Dat was echt 'n geweldige serie, heb daar ademloos naar gekeken en mezelf er vaakquote:
Viewmasterstreams.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
stream 1 en 2 zijn gelijk nu denk tijdens krokettentijd voor de stagiaires?
Kloptquote:Op maandag 12 februari 2024 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
3de of 4de x dat ik Alice de brief hoor voorlezen
Ja echt he. Na twee woorden mute ik haar al.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
3de of 4de x dat ik Alice de brief hoor voorlezen
Heeft ze gedaan dacht ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Had ze die brief niet gewoon in 1x aan de hele groep kunnen voorlezen?
Ze had hem ook even kunnen laten lezen, maar denk dat ze dit lekker vindt.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Had ze die brief niet gewoon in 1x aan de hele groep kunnen voorlezen?
Of bb vind die beter hahaquote:Op maandag 12 februari 2024 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze had hem ook even kunnen laten lezen, maar denk dat ze dit lekker vindt.
In haar mondje Fritsie.quote:
Vind het ook wel lief hoe ze over hem praat. Helemaal verliefd.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze kent hem een maand, na wat contact op insta waren ze 24/7 samen en ze weet nu al dat hij de ware is![]()
Ik hoop het voor haar, maar come on, na 1 maand?
Roze wolk enz...quote:Op maandag 12 februari 2024 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze kent hem een maand, na wat contact op insta waren ze 24/7 samen en ze weet nu al dat hij de ware is![]()
Heb ik ook bij u.quote:
echte liefdequote:
Heel origineel is het voor een tijdje al niet meer.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:18 schreef ledn81 het volgende:
donderdagmiddag vlegtuigje voor Tom![]()
tekst : "'Tom, uw fans staan achter u!'"
* ledn81 is vliegtuigjesmoe
Maar voor Tom is het heel erg leuk natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2024 18:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel origineel is het voor een tijdje al niet meer.
Ken het ook niet....zag op het bord een hele grote rijstkorrel??quote:Op maandag 12 februari 2024 18:25 schreef ledn81 het volgende:
O R Z O Orzo
piep piep piep piep fout![]()
Ronnie legt uit wat Orzo is. Ashlie kent het niet
Nieuwe hobby voor Tom.....quote:Op maandag 12 februari 2024 18:25 schreef humpty het volgende:
[..]
Maar voor Tom is het heel erg leuk natuurlijk
Hij moet juist oppassen, met zoveel fans (waar het dan op lijkt) zullen ze je snel nomineren.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:25 schreef humpty het volgende:
[..]
Maar voor Tom is het heel erg leuk natuurlijk
Ja dat kanquote:Op maandag 12 februari 2024 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Whoop whoopquote:Op maandag 12 februari 2024 18:18 schreef ledn81 het volgende:
Rijstkorrels gemaakt van Pastadeeg, ik vind het lekker in 'n roerbakgerecht.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ken het ook niet....zag op het bord een hele grote rijstkorrel??
Ik snap 'm niet, is ie ze kwijt danquote:Op maandag 12 februari 2024 18:18 schreef ledn81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 12 februari 2024 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, is ie ze kwijt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Toch knap hoe hij zijn neus zo scherp kan sminckenquote:Op maandag 12 februari 2024 18:36 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 1 weer terug in de kleedkamer
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 februari 2024 18:36 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 1 weer terug in de kleedkamer
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 februari 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
De andere bewoners weten niet dat in dat hok zitten?
Vast wel idee dat ze daar zitten, maar ze weten niet waarom.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
Nou ja, er is verder geen andere plek waar ze kunnen zitten. Dus dat zullen ze wellicht nog wel kunnen raden.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
Benieuwd hoe ze straks reageren als ze Jimmy zienquote:
Spannend wel..quote:Op maandag 12 februari 2024 18:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vast wel idee dat ze daar zitten, maar ze weten niet waarom.
Heb het allemaal niet mee gekregen, kijk veel te weinig ( omdat het soms best wel saai is )quote:Op maandag 12 februari 2024 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja, er is verder geen andere plek waar ze kunnen zitten. Dus dat zullen ze wellicht nog wel kunnen raden.
Daar zijn de streamverslagen voor, die proberen we zo veel en zo goed mogelijk bij te houden.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het allemaal niet mee gekregen, kijk veel te weinig ( omdat het soms best wel saai is )
En dan mis je dus ook de leuke momenten/dingen
Maar daar staat niet altijd alles.. maar wel tof dat mensen stream verslagen schrijven..quote:Op maandag 12 februari 2024 18:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Daar zijn de streamverslagen voor, die proberen we zo veel en zo goed mogelijk bij te houden.
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
CULT!! Ik ook! heeft me erg geholpen bij het ontdekken van mezelfquote:Op maandag 12 februari 2024 18:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat was echt 'n geweldige serie, heb daar ademloos naar gekeken en mezelf er vaak
in herkend
Prachtige namen weten ze soms te bedenkenquote:Op maandag 12 februari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
Een van Jimmy’s vriendinnen heeft nancy goreng als travestieten naam
Ze worden echt heel goed bij gehouden. En anders zijn er ook nog de filmpjes.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar daar staat niet altijd alles.. maar wel tof dat mensen stream verslagen schrijven..
Ja snap ik wel maar het zijn wel leuke streams nu dus dat vind ik dan wel weer leukquote:Op maandag 12 februari 2024 18:55 schreef Harry het volgende:
Ik heb er niks mee dat:
- iemand voorgetrokken wordt
- iemands deelname commercieel benut kan worden
Ik keek, door de brave groep en de vele SL's, al beduidend minder. Dit helpt me niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ik wel maar het zijn wel leuke streams nu dus dat vind ik dan wel weer leuk
Genomineerd is nog niet weg!quote:Op maandag 12 februari 2024 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij moet juist oppassen, met zoveel fans (waar het dan op lijkt) zullen ze je snel nomineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hoop dat iemand opneemt![]()
@:ledn81 @:DGK_TegengasDeel 1 is aan het uploaden 1e uur. Staat zo online. Zal even roepen in de COS zodadelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De FEBO heeft fantastische cateringquote:Op maandag 12 februari 2024 18:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ziet er goed uit ... zou het bezorgd zijn? Moet bijna wel, febo zal niet zelf koken.
Dat was met al die DJs ook.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:55 schreef Harry het volgende:
Ik heb er niks mee dat:
- iemand voorgetrokken wordt
- iemands deelname commercieel benut kan worden
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deel 1 is aan het uploaden 1e uur. Staat zo online. Zal even roepen in de COS zodadelijk
Dit is geen random opmaakstreamquote:Op maandag 12 februari 2024 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom de hele tijd de stream op dat opmaken. Zien we in de ochtend ook uren.
Ja, waarom in godsnaam twee keer hetzelfde?quote:
Lunch en diner tijdquote:Op maandag 12 februari 2024 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, waarom in godsnaam twee keer hetzelfde?
Er zijn continu twin streamsquote:Op maandag 12 februari 2024 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, waarom in godsnaam twee keer hetzelfde?
Lhoe is toch hetzelfde. Allemaal smeersels op het gezicht.en kleur op de ogen. Jimmy kan het wel vind ikquote:
Je hebt niet veel keuze met deze streams.quote:
Dat is al een hele andere insteekquote:Op maandag 12 februari 2024 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lhoe is toch hetzelfde. Allemaal smeersels op het gezicht.en kleur op de ogen. Jimmy kan het wel vind ik
What Else is newquote:Op maandag 12 februari 2024 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt niet veel keuze met deze streams.
Ja, fijn hč.quote:
Dat wist ik dan niet maar zo gaat het al dagen , niet iets nieuwsquote:Op maandag 12 februari 2024 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt niet veel keuze met deze streams.
Vroegahhhh hadden we er 4. Dan had je altijd twee verschillende scenes.quote:
Vroegah hadden we een 360 camquote:Op maandag 12 februari 2024 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vroegahhhh hadden we er 4. Dan had je altijd twee verschillende scenes.
Thnx ik heb veel filmpjes van gisteren teruggekekenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:10 schreef ledn81 het volgende:
hoop gebeurd vandaag
Veel filmpjes oa in dit topic.
Onderaan staat eerste deel van vertrek Tom en Jimmy en zijn transformatie naar Heisa Jynx
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
precies ik kijk hier vol ongeloof naar, wat een transformatie, kunstig hoor!!!!quote:
Nog ongeveer een uur en dan gaan we Heisa zienquote:Op maandag 12 februari 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy is al ruim 2 uur bezig met opmaken
ja volgens mijn ookquote:
Utopia.quote:
ik hou daar van, het is ook een kunstvormquote:Op maandag 12 februari 2024 19:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies ik kijk hier vol ongeloof naar, wat een transformatie, kunstig hoor!!!!
Ik versta hem primaquote:Op maandag 12 februari 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat Tom zijn mond bijna niet beweegt tijdens het praten. Zou hij daarom minder goed te verstaan zijn
Je ziet toch zelf ook wel dat dit anders is als wat de meiden 's ochtends doen?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo anders, makeup smeren is hetzelfde wie het ook doet.
De dames doen er iets minder lang over gelukkig.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo anders, makeup smeren is hetzelfde wie het ook doet.
Ben wel benieuwd wat Dylano hier van denktquote:Op maandag 12 februari 2024 19:15 schreef Puzzie het volgende:
Leuk dat Jimmy Tom hier in meeneemt , dat het ook mooi is dat de duo's nu veranderd zijn en daardoor ook de dynamiek
Wat een werk wel zegquote:Op maandag 12 februari 2024 19:15 schreef Puzzie het volgende:
Leuk dat Jimmy Tom hier in meeneemt , dat het ook mooi is dat de duo's nu veranderd zijn en daardoor ook de dynamiek
Daar ben ik ook wel benieuwd naar , het feit dat Dilano gisteren meteen al zijn bed/matras en spullen verplaatste , overviel Jimmy en ik denk dat dat ook wel wat geraakt heeft , maar we gaan het zienquote:Op maandag 12 februari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Dylano hier van denkt
Zijn Jimmy
haha zit de andere kant aan water en uhmm ja wat minders lekkers zeg maarquote:
Nee geen trantevestift geloof ikquote:
Daarom juist ook zo tof!quote:Op maandag 12 februari 2024 19:21 schreef mario390 het volgende:
de zijn daar bij de
bb nog niet geweest
En hebben ze gewonnen??quote:Op maandag 12 februari 2024 19:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was met al die DJs ook.
Nick Matt en Zoë.
Iets met heel veel.kleurtjesquote:Op maandag 12 februari 2024 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd wat hij aan gaat doen. Op dat rek hangt niet echt iets moois zo te zien.
Ik heb daar niet zoveel mee maar ik vind het wel leuk voor Jimmy. Hij geniet er echt van. Benieuwd naar de show straks.quote:
Ben benieuwdquote:
die zwarte jurk met die vele kleurtjes erop. Heeft ie speciaal laten maken voor BBquote:Op maandag 12 februari 2024 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd wat hij aan gaat doen. Op dat rek hangt niet echt iets moois zo te zien.
Niet veel anders als vandaag dan voor Jimmyquote:Op maandag 12 februari 2024 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : En dan moeten we morgen met een kater de Power of Nomination spelen.
Voor jimmy zeker leuk, maar wil nu wel weer even iets anders zien. Het is jimmy echt gegund..zegt hij nu we moeten morgen power of nominatie spelen.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel mee maar ik vind het wel leuk voor Jimmy. Hij geniet er echt van. Benieuwd naar de show straks.
Jij?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:25 schreef mario390 het volgende:
ik ben zo wat niet
zo gewond wened
in bleiburg hebben we nur en
komische de in rockje lopt
Ja die slokt aardig door.quote:
Ook wel sneu dat hij (Glenn ook) zo weinig post heeft gekregenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over Danny dat die er een beetje doorheen zit.
Zekerquote:Op maandag 12 februari 2024 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook wel sneu dat hij (Glenn ook) zo weinig post heeft gekregen
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
dat werd me betje teveelquote:Op maandag 12 februari 2024 19:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En dan ineens Ashley in beeld. Ik dacht gelijk Jimmy is zonder botox/filler en nep haar zo opgemaakt veel mooierquote:
hij maakt zich beter op dan ik (mij) ? geen ideequote:
Dat jaquote:Op maandag 12 februari 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
Jimmy probeert uit te leggen dat hij Tom van de bank heeft gehaald
Is bijna 2 weken terug wat heeft dit nog voor zin om op terug te komen.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:30 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy probeert Tom uit te leggen hoe het nomineren vorige week ging
Tom ziet denk eerder water branden dan dat hij het gaat snappenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:30 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy probeert Tom uit te leggen hoe het nomineren vorige week ging
Ja ook beter als mijquote:Op maandag 12 februari 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij maakt zich beter op dan ik (mij) ? geen idee
Komisch auf Deutsch oder Komisch auf Niederländisch?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:25 schreef mario390 het volgende:
ik ben zo wat niet
zo gewond wened
in bleiburg hebben we nur en
komische de in rockje lopt
ik ben dat niet zoquote:Op maandag 12 februari 2024 19:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Komisch auf Deutsch oder Komisch auf Niederländisch?
Omdat ze praten met elkaar en verschillende onderwerpen aan bod komen.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is bijna 2 weken terug wat heeft dit nog voor zin om op terug te komen.
Zijn er heel veel nuquote:Op maandag 12 februari 2024 19:32 schreef mario390 het volgende:
gelukkig moet ik niet kijken
hoe niet van venten met
lipstif
Jij leeft onder een steen?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben dat niet zo
gewond, ik lev in stadt
met 4000 inwohner
google geeft aan beter dan ikquote:
ja bedoelte ikquote:Op maandag 12 februari 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zijn er heel veel nu
wan het is carnaval![]()
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:32 schreef mario390 het volgende:
gelukkig moet ik niet kijken
hoe niet van venten met
lipstif
wel van poep en plas maar niet van datquote:
Je kijkt toch streams van over de hele wereld?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben dat niet zo
gewond, ik lev in stadt
met 4000 inwohner
Wilde net zeggen. Is Alice al verteld in de DBK dat ze lang op moet blijven vanavondquote:Op maandag 12 februari 2024 19:38 schreef spapaars het volgende:
Als Tom na Jim ook geschminkt moet worden, zal dat nog wel even duren.
ja maar daar zitten geenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je kijkt toch streams van over de hele wereld?
praat geen piesquote:Op maandag 12 februari 2024 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wel van poep en plas maar niet van dat
De meeste drags kunnen dat zo goed. En het staat ook. Als ik het bij mij zo zal zou doen ziet er vast niet uit.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij maakt zich beter op dan ik (mij) ? geen idee
Volgens mij doet ashley dat ook nog een keer als ze lippenstift op doet. Haar lippen nog groter tekenenquote:
Niks.. zoals gebruikelijk in BBquote:Op maandag 12 februari 2024 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er tegen de groep eigenlijk gezegd waar ze zijn?
ja inderdaadquote:Op maandag 12 februari 2024 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste drags kunnen dat zo goed. En het staat ook. Als ik het bij mij zo zal zou doen ziet er vast niet uit.
waarbij moest Tom nou helpen hahaquote:
Ik vind die pruik geweldigquote:Op maandag 12 februari 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Jammer vind die hoed pruik en kleding niet mooi nu is het net een carnavals verkleed partijtje
Ik lach met je mee. Vind dit ook lachwekkend en dan die jurk. Jammer had echt iets moois verwacht.quote:
Ik vind van wel. Zal wel betere kwaliteit zijn maar vind het evht verkleden voor carnaval. Als je die drags altijd ziet op tv zooo mooi gekleedquote:Op maandag 12 februari 2024 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind die pruik geweldigJe moet het maar bedenken of weten te vinden , want dit is absoluut geen carnavalsspul
hij had het toch over andere kleding in begin?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Jammer vind die hoed pruik en kleding niet mooi nu is het net een carnavals verkleed partijtje
Die pruik met hoedje heb ik nog nooit gezien , en dat bedoel ik met : je moet het maar bedenken en weten te vinden , dit is niet allemaal goedkope action meuk ( sommige spullen misschien ook wel maar hier zit een kapitaal in aan spullen, kleding, pruiken en accessoiresquote:Op maandag 12 februari 2024 19:48 schreef Snoozey het volgende:
is makkelijk te vinden hoor, die pruiken
ik heb het ook niet over actionmeuk hoor. ik ken de juiste websites welquote:Op maandag 12 februari 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die pruik met hoedje heb ik nog nooit gezien m, en dat bedoel ik met : je moet het maar bedenken en weten te vinden , dit is niet allemaal goedkope action meuk ( sommige spullen misschien ook wel maar hier zit een kapitaal in aan spullen, kleding, pruiken en accessoires
Nee het staat als een vlag op een strontschip. Hij maakt zich zo mooi op en dan deze carnavals kleding er bij. Ik vind het jammer.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
Vind de jurk niet zo charmant staan.
Jimmy vast ook, al met al haske veel geldquote:Op maandag 12 februari 2024 19:51 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over actonmeuk hoor. ik ken de juiste websites wel
Niet mee gekregen eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2024 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij had het toch over andere kleding in begin?
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het staat als een vlag op een strontschip. Hij maakt zich zo mooi op en dan deze carnavals kleding er bij. Ik vind het jammer.
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie wrijft onder zijn harige oksels die hij nu gaat scheren en snuffelt aan zijn vingers
nee hij is vrij excentriek met zijn alter ego dat zag ik bij hem thuis al dus denk dat het bij haar hoort en pastquote:Op maandag 12 februari 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lach met je mee. Vind dit ook lachwekkend en dan die jurk. Jammer had echt iets moois verwacht.
De pruiken lijken me ook op maat gemaakt. Die zijn echt niet even bij bol te bestellen.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die pruik met hoedje heb ik nog nooit gezien , en dat bedoel ik met : je moet het maar bedenken en weten te vinden , dit is niet allemaal goedkope action meuk ( sommige spullen misschien ook wel maar hier zit een kapitaal in aan spullen, kleding, pruiken en accessoires
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:53 schreef Verida het volgende:
[..]
De pruiken lijken me ook op maat gemaakt. Die zijn echt niet even bij bol te bestellen.
Ik vind het heel leuk om te zien hoe hij langzaam veranderd, zijn bewegingen worden anders naarmate hij meer in drag komt. En tom doet het leuk, blijft geinteresseerd,
ja denk dat hij het er ook nog niet mee eens is, hij is afgevallen natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2024 19:49 schreef Snoozey het volgende:
met borsten zal de jurk ook wel wat strakker komen te zitten jimmie
en een paar rubber laarzenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:55 schreef Dotteke het volgende:
Het is nu net ma flodder allleen de sigaar ontbreekt
Er zijn veel verschillende soorten drag queens. Op tv zie je voornamelijk beauty queens, fish queens, pageant queens en fashion queens. Heisa Jynx is een club queen.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Zal wel betere kwaliteit zijn maar vind het evht verkleden voor carnaval. Als je die drags altijd ziet op tv zooo mooi gekleed
Nou inderdaad....er zullen weinig mannen zijn die zo geintreseerd kunnen blijven....Denk dat Tom dit best is wil proberen.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:53 schreef Verida het volgende:
[..]
De pruiken lijken me ook op maat gemaakt. Die zijn echt niet even bij bol te bestellen.
Ik vind het heel leuk om te zien hoe hij langzaam veranderd, zijn bewegingen worden anders naarmate hij meer in drag komt. En tom doet het leuk, blijft geinteresseerd,
Sowieso een beetje flauw dat afzeiken maar jaquote:Op maandag 12 februari 2024 19:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende soorten drag queens. Op tv zie je voornamelijk beauty queens, fish queens, pageant queens en fashion queens. Heisa Jynx is een club queen.
Ik vind het echt niet mooi dit. Zijn make up is prachtig maar die kleren sorry.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende soorten drag queens. Op tv zie je voornamelijk beauty queens, fish queens, pageant queens of fashion queens. Heisa Jynx is een club queen.
Ja absoluut!!quote:Op maandag 12 februari 2024 19:58 schreef Keane007 het volgende:
Prachtig om te zien hoe respectvol en geīnteresseerd Tom is naar Jimmy en Heisa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |