quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet.Zijn het de hondjes of die chocoladedingen die eigenlijk wel lekker zijn, maar toch altijd tegenvallen?
Mijn actieve topics werken weer. Nu alleen mijn passieve topics nog, en dan kunnen we weer door.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:04 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
MyAT doet het niet en toen was ik in paniek.![]()
En ik kan nergens iets vinden over de stemming van de Tweede Kamer die gisteren zou zijn over het langer verhogen van de basisbeurs voor uitwonende studenten.
Wat een begin van de dag
Ik ga lekker zwelgen in zelfmedelijden, dat heb ik al een tijd niet gedaan en lijkt me echt wel weer eens leuk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:23 schreef H_T het volgende:
Heeft er nog iemand grootse plannen voor het weekend?
Ah, het gaat dus nog steeds niet lekker met de banenjacht?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga lekker zwelgen in zelfmedelijden, dat heb ik al een tijd niet gedaan en lijkt me echt wel weer eens leuk.
Wat staat er bij jou op de planning?
Eindelijk mijn verjaardag vieren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:23 schreef H_T het volgende:
Er zijn andere redenen om te zwelgen, de banenjacht gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, het gaat dus nog steeds niet lekker met de banenjacht?
Ik ga sowieso weer vrijwilligerswerken en wat ESF-dingen kijken, verder heb ik nog weinig concreet op de planning.
Mocht je daar even genoeg van hebben, ik heb dit weekend hier en daar wel een uurtje waarin ik even medelijden met jou kan gaan zitten te hebben. Kan jij intussen even iets anders doen en dan neem je het daarna gewoon zelf weer over.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga lekker zwelgen in zelfmedelijden, dat heb ik al een tijd niet gedaan en lijkt me echt wel weer eens leuk.
Wat staat er bij jou op de planning?
Hoera voor variatie in de misčrequote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn andere redenen om te zwelgen, de banenjacht gaat de goede kant op.
Morgen weer eens met wat vrienden eten en dan uit in Alicante. Dus ESF-dingen sla ik deze week maar eens over. San Remo is toch voorbij dus het wordt allemaal niks meer nuquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, het gaat dus nog steeds niet lekker met de banenjacht?
Ik ga sowieso weer vrijwilligerswerken en wat ESF-dingen kijken, verder heb ik nog weinig concreet op de planning.
Kein Barbara kucken heuteabend?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen weer eens met wat vrienden eten en dan uit in Alicante. Dus ESF-dingen sla ik deze week maar eens over. San Remo is toch voorbij dus het wordt allemaal niks meer nu
Oh Duitsland is vanavond? Dat misschien nog wel.quote:
Wir schaffen das!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh Duitsland is vanavond? Dat misschien nog wel.
Om 22:00 ook nog, dat zijn gewoon Spaanse tijden.
Ja, dat is later tegenwoordig, (onofficieel) omdat er anders alleen bejaarden naar de ARD kijken, en die liggen nu al te slapen als de stemlijnen open gaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh Duitsland is vanavond? Dat misschien nog wel.
Om 22:00 ook nog, dat zijn gewoon Spaanse tijden.
Wij gaan vanavond uit eten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:23 schreef H_T het volgende:
Ik vind mijn lippen mooiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:46 schreef H_T het volgende:
TheetijdMeneer Pickwick wil dit keer weten 'Wat vind je het mooiste aan jezelf?', maar daar heb ik niet meteen een antwoord op
Ik ben best wel blij met mijn ogen. Niet alleen omdat ze het nog goed doen, wat altijd handig is (*klopt af), maar ook omdat ze behoorlijk diep donkerbruin zijn en dat vind ik wel wat hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:46 schreef H_T het volgende:
TheetijdMeneer Pickwick wil dit keer weten 'Wat vind je het mooiste aan jezelf?', maar daar heb ik niet meteen een antwoord op
Wat goed, gefeliciteerd! Wat voor restaurant gaat het worden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond uit eten.
New Mexico heeft een mooie promotie gemaakt en dat gaan we vieren![]()
Verder geen plannen, het was een bijzonder drukke werkweek, ik ga lekker chillen dit weekend.
Feliquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond uit eten.
New Mexico heeft een mooie promotie gemaakt en dat gaan we vieren![]()
Verder geen plannen, het was een bijzonder drukke werkweek, ik ga lekker chillen dit weekend.
All You Can Eat, New Mexico’s lievelingsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat goed, gefeliciteerd! Wat voor restaurant gaat het worden?
Ik zag bij wat Amerikaanse restaurants dat ze in plaats van die term 'All you care to eat' gebruiken. Subtiel verschilquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
All You Can Eat, New Mexico’s lievelings
Ik ben wel trots op mijn zandloper figuur. Daar hoef ik weinig moeite voor te doenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:46 schreef H_T het volgende:
Dat vind ik mooier en passender inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag bij wat Amerikaanse restaurants dat ze in plaats van die term 'All you care to eat' gebruiken. Subtiel verschil
Poequote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Nog een theezakjes vraag: wat zouden jullie doen op eerste date?
Romantisch doen bij Jopie’s Kwalitaria genotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat vind ik mooier en passender inderdaad
[..]
Poe![]()
Dat is veel te lang geleden![]()
Denk naar een eetcafe ofzo?
Vorige keer was het drinken en praten in een caféquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Heel romantisch je nieuwe lief een doelpaal voerenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Romantisch doen bij Jopie’s Kwalitaria genot
Dat ligt eraan met wie!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn grootste succeservaringen waren meestal inderdaad een drankje doen of ergens gaan wandelen. Ik denk dat dat ook een beetje afhangt van in hoeverre je allebei praters bent. Mijn ervaring is dat wandelen wel helpt bij het kletsen omdat je omgeving dan ook verandert zeg maarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |