Ja echt wel!! Het is vaak makkelijker om kritiek te geven dan een complimentquote:Op maandag 12 februari 2024 21:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dankje. Mag ook weleens gezegd worden toch?
Ja en neequote:
'Heisa bedankt' ingezet door Ashley.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:53 schreef kater1 het volgende:
Ze zingen eerst Jimmy bedankt en dan Heisa bedankt
Dilano moest Jimmy/Heisa even delen met alles en iedereen, maar heeft 'm nu weer even voor zichzelf dus hij is nu weer ok.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:53 schreef rinardo het volgende:
zal wel aan mij liggen maar ik zie niets aan Dilano, en snap ook niet waarom er print screens genomen moeten worden, hij ziet er net zo uit als anders, tshirtloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben echt blij voor Jimmyquote:Op maandag 12 februari 2024 21:55 schreef Puzzie het volgende:
'Dit ga ik mijn leven nooit meer vergeten'
Knip en plakwerkquote:Op maandag 12 februari 2024 21:58 schreef rinardo het volgende:
in de uitzending zelfde als Ashley vandaag zei, niemand denkt aan mij, zei ze vanmorgen. Nu in de uitzending, ik heb de gunfactor niet, niemand denkt aan mij, laatste kindje van de klas die gekozen word bij gym, exact hetzelfde wat ze vanmorgen zei .
Hij werd er eerder vanavond al emotioneel van. Hij is echt dankbaar dat BB dit voor hem heeft gedaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Aaaah Jimmy is echt geraakt. Wat onwijs mooi om te zien.Hij gaat dit nooit vergeten.
Voor mij was het ook het mooiste BB-moment tot nu toe![]()
Ja dit was wel heel erg bijzonder, ook juist omdat je de emotionele kant van Jimmy hier zo mooi in ziet .quote:Op maandag 12 februari 2024 21:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Aaaah Jimmy is echt geraakt. Wat onwijs mooi om te zien.Hij gaat dit nooit vergeten.
Voor mij was het ook het mooiste BB-moment tot nu toe![]()
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Bedankt voor mijn nieuwe achtergrond
Ze heeft wel even hard op gezegd dat ze heel graag een keer de vrijstelling wil hebben....dus kijken wat BB voor haar kan doen.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:58 schreef rinardo het volgende:
in de uitzending zelfde als Ashley vandaag zei, niemand denkt aan mij, zei ze vanmorgen. Nu in de uitzending, ik heb de gunfactor niet, niemand denkt aan mij, laatste kindje van de klas die gekozen word bij gym, exact hetzelfde wat ze vanmorgen zei .
Wat lief dat je dat zegtquote:Op maandag 12 februari 2024 21:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat leuk om te zien dat de meeste bewoners zo enthousiast waren over Heisa en haar optreden! Tom nog het meest!
En ik heb ook bijzonder genoten van het enthousiasme en de nieuwsgierigheid hier in de COS vandaag!![]()
![]()
Aah beterquote:Op maandag 12 februari 2024 22:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash , Ka ,Tom en je hoort Randy ook
Das mooiquote:Op maandag 12 februari 2024 22:05 schreef marky het volgende:
Het masterplan van Eslie is dus Ty en Ronahi erop zetten. Hoe lang moet ze daar over hebben nagedacht.
Prima keuze, maar dat kan nog ook zo maar veranderenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:05 schreef marky het volgende:
Het masterplan van Eslie is dus Ty en Ronahi erop zetten. Hoe lang moet ze daar over hebben nagedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |