Nou ja misschien is 'ie dan wel mega chagrijnig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je vindt IJs_Beer een zak aanstaande woensdag?
En vanaf morgen zijn de zaden in de aanbieding voor 29 cent dus je bent nóg harder gen**idquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb net iets interessants meegemaakt. Althans, niet heel interessant, maar goed genoeg voor de SC.
Net ging ik naar de action en eigenlijk kom ik daar altijd teleurgesteld vandaan. Vandaag is niet anders. Ik zag dat ze vingerloze regenboog-print handschoenen in de reclame hadden en dacht dat dat wel leuk zou zijn als ik van de zomer naar een pride ging. Halverwege de winkel kwam ik auberginezaadjes voor 37 cent tegen, dus nam ik die mee en bij de vingerloze handschoenen aangekomen, hadden ze veel keuze, maar geen regenboogprint meer
Dus ik begeef me naar de kassa en voor zo'n klein bedrag ga ik niet pinnen, dus had ik 40 cent uit mijn portemonnee gehaald. Zegt de medewerker doodleuk: "heeft u het niet kleiner?". Ik dacht dat hij een grapje maakte en zei dat 2x 10 cent en 1x 20 cent haast niet kleiner kon. Maar nee, hij was serieus en vertelde dat hij geen 5 cent had en was half in paniek hoe hij dat moest oplossen. Ik zei: "laat maar zitten", waarna hij nog een keer navroeg of ik het zeker wist.
Met 40 cent armer - en dus te veel betaald - en een teleurstelling rijker ging ik naar huis.
Morgen haringhappen neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja misschien is 'ie dan wel mega chagrijnig.
Hier was het ook een dikke bende, het leek wel een rampgebied, maar de schoonmaakploeg van de gemeente heeft keihard gewerktquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg, de hele stad bij ons ligt vol met afval
Grmblquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je vindt IJs_Beer een zak aanstaande woensdag?
Bromquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja misschien is 'ie dan wel mega chagrijnig.
Morgen gewoon weer, als kantoortijger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
En vanaf morgen zijn de zaden in de aanbieding voor 29 cent dus je bent nóg harder gen**id
Hier wat André Rieu uit de tijd dat ze hem alleen in Maastricht kendenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer, als kantoortijger.Zo abrupt, die overgang van kroegtijger naar kantoortijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Moest je elke dag een nieuwe statiegeldbeker kopen, of hoe ging dat bij jullie? Hier vind ik het statiegeldsysteem maar vervelend. Als je een drankje wil, dan kost het eerste drankje je een half muntje extra. Als je toch niet lang wil blijven, dan drink je dus niets. Vroeger kocht je gewoon 1 biertje/colaatje/whatevertje en nu met die statiegeld is dat gewoon echt niet leuk meer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vind hoe het nu gaat met statiegeldbekers wel echt een vooruitgang. Niet meer de hele zaal en straat vol met lege bekers.
In Brabant was juist de afgelopen vijf dagen het zaad in de aanbieding.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
En vanaf morgen zijn de zaden in de aanbieding voor 29 cent dus je bent nóg harder gen**id
[..]
Morgen gewoon weer, als kantoortijger.Ik heb daar beelden bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Nu kan ik nooit meer normaal denken aan auberginezaadjesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
In Brabant was juist de afgelopen vijf dagen het zaad in de aanbieding.
Triest dat die emoji nu een dubbele lading (hueheheh) voor je krijgtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer normaal denken aan auberginezaadjes![]()
🍆
Aan het eind van avond kon je je beker inleveren en dan kreeg je een bekermuntje, en die kon je dan weer de volgende dag inzetten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moest je elke dag een nieuwe statiegeldbeker kopen, of hoe ging dat bij jullie? Hier vind ik het statiegeldsysteem maar vervelend. Als je een drankje wil, dan kost het eerste drankje je een half muntje extra. Als je toch niet lang wil blijven, dan drink je dus niets. Vroeger kocht je gewoon 1 biertje/colaatje/whatevertje en nu met die statiegeld is dat gewoon echt niet leuk meer.
Zo zou het moeten zijn! Bekermuntjes brengen redding.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aan het eind van avond kon je je beker inleveren en dan kreeg je een bekermuntje, en die kon je dan weer de volgende dag inzetten.
Of je pakt gewoon ergens een beker van de grond om in te leveren scheelt ook weer.
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Een van mijn fijnste eigenlijk wel. Goed sfeertje hier wel elke dag. Gisteren was het leukste, wat carnavalsbands in het cafe zien optreden en later buiten op de markt samenwerkende dweilbands om klassieke liedjes van hier te spelen. En daarna weer lekker dansen, hossen, joelen de nacht in.
Of mensen die geen Formule 1 of andere autorace kijken 'omdat ze alleen maar rondjes rijden', maar wel dagenlang schaatsen koekeloerenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat is zo'n dooddoener inderdaad, en zo'n zelfde persoon schakelt die avond dan net zo makkelijk in voor Real Madrid - Manchester City.
Ook zoiets ja! Hoe moeilijk kan het zijn om mensen gewoon lekker te laten kijken wat ze willen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Of mensen die geen Formule 1 of andere autorace kijken 'omdat ze alleen maar rondjes rijden', maar wel dagenlang schaatsen koekeloeren
[..]
Morgen gewoon weer, als kantoortijger.Van ijsbeer naar tijger. Wordt je dan panda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Mijn laatste werkdag voor deze week. Morgen ben ik een uur in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:01 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat staat er op het programma vandaag?
Ik moet zo even werken (op mijn vrije dag) , daarna ga ik even naar mijn ouders en vanmiddag naar de schoonheidssalon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |