Ik ga lekker zwelgen in zelfmedelijden, dat heb ik al een tijd niet gedaan en lijkt me echt wel weer eens leuk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:23 schreef H_T het volgende:
Heeft er nog iemand grootse plannen voor het weekend?
Ah, het gaat dus nog steeds niet lekker met de banenjacht?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga lekker zwelgen in zelfmedelijden, dat heb ik al een tijd niet gedaan en lijkt me echt wel weer eens leuk.
Wat staat er bij jou op de planning?
Eindelijk mijn verjaardag vieren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:23 schreef H_T het volgende:
Er zijn andere redenen om te zwelgen, de banenjacht gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, het gaat dus nog steeds niet lekker met de banenjacht?
Ik ga sowieso weer vrijwilligerswerken en wat ESF-dingen kijken, verder heb ik nog weinig concreet op de planning.
Mocht je daar even genoeg van hebben, ik heb dit weekend hier en daar wel een uurtje waarin ik even medelijden met jou kan gaan zitten te hebben. Kan jij intussen even iets anders doen en dan neem je het daarna gewoon zelf weer over.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga lekker zwelgen in zelfmedelijden, dat heb ik al een tijd niet gedaan en lijkt me echt wel weer eens leuk.
Wat staat er bij jou op de planning?
Hoera voor variatie in de misèrequote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn andere redenen om te zwelgen, de banenjacht gaat de goede kant op.
Morgen weer eens met wat vrienden eten en dan uit in Alicante. Dus ESF-dingen sla ik deze week maar eens over. San Remo is toch voorbij dus het wordt allemaal niks meer nuquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, het gaat dus nog steeds niet lekker met de banenjacht?
Ik ga sowieso weer vrijwilligerswerken en wat ESF-dingen kijken, verder heb ik nog weinig concreet op de planning.
Kein Barbara kucken heuteabend?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen weer eens met wat vrienden eten en dan uit in Alicante. Dus ESF-dingen sla ik deze week maar eens over. San Remo is toch voorbij dus het wordt allemaal niks meer nu
Oh Duitsland is vanavond? Dat misschien nog wel.quote:
Wir schaffen das!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh Duitsland is vanavond? Dat misschien nog wel.
Om 22:00 ook nog, dat zijn gewoon Spaanse tijden.
Ja, dat is later tegenwoordig, (onofficieel) omdat er anders alleen bejaarden naar de ARD kijken, en die liggen nu al te slapen als de stemlijnen open gaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh Duitsland is vanavond? Dat misschien nog wel.
Om 22:00 ook nog, dat zijn gewoon Spaanse tijden.
Wij gaan vanavond uit eten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:23 schreef H_T het volgende:
Ik vind mijn lippen mooiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:46 schreef H_T het volgende:
TheetijdMeneer Pickwick wil dit keer weten 'Wat vind je het mooiste aan jezelf?', maar daar heb ik niet meteen een antwoord op
Ik ben best wel blij met mijn ogen. Niet alleen omdat ze het nog goed doen, wat altijd handig is (*klopt af), maar ook omdat ze behoorlijk diep donkerbruin zijn en dat vind ik wel wat hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:46 schreef H_T het volgende:
TheetijdMeneer Pickwick wil dit keer weten 'Wat vind je het mooiste aan jezelf?', maar daar heb ik niet meteen een antwoord op
Wat goed, gefeliciteerd! Wat voor restaurant gaat het worden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond uit eten.
New Mexico heeft een mooie promotie gemaakt en dat gaan we vieren![]()
Verder geen plannen, het was een bijzonder drukke werkweek, ik ga lekker chillen dit weekend.
Feliquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond uit eten.
New Mexico heeft een mooie promotie gemaakt en dat gaan we vieren![]()
Verder geen plannen, het was een bijzonder drukke werkweek, ik ga lekker chillen dit weekend.
All You Can Eat, New Mexico’s lievelingsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat goed, gefeliciteerd! Wat voor restaurant gaat het worden?
Ik zag bij wat Amerikaanse restaurants dat ze in plaats van die term 'All you care to eat' gebruiken. Subtiel verschilquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
All You Can Eat, New Mexico’s lievelings
Ik ben wel trots op mijn zandloper figuur. Daar hoef ik weinig moeite voor te doenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:46 schreef H_T het volgende:
Dat vind ik mooier en passender inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag bij wat Amerikaanse restaurants dat ze in plaats van die term 'All you care to eat' gebruiken. Subtiel verschil
Poequote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Nog een theezakjes vraag: wat zouden jullie doen op eerste date?
Romantisch doen bij Jopie’s Kwalitaria genotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat vind ik mooier en passender inderdaad
[..]
Poe![]()
Dat is veel te lang geleden![]()
Denk naar een eetcafe ofzo?
Vorige keer was het drinken en praten in een caféquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Heel romantisch je nieuwe lief een doelpaal voerenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Romantisch doen bij Jopie’s Kwalitaria genot
Dat ligt eraan met wie!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn grootste succeservaringen waren meestal inderdaad een drankje doen of ergens gaan wandelen. Ik denk dat dat ook een beetje afhangt van in hoeverre je allebei praters bent. Mijn ervaring is dat wandelen wel helpt bij het kletsen omdat je omgeving dan ook verandert zeg maarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Oe! Ik ben benieuwd wie dat gaat zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met die leuke nieuwe jongen.
Ik heb ook donkerbruine ogen Rozjeequote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben best wel blij met mijn ogen. Niet alleen omdat ze het nog goed doen, wat altijd handig is (*klopt af), maar ook omdat ze behoorlijk diep donkerbruin zijn en dat vind ik wel wat hebben.
En hoe voelt het?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben nu de pizzastand van mijn oven aan uit proberen
Geen idee, ik weet over 8 minuten of de pizza lekker warm en lekker eruit komtquote:
Ik vind dat ook altijd wel wat hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben best wel blij met mijn ogen. Niet alleen omdat ze het nog goed doen, wat altijd handig is (*klopt af), maar ook omdat ze behoorlijk diep donkerbruin zijn en dat vind ik wel wat hebben.
Mijn handen denk ik. Ik ben in het algemeen best tevredenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:46 schreef H_T het volgende:
Eigenlijk standaard afspreken voor koffie oid en als het gezellig is een stukje lopen. Misschien niet super romantisch maar wel veel ongedwongener dan meteen tegenover elkaar zitten tijdens een ongemakkelijke maaltijd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Die op de mijne doet het best goedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben nu de pizzastand van mijn oven aan uit proberen
Ik moet nog tijd instellenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Die op de mijne doet het best goedPizza erin, oven op pizzastand en het apparaat bedenkt zelf hoe lang het moet
Oja, eens met eten! Dat je dat liever niet doetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk standaard afspreken voor koffie oid en als het gezellig is een stukje lopen. Misschien niet super romantisch maar wel veel ongedwongener dan meteen tegenover elkaar zitten tijdens een ongemakkelijke maaltijd.
Nou vind ik een eerste date ook nog helemaal niet het moment voor romantiek. Het is echt nog aftasten en kijken of en hoe het klikt.
En hoe was de pizza?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet over 8 minuten of de pizza lekker warm en lekker eruit komt
Hier regent het vrijwel continu dus dan is wandelen niet zo leuk op een date Loop je daar als half verzopen straatkat in je poncho naast je crushquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk standaard afspreken voor koffie oid en als het gezellig is een stukje lopen. Misschien niet super romantisch maar wel veel ongedwongener dan meteen tegenover elkaar zitten tijdens een ongemakkelijke maaltijd.
Nou vind ik een eerste date ook nog helemaal niet het moment voor romantiek. Het is echt nog aftasten en kijken of en hoe het klikt.
Ik ben ook wel tevreden met mijn uiterlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mijn handen denk ik. Ik ben in het algemeen best tevreden
Nicequote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb ook donkerbruine ogen Rozjee
Ja ongemakkelijk hè. Ik bedoel als het echt gezellig is kan het altijd zijn dat je besluit nog wat te gaan eten ergens maar niet als basis.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, eens met eten! Dat je dat liever niet doet
Nou ja dan weet je wel meteen of de persoon naast je van nature een optimist is of een pessimist, of ze op een ontspannen wijze met tegenslag om kunnen gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier regent het vrijwel continu dus dan is wandelen niet zo leuk op een date Loop je daar als half verzopen straatkat in je poncho naast je crush
Ja, al vind ik mooi blauw ook altijd wel cool.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd wel wat hebben.
quote:Misschien heb je toch ergens nog Spaanse voorouders.
Dat duurt meteen ook lang als het echt niet kliktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, eens met eten! Dat je dat liever niet doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |