Waar moet Tom heen danquote:Op maandag 12 februari 2024 20:02 schreef kater1 het volgende:
Zou jim/heisa niet even een moment alleen willen hebben ipv die Tom die maar blijft kletsen?
Ja nu nog een ander jurkjequote:
Nee,Tom is de perfecte aanvulling juist.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:02 schreef kater1 het volgende:
Zou jim/heisa niet even een moment alleen willen hebben ipv die Tom die maar blijft kletsen?
ja geen idee waar vandaan dan want Arena is niets te doen, net gekeken meteenquote:
Denk ook beter van niet de golden4 niet.....drukken ze Tom mee in een hokje wat hij juist niet wil.....Voor nominatie niet goed en ook niet zijn onafhankelijkheid die hij wil houden.quote:
Zit een sport voetbalclub naast, zal daar wel een feestje zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geen idee waar vandaan dan want Arena is niets te doen, net gekeken meteen
jong ajax speelt thuisquote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Iets maar glamour.quote:
Volgens mij kan hij beter dikke neppers erbij aantrekken . Nu is het net een zwangerebruid.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:03 schreef Angel79 het volgende:
Bovenkant zit er echt top uit. Kies voor andere kleding aub
en de stickers op de armen en benenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het er een beetje als gypsy stijl uitzien met dat haar en die kleding
Hij heeft wel een betere pruik dan Ariana.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef ledn81 het volgende:
Dat ruwe kammen van die zwarte pruik. Alsof ie Ari even bijwerkt
Jeugd Ajax zit er toch dichtbijquote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Een beetje de Louisa Jansen look;)quote:Op maandag 12 februari 2024 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het er een beetje als gypsy stijl uitzien met dat haar en die kleding
Ik bedoel alleen dit laatste stukje. Heb het gevoel dat Jim/Heisa er niet goed inkomt.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,Tom is de perfecte aanvulling juist.
Waarschijnlijk wordt hij dan geholpen door andere die er meer verstand van hebben.....Hij weet niet hoe de rode pruik werkt en in die jurk hoort echt een hele voorgevel te zitten.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Die foto's van jimmy als heisa ziet hij er stukken beter uit dan wat hij nu aan heeft
ja misschien bij de Toekomstquote:Op maandag 12 februari 2024 20:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zit een sport voetbalclub naast, zal daar wel een feestje zijn.
Zijn tetten zijn er nietquote:Op maandag 12 februari 2024 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt hij dan geholpen door andere die er meer verstand van hebben.....Hij weet niet hoe de rode pruik werkt en in die jurk hoort echt een hele voorgevel te zitten.
Kijk je wel eens naar die dragrace op MTV? Daar zie je soms ook combi's en toch klopt het op de een of andere manierquote:Op maandag 12 februari 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Zoveel mooie jurken daar hangen en dan deze carnavalsoutfit snap ik niet zo goed
bij de toekomst dusquote:
nee ik ken dat programma nietquote:Op maandag 12 februari 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar die dragrace op MTV? Daar zie je soms ook combi's en toch klopt het op de een of andere manier
Kipfiletjes??quote:Op maandag 12 februari 2024 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ligt er dan in dat laatje......
ja maar ja die buik heeft die dus dat houd jequote:Op maandag 12 februari 2024 20:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij beter dikke neppers erbij aantrekken . Nu is het net een zwangerebruid.
Met je eens.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso een beetje flauw dat afzeiken maar ja
Dat is al heel lang op MTV met RuPaulquote:Op maandag 12 februari 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik ken dat programma niet
Gelukkig is Tom wel normaalquote:Op maandag 12 februari 2024 20:12 schreef mario390 het volgende:
vochtig word ik zwetten van
met hem op kamer
Ik ook!!quote:Op maandag 12 februari 2024 20:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Met je eens.Maar is ook een beetje het onbekende denk ik: Heisa Jynx is geen standaard drag queen. Ik vind het echt fantastisch dat BB dit laat zien en Jimmy, en daarmee drag, zo'n mooi podium geeft.
Oh dat zeker en ook goed dat ze het laten zien. Maar vind het jammer van de kledingkeuze want nogmaals op foto's van hem ziet hij er veel beter uit.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Met je eens.Maar is ook een beetje het onbekende denk ik: Heisa Jynx is geen standaard drag queen. Ik vind het echt fantastisch dat BB dit laat zien en Jimmy, en daarmee drag, zo'n mooi podium geeft.
Maar waarom zo blindstaren op één 'outje'quote:Op maandag 12 februari 2024 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat zeker en ook goed dat ze het laten zien. Maar vind het jammer van de kledingkeuze want nogmaals op foto's van hem ziet hij er veel beter uit.
Mag ik mijn mening geven. Ik zie het niet als foutje is gewoon keuze. En ik ben blij dat dit getoond wordt. Maar smaken verschillen en ik vind hem met dit roze aan er beter uitzien.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar waarom zo blindstaren op één 'outje'![]()
Het gaat om zoveel meer
Ik zei 'outje' (outfit )quote:Op maandag 12 februari 2024 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag ik mijn mening geven. Ik zie het niet als foutje is gewoon keuze. En ik ben blij dat dit getoond wordt. Maar smaken verschillen en ik vind hem met dit roze aan er beter uitzien.
hij was er de hele tijd ook niet echt mee eensquote:
Vindt het nog steeds niet echt mooi maar dat geeft niet. Snap die zwarte riem boven zijn buik niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap ik ziet er ook beter uit en zegt hij zelf nu ook
deze verhult ook zijn buik meerquote:
Dat zei Tom net ook al.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is denk ik wel afgevallen in die.paar weken.
ja dat had hij dus met die andere jurk erg in de gatenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeggen dat je iets niet mooi vind vind ik geen afzeiken. Ieder zijn smaak ieder zijn mening. Vind de drags die ik zie op tv altijd prachtig. Vind dit echt carnavals achtigquote:Op maandag 12 februari 2024 20:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat fijn voor Jimmy, dat wil hij zo graagquote:Op maandag 12 februari 2024 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als koos dat zo ziet mag dat toch gewoon?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar waarom zo blindstaren op één 'outje'![]()
Het gaat om zoveel meer
Zoals ik eerder al aangaf, zijn er veel verschillende soorten drag queens en ook daarin zijn verschillende smaken. Niks mis mee hoor. Maar "Als een vlag op een strontschip" vind ik persoonlijk best wel afzeikerig. Maar: ieder z'n meningquote:Op maandag 12 februari 2024 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen dat je iets niet mooi vind vind ik geen afzeiken. Ieder zijn smaak ieder zijn mening. Vind de drags die ik zie op tv altijd prachtig. Vind dit echt carnavals achtig
aah thanksquote:Op maandag 12 februari 2024 20:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die lichte en donkere banen op de jurk
Ik denk dat geen van de andere hier anders mee was omgegaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:25 schreef Ireth het volgende:
Tom gaat er zo "gewoon" en respectvol in mee![]()
Ik denk dat Jimmy hierbij geen betere duopartner had kunnen treffen.
Tom kan er ook verdomd goed op lopenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Mannen hebben op hakken betere controle aldus Tom
Dat geeft te denkenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Mannen hebben op hakken betere controle aldus Tom
Dat gaat over de kleren niet over de persoon.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al aangaf, zijn er veel verschillende soorten drag queens en ook daarin zijn verschillende smaken. Niks mis mee hoor. Maar "Als een vlag op een strontschip" vind ik persoonlijk best wel afzeikerig. Maar: ieder z'n mening![]()
Mario die een drag queen een compliment geeft, dat we dat nog mogen meemakenquote:
Zou ik geen weddenschap op af durven sluiten als ik eerlijk ben..quote:Op maandag 12 februari 2024 20:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat geen van de andere hier anders mee was omgegaan.
Ik geniet er van.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Bijna 4 uur al de jimmy en tom stream ipv bb stream
ze weten toch dat hij drag queen isquote:Op maandag 12 februari 2024 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Zullen de bewoners hem gelijk herkennen? Waarschijnlijk aan zijn tattoos
Eerlijk heb soms gegierd van het lachen. Beter dan 4 uur naar die suffe streams kijkenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Dit mag van mij elke dag: heerlijkquote:Op maandag 12 februari 2024 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ja, er wordt tanden gepoetst en Ashley is al in pyjama.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
serieus zit alleen maar de stream van tom en jimmie te kijken
Elke dag kijken naar 2 personen vind ik wat saaiquote:Op maandag 12 februari 2024 20:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dit mag van mij elke dag: heerlijk
Ik wel hoor er zit niemand in deze bb die daar kortzichtig voor is. Sommige misschien wat meer onbehouden maar dat komt meer omdat het kerels zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou ik geen weddenschap op af durven sluiten als ik eerlijk ben..
Ja dus word in pyjama kijkenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
serieus zit alleen maar de stream van tom en jimmie te kijken
En wij ookquote:Op maandag 12 februari 2024 20:33 schreef Verida het volgende:
In ieder geval een ontzettend leuke afwisseling op de gewone streams![]()
Hoe het straks ook verder afloopt, Tom en Jimmy hebben een hele leuke middag gehad.
Ik heb "kortzichtig" ook niet genoemd... Tom behandeld Heisa, net als hij Jimmy behandeld, gewoon "gewoon". Niet "anders".quote:Op maandag 12 februari 2024 20:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik wel hoor er zit niemand in deze bb die daar kortzichtig voor is. Sommige misschien wat meer onbehouden maar dat komt meer omdat het kerels zijn.
nee,ik vind divine gruwelijk, vresselijkquote:Op maandag 12 februari 2024 20:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mario die een drag queen een compliment geeft, dat we dat nog mogen meemaken
Zie haar al met haar doekje liggen dus die wil slapen.....quote:Op maandag 12 februari 2024 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, er wordt tanden gepoetst en Ashley is al in pyjama.
Schattigquote:Op maandag 12 februari 2024 20:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoe lief hoe Tom Heisa aan het motiveren is!
Nee denk het niet is net of het in der onderbroek is blijven hangen van achterquote:Op maandag 12 februari 2024 20:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ziet Tom echt niet dat die jurk niet goed zit…..
Berouw komt na de zondequote:Op maandag 12 februari 2024 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben allemaal spijt dat ze brieven niet hebben gepakt en gaan daardoor denk ik ook vroeg slapen.
Dat komt dat die riem er omheen zit....dit moet hij afdoen. Vandaar dat die jurk ook extra omhoog trek van voren.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee denk het niet is net of het in der onderbroek is blijven hangen van achter
Ze wachten op BBquote:Op maandag 12 februari 2024 20:38 schreef Puzzie het volgende:
Hop hop Heisa gaan met die hakken , straks slaapt iedereen
quote:
Ik bedoel achter let maar opquote:Op maandag 12 februari 2024 20:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat komt dat die riem er omheen zit....dit moet hij afdoen. Vandaar dat die jurk ook extra omhoog trek van voren.
Nou, dan duurt het nog wel even .. BB is nooit zo snel.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dacht ik al , wachten op een teken
Krijgen we dat bondje 4 5 6 whatever gezeik weer. Die mensen zitten daar als individu. Er kan er maar 1 winnen.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook beter van niet de golden4 niet.....drukken ze Tom mee in een hokje wat hij juist niet wil.....Voor nominatie niet goed en ook niet zijn onafhankelijkheid die hij wil houden.
Zijn er dan die Jimmy anders behandelen? Ik geloof daar niets van.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb "kortzichtig" ook niet genoemd... Tom behandeld Heisa, net als hij Jimmy behandeld, gewoon "gewoon". Niet "anders".
Neequote:Op maandag 12 februari 2024 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, dan duurt het nog wel even .. BB is nooit zo snel.
Nee idd zit iedere keer te hopen dat Tom het zietquote:Op maandag 12 februari 2024 20:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zag wat je bedoelt....Tom oog moet er net op vallen want Jimmy ziet dat niet.
Dat is ook niet wat ik zeiquote:Op maandag 12 februari 2024 20:42 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn er dan die Jimmy anders behandelen? Ik geloof daar niets van.
Dat is wel de definitie van humor.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
God gaat die Lenie er nog eens uit
quote:
leven als een reizigerquote:Op maandag 12 februari 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
God gaat die Lenie er nog eens uit
nou echt Danny ligt ook alquote:Op maandag 12 februari 2024 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Zou.maar opschieten want anders slapen de meeste al.
quote:
dat zou echt zonde wezenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:41 schreef Ebinas het volgende:
Het is nu voor 3 minuten.
Amai en 4 uur werk
Tis een man hèquote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Hoe kan het nou dat Tom dit niet ziet.
Kom op Tom kijk nou eens goehoehoehoed
Das toch liefquote:Op maandag 12 februari 2024 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom hoopt dat Karen na BB echt de liefde mag ontdekken.
Dat probeer ik helemmaal niet. Jij oppert dat Tom Heisa/Jimmy met respect behandeld en dat hij daar uniek in is. Uit niets blijkt dat de andere dan niet zouden doen.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ik zei![]()
Maar laat maar, heb het idee dat je niet wil begrijpen wat ik bedoel en mij woorden in de mond probeert te leggen.
ja en de andere hahaquote:
Dat meen je niet.....kan ze ook even genieten of is ze alleen maar bezig zichzelf in de picture te werken en vergeet dat juist in deze periode het leuke de kijkers meer intreseert dan de berekeningen....en dat wist ik al en dat let maar op we gaan .........ik zei het......quote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
op de klapper die ze andere groep wil toebrengen of zo
is ie ookquote:Op maandag 12 februari 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan en @:Ledn81
Hebben jullie ook voice apparatuur
Die stem van BB lijkt me lager te zijn gemaakt
Het is net een poepluikje zo.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Hoe kan het nou dat Tom dit niet ziet.
Kom op Tom kijk nou eens goehoehoehoed
paar minuten gemistquote:Op maandag 12 februari 2024 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Ik zal eerst alle bewoners naar de Gameroom sturen. Daar zullen ze op stoelen gaan zitten rond de catwalk. Dan komen jullie binnen. Ik stel voor dat eerst Tom naar binnen gaat, en dan Heisa. Er gaat dan eerst nog geen muziek aan. Dan kun je jezelf aankondigen Heisa. Dan gaat de muziek aan. Aan het eind gaat de uitverkochte zaal van de Gameroom natuurlijk 'we want more' roepen. En dat komt goed uit, want dat start ik het nummer nogmaals. Dit herhaalt zich tot het morgenochtend is.
(geparafraseerd)
Hij is wat losser, minder strak en zakelijk dan anders, misschien dat je dat hoort?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan en @:Ledn81
Hebben jullie ook voice apparatuur
Die stem van BB lijkt me lager te zijn gemaakt
Wat..tot morgenochtend?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Ik zal eerst alle bewoners naar de Gameroom sturen. Daar zullen ze op stoelen gaan zitten rond de catwalk. Dan komen jullie binnen. Ik stel voor dat eerst Tom naar binnen gaat, en dan Heisa. Er gaat dan eerst nog geen muziek aan. Dan kun je jezelf aankondigen Heisa. Dan gaat de muziek aan. Aan het eind gaat de uitverkochte zaal van de Gameroom natuurlijk 'we want more' roepen. En dat komt goed uit, want dat start ik het nummer nogmaals. Dit herhaalt zich tot het morgenochtend is.
(geparafraseerd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |