Waar moet Tom heen danquote:Op maandag 12 februari 2024 20:02 schreef kater1 het volgende:
Zou jim/heisa niet even een moment alleen willen hebben ipv die Tom die maar blijft kletsen?
Ja nu nog een ander jurkjequote:
Nee,Tom is de perfecte aanvulling juist.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:02 schreef kater1 het volgende:
Zou jim/heisa niet even een moment alleen willen hebben ipv die Tom die maar blijft kletsen?
ja geen idee waar vandaan dan want Arena is niets te doen, net gekeken meteenquote:
Denk ook beter van niet de golden4 niet.....drukken ze Tom mee in een hokje wat hij juist niet wil.....Voor nominatie niet goed en ook niet zijn onafhankelijkheid die hij wil houden.quote:
Zit een sport voetbalclub naast, zal daar wel een feestje zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geen idee waar vandaan dan want Arena is niets te doen, net gekeken meteen
jong ajax speelt thuisquote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Iets maar glamour.quote:
Volgens mij kan hij beter dikke neppers erbij aantrekken . Nu is het net een zwangerebruid.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:03 schreef Angel79 het volgende:
Bovenkant zit er echt top uit. Kies voor andere kleding aub
en de stickers op de armen en benenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het er een beetje als gypsy stijl uitzien met dat haar en die kleding
Hij heeft wel een betere pruik dan Ariana.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef ledn81 het volgende:
Dat ruwe kammen van die zwarte pruik. Alsof ie Ari even bijwerkt
Jeugd Ajax zit er toch dichtbijquote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Een beetje de Louisa Jansen look;)quote:Op maandag 12 februari 2024 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het er een beetje als gypsy stijl uitzien met dat haar en die kleding
Ik bedoel alleen dit laatste stukje. Heb het gevoel dat Jim/Heisa er niet goed inkomt.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,Tom is de perfecte aanvulling juist.
Waarschijnlijk wordt hij dan geholpen door andere die er meer verstand van hebben.....Hij weet niet hoe de rode pruik werkt en in die jurk hoort echt een hele voorgevel te zitten.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Die foto's van jimmy als heisa ziet hij er stukken beter uit dan wat hij nu aan heeft
ja misschien bij de Toekomstquote:Op maandag 12 februari 2024 20:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zit een sport voetbalclub naast, zal daar wel een feestje zijn.
Zijn tetten zijn er nietquote:Op maandag 12 februari 2024 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt hij dan geholpen door andere die er meer verstand van hebben.....Hij weet niet hoe de rode pruik werkt en in die jurk hoort echt een hele voorgevel te zitten.
Kijk je wel eens naar die dragrace op MTV? Daar zie je soms ook combi's en toch klopt het op de een of andere manierquote:Op maandag 12 februari 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Zoveel mooie jurken daar hangen en dan deze carnavalsoutfit snap ik niet zo goed
bij de toekomst dusquote:
nee ik ken dat programma nietquote:Op maandag 12 februari 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar die dragrace op MTV? Daar zie je soms ook combi's en toch klopt het op de een of andere manier
Kipfiletjes??quote:Op maandag 12 februari 2024 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ligt er dan in dat laatje......
ja maar ja die buik heeft die dus dat houd jequote:Op maandag 12 februari 2024 20:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij beter dikke neppers erbij aantrekken . Nu is het net een zwangerebruid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |