met alles en iedereen, maar heeft 'm nu weer even voor zichzelf dus hij is nu weer ok.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:53 schreef rinardo het volgende:
zal wel aan mij liggen maar ik zie niets aan Dilano, en snap ook niet waarom er print screens genomen moeten worden, hij ziet er net zo uit als anders, tshirtloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben echt blij voor Jimmyquote:Op maandag 12 februari 2024 21:55 schreef Puzzie het volgende:
'Dit ga ik mijn leven nooit meer vergeten'
Knip en plakwerkquote:Op maandag 12 februari 2024 21:58 schreef rinardo het volgende:
in de uitzending zelfde als Ashley vandaag zei, niemand denkt aan mij, zei ze vanmorgen. Nu in de uitzending, ik heb de gunfactor niet, niemand denkt aan mij, laatste kindje van de klas die gekozen word bij gym, exact hetzelfde wat ze vanmorgen zei .
Hij werd er eerder vanavond al emotioneel van. Hij is echt dankbaar dat BB dit voor hem heeft gedaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Aaaah Jimmy is echt geraakt. Wat onwijs mooi om te zien.Hij gaat dit nooit vergeten.
Voor mij was het ook het mooiste BB-moment tot nu toe![]()
Ja dit was wel heel erg bijzonder, ook juist omdat je de emotionele kant van Jimmy hier zo mooi in ziet .quote:Op maandag 12 februari 2024 21:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Aaaah Jimmy is echt geraakt. Wat onwijs mooi om te zien.Hij gaat dit nooit vergeten.
Voor mij was het ook het mooiste BB-moment tot nu toe![]()
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Bedankt voor mijn nieuwe achtergrond
Ze heeft wel even hard op gezegd dat ze heel graag een keer de vrijstelling wil hebben....dus kijken wat BB voor haar kan doen.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:58 schreef rinardo het volgende:
in de uitzending zelfde als Ashley vandaag zei, niemand denkt aan mij, zei ze vanmorgen. Nu in de uitzending, ik heb de gunfactor niet, niemand denkt aan mij, laatste kindje van de klas die gekozen word bij gym, exact hetzelfde wat ze vanmorgen zei .
Wat lief dat je dat zegtquote:Op maandag 12 februari 2024 21:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat leuk om te zien dat de meeste bewoners zo enthousiast waren over Heisa en haar optreden! Tom nog het meest!
En ik heb ook bijzonder genoten van het enthousiasme en de nieuwsgierigheid hier in de COS vandaag!![]()
![]()
Aah beterquote:Op maandag 12 februari 2024 22:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash , Ka ,Tom en je hoort Randy ook
Das mooiquote:Op maandag 12 februari 2024 22:05 schreef marky het volgende:
Het masterplan van Eslie is dus Ty en Ronahi erop zetten. Hoe lang moet ze daar over hebben nagedacht.
Prima keuze, maar dat kan nog ook zo maar veranderenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:05 schreef marky het volgende:
Het masterplan van Eslie is dus Ty en Ronahi erop zetten. Hoe lang moet ze daar over hebben nagedacht.
Ik ook nietquote:Op maandag 12 februari 2024 22:08 schreef greysbones het volgende:
Danny knikt ja
Maar ik geloof hem voor geen meter
Laat haar maar lekker bedenken ipv genieten......quote:Op maandag 12 februari 2024 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prima keuze, maar dat kan nog ook zo maar veranderen
Hoe geweldig zou dat zijnquote:Op maandag 12 februari 2024 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Tyron & Ronahi moeten op het bord van madam Eslie
Daarvoor zat Glenn erbij en die was ook niet laaiend enthousiast....ze kreeg amper antwoord van de heren.quote:
Danny is voor geen meter te vertrouwenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Oeh, Ashley is er niet gerust op nu Danny zo laconiek reageert.
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Ronahi: "Kan me niet voorstellen dat we nu live zijn. Dat zou ik echt heel raar vinden."
En Glenn dan die was ook niet happig.....nu wel dan??quote:Op maandag 12 februari 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny is voor geen meter te vertrouwen
Glenn zat er niet bijquote:Op maandag 12 februari 2024 22:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Glenn dan die was ook niet happig.....nu wel dan??
Nee klopt en dat zou ze nu toch ook zelf zo zoetjes aan 'ns door moeten hebben? Of heeft ze echt zo'n plaat voor d'r hoofd?quote:Op maandag 12 februari 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny is voor geen meter te vertrouwen
Te fanatiekquote:Op maandag 12 februari 2024 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee klopt en dat zou ze nu toch ook zelf zo zoetjes aan 'ns door moeten hebben? Of heeft ze echt zo'n plaat voor d'r hoofd?
Lijkt wel zo overtuigd van haar eigen gedachten en tactieken dat ze dat compleet uit het oog verliest. En precies dat is haar valkuil.
Dat denk ik niet ,maar ieder zijn eigen gedachte natuurlijk , en dat is prima.quote:
Ja, zo zonde van die meid.....ze slaat helemaal door.....quote:Op maandag 12 februari 2024 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee klopt en dat zou ze nu toch ook zelf zo zoetjes aan 'ns door moeten hebben? Of heeft ze echt zo'n plaat voor d'r hoofd?
Lijkt wel zo overtuigd van haar eigen gedachten en tactieken dat ze dat compleet uit het oog verliest. En precies dat is haar valkuil.
Niet doen alsof zij dat nooit doenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik zie alleen maar lachen die andere zijn aan het konkelen.
Dat konkelen heb ik dat 'leuke cluppie' net zo vaak zien doenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik zie alleen maar lachen die andere zijn aan het konkelen.
ze heeft het toch echt gezegd hoor toen, en vandaag weer, heeft niets met knippen en plakken te maken, wij hebben het allemaal gehoordquote:
Een uurtje is leuk, maar als je niks anders meer hebt te vertellen.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:17 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het wel leuk om de tactische besprekingen te horen.
Alleen ze kunnen alles speculeren. BB verzint vast weer iets nieuws.
Ze hebben nog helemaal geen tactiek besproken. Ze weten wel van elkaar wat ze doenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet doen alsof zij dat nooit doen
Daar hebben ze het al over gehad
Ze hebben het er gisteren nog over gehadquote:Op maandag 12 februari 2024 22:19 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben nog helemaal geen tactiek besproken. Ze weten wel van elkaar wat ze doen
Eslie lijkt op dit moment meer op kabouter Plop met die rode wangen.
Veel minder vaak. Bij Eslie gaat het de hele dag door.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat konkelen heb ik dat 'leuke cluppie' net zo vaak zien doen
Ze doen het allemaalquote:Op maandag 12 februari 2024 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet doen alsof zij dat nooit doen
Daar hebben ze het al over gehad
Nee hoorquote:Op maandag 12 februari 2024 22:20 schreef marky het volgende:
[..]
Veel minder vaak. Bij Eslie gaat het de hele dag door.
Meer als Ashleyquote:Op maandag 12 februari 2024 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat konkelen heb ik dat 'leuke cluppie' net zo vaak zien doen
Die heb je in alle landen. Grapjes daarover zijn ook niet zo gepast. Maak maar grapjes over jezelf...quote:Op maandag 12 februari 2024 22:22 schreef mario390 het volgende:
ik zal. ook niet teveel tunte-grapjes
maken,om dat we selfs in onze
land en wurst hebben
Jammer want Ashley wil de pon winnen.....quote:Op maandag 12 februari 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
Bas wil graag de pon winnen
En daarna wordt hij genomineerd denkt hij
Ze zijn een duo hèquote:Op maandag 12 februari 2024 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer want Ashley wil de pon winnen.....
nee en wurst hebben nur wirquote:Op maandag 12 februari 2024 22:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die heb je in alle landen. Grapjes daarover zijn ook niet zo gepast. Maak maar grapjes over jezelf...
Ze willen hem allebei winnenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer want Ashley wil de pon winnen.....
Dan is die snel uit gejodeltquote:Op maandag 12 februari 2024 22:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die heb je in alle landen. Grapjes daarover zijn ook niet zo gepast. Maak maar grapjes over jezelf...
Pff dan kan hij duizend topicstarter vullenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die moeten dan tegen elkaar strijden voor de pon.
mario is best okay , maar soms moet je er ook een beetje doorheen prikkenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:25 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Pff dan kan hij duizend topicstarter vullen
Tom wel , Dilan niet . Ik hoop sowieso Jimmyquote:Op maandag 12 februari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
Bas ziet Ty tom en Dylano als sterk en finalisten
Het gaat om jezelf recht in spiegel kunnen kijken en weten dat je omgeving iemand heeft gezien die zich niet anders gedraagt omdat hij/zij in het spel zit. En je kan veel van haar zeggen maar ik heb nog geen onwaarheden gezien , of iemand die zich anders voordoet.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:28 schreef zodeju het volgende:
Nee Ashley hij trapt niet in jou praatjes,
Gaat ze nu de buitenwereld erbij halen....
Hij is zo eerlijk om te zeggen dat ze zelf ook een sterke speler is dus.
Ze weet dat het goed zit in de buitenwereld...
Bas zegt ik ook ze weten wie ik ben.....
Ze krijgt nog geen grond onder haar voeten.......
Tom zeker wel, de andere 2 hopelijk niet en ik zie ze dat niet halen ook, te onzichtbaar en zwakquote:Op maandag 12 februari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
Bas ziet Ty tom en Dylano als sterk en finalisten
Precies waarom ze blij is met Basiquote:Op maandag 12 februari 2024 22:32 schreef zodeju het volgende:
Basiri heeft zijn mondje klaar.....jemig waar de mannen Glenn en Danny van weg lopen weet hij haar de mond te snoeren.....
Chocolade?quote:Op maandag 12 februari 2024 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan heb je de mijne nog nooit gezienmaar dat is geheel off topic. Sorry
Maakt ook niet uit verder, we kunnen hele discussies over worsten houden maar beter kijken we gewoon weer naar de streamsquote:Op maandag 12 februari 2024 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel en je bedoelt niks
niet dat selfde
Iedereen snapt wat jij bedoeld😉quote:Op maandag 12 februari 2024 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel en je bedoelt niks
niet dat selfde
Ik zie dat toch anders. Ze hebben geen grote mond en staan niet op de voorgrond maar sturen op de achtergrond heel voorzichtig.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tom zeker wel, de andere 2 hopelijk niet en ik zie ze dat niet halen ook, te onzichtbaar en zwak
En wat als we nu "worsten" zien op de streams?🤣🤣quote:Op maandag 12 februari 2024 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit verder, we kunnen hele discussies over worsten houden maar beter kijken we gewoon weer naar de streams
Ja maar die zien we nietquote:Op maandag 12 februari 2024 22:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En wat als we nu "worsten" zien op de streams?🤣🤣
Ashley ligt op de blauwe kamer.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:14 schreef marky het volgende:
Die lol in die blauwe slaapkamer is toch veel leuker dan het gekonkel van Eslie.
Dat mag, ik heb weinig met die 2 zoals jij volgens mij weinig hebt met Ashley Tom en Alice, op zich vind ik dat wel grappig hoe mensen anders er naar kijkenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders. Ze hebben geen grote mond en staan niet op de voorgrond maar sturen op de achtergrond heel voorzichtig.
Dat mag.....en is goed dat ze blij is....quote:Op maandag 12 februari 2024 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Precies waarom ze blij is met Basi
Niet op dit moment ze ligt te konkelen op de bank.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ashley ligt op de blauwe kamer.
Omdat hij met Eslie zit waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:39 schreef Cupfighter het volgende:
Ik moest wennen aan Basiri, vind hem soms wat lomp uit zijn woorden komen maar ik begin hem de laatste tijd meer te waarderen
Ze heeft toch wel naar Heisa gekeken?quote:Op maandag 12 februari 2024 22:40 schreef ledn81 het volgende:
Zit ik heel de avond filmpjes te maken zie ik nu pas dat Ari vanavond een live meditatie ging doen via insta
Nou dan ben ik kleurenblind volgens mij is dat blauwgroen.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alice gaat naar de finale.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb weinig met die 2 zoals jij volgens mij weinig hebt met Ashley Tom en Alice, op zich vind ik dat wel grappig hoe mensen anders er naar kijken
Op X is hij nu ook opvallend plots populair terwijl hij een week geleden enkel haatreacties kreeg. Hoe zou dat komen ?quote:Op maandag 12 februari 2024 22:40 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat hij met Eslie zit waarschijnlijk.
Jr hebt nu geen streams?quote:Op maandag 12 februari 2024 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch bijna over
en ik heb 1 week geen
streams
Dat vul je nu voor mij in, nee ook bijvoorbeeld toen hij de stem op zichzelf introk en aan Randy gafquote:Op maandag 12 februari 2024 22:40 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat hij met Eslie zit waarschijnlijk.
geen idee.. ging vast niet door. scrolde er toevallig langs dat ze het aankondigde vanmorgenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel naar Heisa gekeken?
Jimmy hoopte daar zo op
Goeie! Nou niet dus. Zo veelzeggend weer dit...quote:Op maandag 12 februari 2024 22:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel naar Heisa gekeken?
Jimmy hoopte daar zo op
Ik snap dat niet: haat reacties op insta/ X posten tegen/over bewonersquote:Op maandag 12 februari 2024 22:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op X is hij nu ook opvallend plots populair terwijl hij een week geleden enkel haatreacties kreeg. Hoe zou dat komen ?
Het is zo doorzichtig. Maargoed dat veranderd op het moment hij niet doet wat zij wil.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op X is hij nu ook opvallend plots populair terwijl hij een week geleden enkel haatreacties kreeg. Hoe zou dat komen ?
eher haar schaumgummilipquote:Op maandag 12 februari 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely vertelt dat haar hoofd constant in beweging is.
Dat is haar aan te zien.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely vertelt dat haar hoofd constant in beweging is.
Doe ook maar niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:22 schreef mario390 het volgende:
ik zal. ook niet teveel tunte-grapjes
maken,om dat we selfs in onze
land en wurst hebben
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en wurst hebben nur wir
de rise-wurst like a phoenix
De jongste kwam nog net niet zo hoog, maar ze denkt dat ie er nu al boven komt .. want hij groeit hardquote:
Nee geen tieten maar die heeft wel een geweldige kontquote:Op maandag 12 februari 2024 22:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke ja tetten zijn tetten
heeft alice ook
Alice heeft ook lippen die kwebbelenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke ja tetten zijn tetten
heeft alice ook
Ik vind haar niet saai, volwassen zeker voor een 19 jarige, ze laat zich lastig beïnvloeden en roddelt amper, dat is misschien niet leuk voor de kijken en lijkt daarom misschien saai, eerlijk gezegd vind ik Dilano saai, daar zit niks inquote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:48 schreef mario390 het volgende:
als ashley me en blazen word
word ik hem met tabasco
einschmieren
leuk duo welquote:Op maandag 12 februari 2024 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Interessant duo hoor.. Ashley en Basiri.
Wat wordt de tekst?quote:Op maandag 12 februari 2024 22:47 schreef ledn81 het volgende:
De eerste 120 euro voor het vliegtuig voor Eslie zijn binnen
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:48 schreef mario390 het volgende:
word ik hem met tabasco
einschmieren
Eens. Dat is haar valkuilquote:Op maandag 12 februari 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
Ash en Bas matchen vanwege dominante persoonlijkheid
Ben wel benieuwd waar het toe leid
Vind ashley overigens nu te veel bezig met het spel
Snap wel waarom(3 x op de bank)
Maar denk dat als ze een tandje minder zou doen
Ze er beter door komt
Dat wordt dan wel een heel lange sleepquote:Op maandag 12 februari 2024 22:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat wordt de tekst?
* DGK-Eric kan zelf even niets verzinnen
tekst : Slangen , Leeuwen en een koningin voor de win win winquote:Op maandag 12 februari 2024 22:47 schreef ledn81 het volgende:
De eerste 120 euro voor het vliegtuig voor Eslie zijn binnen
Rel rel rel met ashley en de twins komen we er welquote:Op maandag 12 februari 2024 22:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat wordt de tekst?
Stille wateren, diepe grondenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn zit er ook bij! Die heeft gewoon al een kwartier niks gezegd. Of hij is er net bij komen zitten.
Goed om te weten😉quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit ook nog een koe ving ik op, een domme koe nog welquote:Op maandag 12 februari 2024 22:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
tekst : Slangen , Leeuwen en een koningin voor de win win win
Text @DGK-Eric 4 big brother presidentquote:Op maandag 12 februari 2024 22:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat wordt de tekst?
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano en Sabeau liggen met het tussenschot omlaag....
Ashley ligt niet in de blauwe kamer.....quote:Op maandag 12 februari 2024 22:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley ligt niet in de blauwe kamer.....
Mijn nieuwe "What the fuck heb ik in mijn leven n fout gedaan, om in deze situatie te belanden" gifquote:
Van mij hoeft ze ook zeker niet weg!!quote:Op maandag 12 februari 2024 22:57 schreef Puzzie het volgende:
En toch .. zonder Ashley zou BB saai zijn , zij zegt waar het op staat en dat vinden mensen niet leuk.
Daarnaast geeft de hele groep haar alle ruimte, doen niets , durven nergens tegenin te gaan maar ondertussen wel gefrustreerd omdat ze zegt wat ze zegt .
Dat ze bepalend is komt net zo goed door de rest. Niemand heeft alle macht tenzij mensen iemand die macht geven
Jimmy voor the win ,maar ik hoop dat Ashley nog een tijdje mag blijvenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze ook zeker niet weg!!
Precies datquote:Op maandag 12 februari 2024 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy voor the win ,maar ik hoop dat Ashley nog een tijdje mag blijven
Speciaal voor jouquote:Op maandag 12 februari 2024 22:48 schreef mario390 het volgende:
word ik hem met tabasco
einschmieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Een ezel......quote:Op maandag 12 februari 2024 23:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahah Tom botst weer met z'n harses tegen een camera![]()
Ik bedoel ook voor de kijker. Dilano heb ik ook niet veel mee. Net als Eslie denkt hij een gameplayer te zijn en de boel onder controle te hebben maar beide hebben dat niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind haar niet saai, volwassen zeker voor een 19 jarige, ze laat zich lastig beïnvloeden en roddelt amper, dat is misschien niet leuk voor de kijken en lijkt daarom misschien saai, eerlijk gezegd vind ik Dilano saai, daar zit niks in
Ik vind het een lastig type.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:39 schreef wolffie het volgende:
Die Tom zit ook vaak aan zijn lies, hebben meer mensen niks met hem hier?
Of ben ik de enige die hem niet mag.
de gaydar is nog niet afgegaan bij de experts hier onder onsquote:Op maandag 12 februari 2024 23:51 schreef wolffie het volgende:
Zal hij ook gay zijn, maar nog niet uit de kast.
ADHD en hoogsensitiviteit (het nieuwe buzzwoord)quote:Op maandag 12 februari 2024 23:50 schreef odie22 het volgende:
hij maakt het zichzelf vaak heel moeilijk , door alles over te analyseren , hij zal wel iets hebben
Op een paar na hebben ze allemaal wel een kronkel. Ik geloof echt dat Alice en Ty de enige beetje normale zijn daar.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ADHD en hoogsensitiviteit (het nieuwe buzzwoord)
Sinds zondag nieuwe duo's.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:20 schreef FBtje het volgende:
Hoe komt Sabeau ineens naast Dilano te liggen? Volgens mij heb ik iets gemist.
Ze voelen het meest neurotypisch aan ja misschien Randy en Glenn ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:07 schreef marky het volgende:
[..]
Op een paar na hebben ze allemaal wel een kronkel. Ik geloof echt dat Alice en Ty de enige beetje normale zijn daar.
Glenn ook wel ja. Randy weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze voelen het meest neurotypisch aan ja misschien Randy en Glenn ook.
Same here! Bijna alles gezien tot het optreden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo bijgelezen. hele tijd meegekeken naar de room met Jimmy en Tom. Wat leuk om te zien, de oprechte belangstelling van Tom, het genieten van Jimmy en de lol die ze ook samen hadden. En dan ineens een spoedmeeting op Zoom, kon het optreden niet zien en gelukkig heeft Mr. Aardbeienmoes het voor mij opgenomen, zodat ik meteen kon kijken na de meeting. Wat zag Jimmy er mooi uit, die make-up, prachtig. Vond het jurkje minder, maar het geheel was top!
Ja? Denk je dat die belangstelling oprecht was?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo bijgelezen. hele tijd meegekeken naar de room met Jimmy en Tom. Wat leuk om te zien, de oprechte belangstelling van Tom, het genieten van Jimmy en de lol die ze ook samen hadden. En dan ineens een spoedmeeting op Zoom, kon het optreden niet zien en gelukkig heeft Mr. Aardbeienmoes het voor mij opgenomen, zodat ik meteen kon kijken na de meeting. Wat zag Jimmy er mooi uit, die make-up, prachtig. Vond het jurkje minder, maar het geheel was top!
Het jurkje was idd iets minder.Maar het waren echt top streams. En wat lief dat Mr. Moes dan de streams voor je opneemt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja, de belangstelling van Tom was oprecht.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:24 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat die belangstelling oprecht was?
Het meeste fake seizoen tot nu toe.
Maar daardoor wel heel leuk.
dat heb je gemistquote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het jurkje was idd iets minder.Maar het waren echt top streams. En wat lief dat Mr. Moes dan de streams voor je opneemt.
Die was zeker oprecht, maar neem aan dat je het niet gezien hebt, anders zou je dat ook wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:24 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Mr. Moes is een topperquote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het jurkje was idd iets minder.Maar het waren echt top streams. En wat lief dat Mr. Moes dan de streams voor je opneemt.
Tom gaf Jimmy het vertrouwen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die was zeker oprecht, maar neem aan dat je het niet gezien hebt, anders zou je dat ook weten
Je vergeet dat er ook nog zoiets bestaat als vriendschap, oprechte belangstelling in je medemens. Geld zegt niets, als je geen liefde krijgt of echte vrienden hebt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:43 schreef Mercedes. het volgende:
Jullie lijken even te vergeten dat het om flink wat geld gaat.
Hear hear.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je vergeet dat er ook nog zoiets bestaat als vriendschap, oprechte belangstelling in je medemens. Geld zegt niets, als je geen liefde krijgt of echte vrienden hebt.
Echte vrienden maak je daar in het huis niet. Dat zijn gelegenheidsvriendschappen. Uiteindelijk verwatert het en wat over blijft is een ervaring die je hebt gedeelt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je vergeet dat er ook nog zoiets bestaat als vriendschap, oprechte belangstelling in je medemens. Geld zegt niets, als je geen liefde krijgt of echte vrienden hebt.
Een betweter dus? Laat mij maar gewoon een levensgenieter zijn, die een ander zijn geluk gunt en kan genieten van de blijdschap van een ander. Dan ben ik meer een Tomquote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:47 schreef Mercedes. het volgende:
Oh jee, jullie zijn lieverds.
Ik zou een sabeau zijn.
Oh zeker wel, niet iedereen zal elkaar blijven zien, maar er zullen zeker mensen zijn die hier een hechte vriendschap aan over houden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:49 schreef marky het volgende:
[..]
Echte vrienden maak je daar in het huis niet. Dat zijn gelegenheidsvriendschappen. Uiteindelijk verwatert het en wat over blijft is een ervaring die je hebt gedeelt.
Basiri leek ook fun te hebben tijdens de drag show terwijl een Andrew Tate adept daar volstrekt tegen zou zijn. Fake of oprecht ? Ik denk het eerstequote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:24 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Don`t feed the trolls. Dit was zeker oprecht en ik weet zeker dat ze matties for life gaan zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh zeker wel, niet iedereen zal elkaar blijven zien, maar er zullen zeker mensen zijn die hier een hechte vriendschap aan over houden.
Basiri is de slechtste van heel het stel en daarna Ashley. De rest is wel oké.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Basiri leek ook fun te hebben tijdens de drag show terwijl een Andrew Tate adept daar volstrekt tegen zou zijn. Fake of oprecht ? Ik denk het eerste
Dat is een zeldzaamheid.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh zeker wel, niet iedereen zal elkaar blijven zien, maar er zullen zeker mensen zijn die hier een hechte vriendschap aan over houden.
Irritant hè. Heb ik ook sinds een paar maanden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ben jaloers op de bewoners. Die slapen elke nacht zeker een uur of 8. Ik ben blij dat ik er 4 heb gehaald vannacht.
ik zou blij zijn als ik in een keer door kon slapen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ben jaloers op de bewoners. Die slapen elke nacht zeker een uur of 8. Ik ben blij dat ik er 4 heb gehaald vannacht.
Fab5 zijn nog steeds vrienden. Nog steeds heel close.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:49 schreef marky het volgende:
[..]
Echte vrienden maak je daar in het huis niet. Dat zijn gelegenheidsvriendschappen. Uiteindelijk verwatert het en wat over blijft is een ervaring die je hebt gedeelt.
Dat is een stelletje.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 07:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Fab5 zijn nog steeds vrienden. Nog steeds heel close.
Ik blijf het oneerlijk vinden. Gratis spotlight op hem en Tom zonder enige reden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 07:25 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Wat een geweldige stream middag/ avond... gaaf om Jimmy te zien opbloeien tot miss Heisa...
Ik heb dat niet zo erg wat maakt het uit, ik heb er plezier van gehad en vond het heerlijk om te zien en neej het was niet perfect, het was kneuterig... maar ik kijk daar doorheen...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 07:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ik blijf het oneerlijk vinden. Gratis spotlight op hem en Tom zonder enige reden.
Het optreden zelf was redelijk meh. Werd onderbroken om het nog eens over te doen. Het was al iets beter maar niet veel. Het kwam niet echt los.
Lijkt op persoonlijke middelen zoals luchtje en deo enzoquote:Op dinsdag 13 februari 2024 07:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, nieuwe producten in de wall.....![]()
[ afbeelding ]
Wat is daar dan zo erg aan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 07:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ik blijf het oneerlijk vinden. Gratis spotlight op hem en Tom zonder enige reden.
Het optreden zelf was redelijk meh. Werd onderbroken om het nog eens over te doen. Het was al iets beter maar niet veel. Het kwam niet echt los.
jouw uiquote:Op dinsdag 13 februari 2024 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo erg wat maakt het uit, ik heb er plezier van gehad en vond het heerlijk om te zien en neej het was niet perfect, het was kneuterig... maar ik kijk daar doorheen...
Koelkast denk ik. Er staat wel iets in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stond daar nu een nieuwe wasmachine in het voorraadhok ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |