Ik vind haar leukquote:Op maandag 12 februari 2024 16:06 schreef Lovely het volgende:
Karen wordt wel steeds irritanter met haar gegiebel de hele tijd..
Van alle providers die ze aanbieden.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Play4, videoland,
Hoeveel streams heb je?
Versta je een beetje Albanees?quote:Op maandag 12 februari 2024 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van alle providers die ze aanbieden.
Ik heb hier zelfs BB Albanië.![]()
Met ip-tv weet je alles
abanie? heb selfs ik niet en ikquote:Op maandag 12 februari 2024 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van alle providers die ze aanbieden.
Ik heb hier zelfs BB Albanië.![]()
Met ip-tv weet je alles
Ja, maar ik begrijp het alleen niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Versta je een beetje Albanees?
Kan ook een soort van nervositeit zijn. Ik vind het een leuke, vrolijke meidquote:Op maandag 12 februari 2024 16:06 schreef Lovely het volgende:
Karen wordt wel steeds irritanter met haar gegiebel de hele tijd..
Eslie neemt weer besluiten voor de groep.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ik wil het zien ik wil het vasthouden en ze maken heel veel mee hier maar dit nooit meer. En weer zegt ze dat bb 100% met nieuwe ding gaat komen.en als het niet komt gaat ze er zelf om vragen bij bb. Gaat ze aan inwoners vragen welk bedrag ze oke vinden.
Goed luisteren, ze wil het eerst met de groep overleggen!quote:Op maandag 12 februari 2024 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Eslie neemt weer besluiten voor de groep.
Ze gaat het in de groep gooienquote:Op maandag 12 februari 2024 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley was zo boos toen met lenie en nu wil ze een nieuwe deal maken met bb
Hoop dat BB zegt: 6200 euro.Druk maar op de knop.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley was zo boos toen met lenie en nu wil ze een nieuwe deal maken met bb
hoor je dat het alleen maar is IK WIL IK WIL IK WILquote:Op maandag 12 februari 2024 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ik wil het zien ik wil het vasthouden en ze maken heel veel mee hier maar dit nooit meer. En weer zegt ze dat bb 100% met nieuwe ding gaat komen.en als het niet komt gaat ze er zelf om vragen bij bb. Gaat ze aan inwoners vragen welk bedrag ze oke vinden.
Ashley lult constant uit haar nek, maar begint hard genoeg te schreeuwen op de goede momenten om de aandacht van haar gezever af te leiden.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vind het zo raar dat mensen schrijven. Ze heeft alle bb en ander rls gevolgd dus slaat nergens op die opmerkingen van haar. Ze wist dit vast en zeker
En?quote:Op maandag 12 februari 2024 16:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vind het zo raar dat mensen schrijven. Ze heeft alle bb en ander rls gevolgd dus slaat nergens op die opmerkingen van haar. Ze wist dit vast en zeker
Ik vraag me echt af of zij überhaupt ooit een seizoen heeft gezien van BB? Zij denkt dat de bewoners ook zelf iets in te brengen hebben. Laatst in de gameroom ook met de stemming wie dan de belangrijke rol mocht hebben de komende week. BB was nog niet uitgesproken en ze ging al door hem heen tetteren en vragen aan wie ze het dan gundenquote:Op maandag 12 februari 2024 16:12 schreef rinardo het volgende:
Ashley gaat iedereen vragen wat ze er voor over hebben en dan gaat ze naar BB om een nieuwe deal te vragen
Doraquote:Op maandag 12 februari 2024 16:17 schreef Koos1958 het volgende:
Oh gaat over iemand die 3.weken binnen is.
quote:Op maandag 12 februari 2024 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En?
Er zijn zoveel dingen die ik weet, maar raar vind.
Dat is het prerogatief van een Queen.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
hoor je dat het alleen maar is IK WIL IK WIL IK WIL
Ja, geweldig hè!quote:Op maandag 12 februari 2024 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of zij überhaupt ooit een seizoen heeft gezien van BB? Zij denkt dat de bewoners ook zelf iets in te brengen hebben. Laatst in de gameroom ook met de stemming wie dan de belangrijke rol mocht hebben de komende week. BB was nog niet uitgesproken en ze ging al door hem heen tetteren en vragen aan wie ze het dan gundenEcht een heel brutaal overheersend persoon is het
Die zegt: "Wij willen."quote:Op maandag 12 februari 2024 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is het prerogatief van een Queen.
Ze is een moderne monarch.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zegt: "Wij willen."
Koniklijk meervoud.
Het is woensdag pas Valentijnquote:Op maandag 12 februari 2024 16:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
BB krijgt behoorlijk commentaar op twitter dat ze het moesten kopen de spullen ,dus misschien dat ze er toch nog wat mee doen
Ja, en of Danny zo blij is die voor zijn paar honderd euro 4 brieven krijgt.....hij zal er heus wel meer hebben maar denkt zelf van niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of zij überhaupt ooit een seizoen heeft gezien van BB? Zij denkt dat de bewoners ook zelf iets in te brengen hebben. Laatst in de gameroom ook met de stemming wie dan de belangrijke rol mocht hebben de komende week. BB was nog niet uitgesproken en ze ging al door hem heen tetteren en vragen aan wie ze het dan gundenEcht een heel brutaal overheersend persoon is het
Iets met op tijd voor de uitzending.quote:
Ashley bespreekt het heel keurig met de groep. Dat zie je niet van iedereen.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:29 schreef Was-beer het volgende:
Ashley met haar grote waffel gaat zo naar BB om een nieuwe deal vragen en wil overleggen met de groep voor welk bedrag ze willen gaan
Ik hoop dat BB er nu zo’n hoog bedrag tegenover zet en dat Ashley dan in de DBK beslist om het te kopen..quote:Op maandag 12 februari 2024 16:30 schreef Was-beer het volgende:
Hoop dat dat DBK gesprek live te zien gaat zijn
Klinkt gekunsteld, BB zal en moet het hebben voor de tv-uitzending.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:29 schreef Was-beer het volgende:
Ashley met haar grote waffel gaat zo naar BB om een nieuwe deal vragen en wil overleggen met de groep voor welk bedrag ze willen gaan
Mag deze in de SV?quote:Op maandag 12 februari 2024 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
~ 16:15 Stream 1
Ashley: "Ik heb wel het een beetje het idee dat Ro wel wordt gevoed door haar." <haar = Doriana>
Karen: "Echt? Waarom? Hoe dat?"
Ashley: "Ik schat in dat Ro niet iemand van nature is die.... Ja ik schat haar niet per se als stiekem in ofzo. Ook omdat ik vind... Ze kwam wel rechtstreeks naar mij toe van eh.. joh is er iets ofzo? Ze ging wel eerst naar Alice ofzo, maar ze kwam we meteen naar me toe, dat deed ze ook bij jou. Daar kan ik wel waardering voor hebben."
Karen: "Maar het moet niet zo blijven gaan" <maak cirkel beweging>
Ashley: "Dat is waar, maar dat vind ik niet per se stiekem"
Karen: "Dat is nog voordat iedereen het weet, en dat vind ik niet ok"
Ashley: "nee dat is niet ok nee, maar vind ik dus niet stiekem. Stiekem vind ik 'hahaha' maar ondertussen messen in je rug douwen. Daar hou ik niet van, daar ben ik echt allergisch van"
Karen: "Zouden die daar ook zoveel over babbelen zoals wij doen?"
Ashley: "Of wij leuk doen naar haar?"
Karen: "Nee zouden die ook zoveel babbelen over ons, zoals wij doen?"
Ashley: "Tuurlijk! En als ze het niet doet, dan denkt ze het wel."
Ashley: "Ik denk niet dat die met mij weg loopt hoor, dat die mij zo leuk vindt, het voelt zo niet echt"
Karen: "Als Dan dat dan al zegt"
Ashley: "Het voelt niet oprecht, ik heb het echt wel geprobeerd, maar het voelt gewoon niet oprecht. Het is een beetje zo van het moet maar. Ik denk niet per se dat het aan mij persoonlijk ligt, zij is gewoon iemand die gewoon liever alleen met jongens is. Ja en dan komen wij met onze schreeuwbek aanzetten daar zit zij niet op te wachten"
Karen: "Misschien gewoon een hele andere mentaliteit"
Ja dat wel maar ze wil het hele programma naar haar hand zettenquote:Op maandag 12 februari 2024 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley bespreekt het heel keurig met de groep. Dat zie je niet van iedereen.
woensdagquote:Op maandag 12 februari 2024 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
Den Stephanie is vandaag 26 geworden en dat moet iedereen weten.
Aangepast Tegelmaatje.quote:
Wees blij, zij geeft tenminste een beetje kleur aan het dooie zooitje daar.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ze wil het hele programma naar haar hand zetten
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De andere komen niet eens aan bod om ook maar iets te bespreken ......quote:Op maandag 12 februari 2024 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley bespreekt het heel keurig met de groep. Dat zie je niet van iedereen.
BB bepaalt, dus wat mij betreft zegt iequote:Op maandag 12 februari 2024 16:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ze wil het hele programma naar haar hand zetten
wie die met dat dooie haar?quote:Op maandag 12 februari 2024 16:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees blij, zij geeft tenminste een beetje kleur aan het dooie zooitje daar.
Nee Dot.Het ging over de banner die Den Danny En Den Glenn on stream aan het maken zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Tegelmaatjes die offtopic zijn
Met die hele lange blonde haren? Dat is Ashleyquote:
Als de koningin spreekt, zwijgen de onderdanen.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
De andere komen niet eens aan bod om ook maar iets te bespreken ......
quote:Op maandag 12 februari 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]ehhhh het ging over de stream ze waren een verjaardags slinger aan het maken, en ik zei dat dat woensdag was, dus helemaal on topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Eigenlijk het bedrag dat het al zou kosten. Maar Ashley is beter in andere dingen dan rekenenquote:Op maandag 12 februari 2024 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley heeft een bod gedaan van 3500. Ze krijgen er nog antwoord op, maar BB heeft ook gezegd dat er in zijn huis niet valt te onderhandelen.
Is toch net zoveel als ze het gelijk hadden gepakt. Stomquote:Op maandag 12 februari 2024 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley heeft een bod gedaan van 3500. Ze krijgen er nog antwoord op, maar BB heeft ook gezegd dat er in zijn huis niet valt te onderhandelen.
Jimmy gaat zijn drag act doen.quote:
prerogatief is bobby brownquote:Op maandag 12 februari 2024 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is het prerogatief van een Queen.
Hij lijkt echt angstig......quote:Op maandag 12 februari 2024 16:47 schreef Puzzie het volgende:
Mooi gespeeld van Jimmy![]()
[ afbeelding ]
quote:
Is een liedje.quote:
Ah, okéquote:
Jimmy : "Die had Lenie al geboekt"quote:Op maandag 12 februari 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Het optreden is in de gameroom. De Ziggo Dome bleek volgeboekt"
Zijn een duo.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:54 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe is hij op Tom uitgekomen om hem te helpen?
aha ok dus dat was pas besloten, dacht dat Jimmy ervoor al hoorde dat hij zijn alter ego mocht doenquote:
Nee Eslie ze lullen niet zoveel over jou als jullie over hun. Ze hebben aan de andere kant namelijk nog lol en geen stress over het spel.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
~ 16:15 Stream 1
Ashley: "Ik heb wel het een beetje het idee dat Ro wel wordt gevoed door haar." <haar = Doriana>
Karen: "Echt? Waarom? Hoe dat?"
Ashley: "Ik schat in dat Ro niet iemand van nature is die.... Ja ik schat haar niet per se als stiekem in ofzo. Ook omdat ik vind... Ze kwam wel rechtstreeks naar mij toe van eh.. joh is er iets ofzo? Ze ging wel eerst naar Alice ofzo, maar ze kwam we meteen naar me toe, dat deed ze ook bij jou. Daar kan ik wel waardering voor hebben."
Karen: "Maar het moet niet zo blijven gaan" <maak cirkel beweging>
Ashley: "Dat is waar, maar dat vind ik niet per se stiekem"
Karen: "Dat is nog voordat iedereen het weet, en dat vind ik niet ok"
Ashley: "nee dat is niet ok nee, maar vind ik dus niet stiekem. Stiekem vind ik 'hahaha' maar ondertussen messen in je rug douwen. Daar hou ik niet van, daar ben ik echt allergisch van"
Karen: "Zouden die daar ook zoveel over babbelen zoals wij doen?"
Ashley: "Of wij leuk doen naar haar?"
Karen: "Nee zouden die ook zoveel babbelen over ons, zoals wij doen?"
Ashley: "Tuurlijk! En als ze het niet doet, dan denkt ze het wel."
Ashley: "Ik denk niet dat die met mij weg loopt hoor, dat die mij zo leuk vindt, het voelt zo niet echt"
Karen: "Als Dan dat dan al zegt"
Ashley: "Het voelt niet oprecht, ik heb het echt wel geprobeerd, maar het voelt gewoon niet oprecht. Het is een beetje zo van het moet maar. Ik denk niet per se dat het aan mij persoonlijk ligt, zij is gewoon iemand die gewoon liever alleen met jongens is. Ja en dan komen wij met onze schreeuwbek aanzetten daar zit zij niet op te wachten"
Karen: "Misschien gewoon een hele andere mentaliteit"
Dat klopt wel aardig.Gaat heel veel tijd inzitten.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy denkt zo'n 3 uurtjes nodig te hebben voor de voorbereiding
Ja, Krug zullen ze daar niet krijgen.quote:
En leuk dat we het mogen zien ook.quote:
Alleen dit keer wel professioneel aangepakt .quote:Op maandag 12 februari 2024 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor, we krijgen weer het verplichte rondje travestie. Schijnt tegenwoordig in elke RLS een verplicht nummer te zijn.
Jottem.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Alleen dit keer wel professioneel aangepakt .
quote:Op maandag 12 februari 2024 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En leuk dat we het mogen zien ook.
Dat vind ik het leuke aan Tom, heeft gevoel voor humor en is altijd in voor een geintje. Zo leuk hoe hij ook meedoet met Jimmy.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:57 schreef DGK-Eric het volgende:
zo leuk voor Jimmy
![]()
En wat leuk dat Tom ook zo enthousiast en geïnteresseerd is
Ja,daar betaal ik voor.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:01 schreef Joyce-43 het volgende:
dat kost toch ook aardig wat tijd hoor om elke ruimte helemaal aan te kleden weer kastjes helemaal gevuld enzo is nu 4de keer dat die ruimte veranderd is ofzo geloof ik?
Heisa Jinx is Zijn alter ego , die hoort bij Jimmyquote:Op maandag 12 februari 2024 17:00 schreef ben34567 het volgende:
Ik wil niet zuur klinken maar Jimmy krijgt hiermee toch een enorme boost voor zijn populariteit bij de kijker (zal breed uitgesmeerd worden in de aflevering) ? Leuk maar iedere bewoner zou dan toch recht mogen hebben om zijn/haar hobby te mogen tentoonstellen ? Heel die kamer werd speciaal voor hem omgebouwd.
Travestie is niet hetzelfde als drag.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor, we krijgen weer het verplichte rondje travestie. Schijnt tegenwoordig in elke RLS een verplicht nummer te zijn.
Ja maar een hele kamer speciaal voor hem ingericht met drank en al is toch wel een heel groot privilege van BB (zonder er een spel of andere mindfuck voor gewonnen te hebben)quote:Op maandag 12 februari 2024 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heisa Jinx is Zijn alter ego , die hoort bij Jimmy
Ik dacht dat tijdens een gesprek was dat Tom dat ook wel wou. Vooral omdat hij trouwens daar al als vrouw gekleed is geweest....Toen wist Jimmy nog niet dat Tom ook een rol kreeg. Hij dacht dat Tom hem alleen zou helpen met de kleding e.d.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:54 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe is hij op Tom uitgekomen om hem te helpen?
Da's net waarom ze hem er in hebben gestoken...quote:Op maandag 12 februari 2024 17:00 schreef ben34567 het volgende:
Ik wil niet zuur klinken maar Jimmy krijgt hiermee toch een enorme boost voor zijn populariteit bij de kijker (zal breed uitgesmeerd worden in de aflevering) ? Leuk maar iedere bewoner zou dan toch recht mogen hebben om zijn/haar hobby te mogen tentoonstellen ? Heel die kamer werd speciaal voor hem omgebouwd.
Nee, maar al 10 jaar elke RLS hetzelfde begint wel een beetje te vervelen.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Travestie is niet hetzelfde als drag.
Volgens mij was dit al veel eerder besproken....zo lang zijn die toch nog geen duoquote:Op maandag 12 februari 2024 16:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok dus dat was pas besloten, dacht dat Jimmy ervoor al hoorde dat hij zijn alter ego mocht doen
Laten we het vooral niet te ingewikkeld maken.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Travestie is niet hetzelfde als drag.
Wel een beetje zuur ja.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:00 schreef ben34567 het volgende:
Leuk toch? iets met gunnenquote:Op maandag 12 februari 2024 17:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar een hele kamer speciaal voor hem ingericht met drank en al is toch wel een heel groot privilege van BB (zonder er een spel voor gewonnen te hebben) :-)
10 jaar travestie of 10 jaar drag?quote:Op maandag 12 februari 2024 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar al 10 jaar elke RLS hetzelfde begint wel een beetje te vervelen.
Precies dit.Ik vind het geweldig en zeker met Tom erbij.Je ziet hem vol interesse kijken.quote:
Ze had zelf eerst besloten dit te doen. Ze drukt gewoon haar zin door. Ze gaan weer als makke schapen achter haar aan.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goed luisteren, ze wil het eerst met de groep overleggen!
Zoals gezegd, het steevast verplichte nummer.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:04 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Da's net waarom ze hem er in hebben gestoken...
Ik kan me vorig jaar en jaar ervoor geen dragqueen herinnerenquote:Op maandag 12 februari 2024 17:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoals gezegd, het steevast verplichte nummer.
quote:
Ja een groot gedeelte wel. En een gedeelte van BB (voor Tom?)quote:
En morgen Dilano met zijn postzegelverzameling.... ja leuk!quote:Op maandag 12 februari 2024 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
Lenie liep ook de hele dag te zingen.Nu mag Jimmy shinen.![]()
![]()
Dat soort verkleedpartijen in het algemeen in RLS. Al net zo afgezaagd als het eeuwige weerwolven.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
10 jaar travestie of 10 jaar drag?
de deur draait open en de wannabee queen duwt zelfs d'r prinsesje aan de kantquote:Op maandag 12 februari 2024 16:50 schreef spapaars het volgende:
Video
https://streamable.com/3m75jy
[ afbeelding ]
Jij weer.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En morgen Dilano met zijn postzegelverzameling.... ja leuk!
Voor Tom zou heel goed kunnen, de kledingmaten tussen de 2 verschillen nogal.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja een groot gedeelte wel. En een gedeelte van BB (voor Tom?)
met alle vragen beantwoorden aan tom duurt het wel wat langer hahaquote:Op maandag 12 februari 2024 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy denkt zo'n 3 uurtjes nodig te hebben voor de voorbereiding
Toch leuk die interessequote:Op maandag 12 februari 2024 17:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
met alle vragen beantwoorden aan tom duurt het wel wat langer haha
Tom mag vandaag afkijken hoe Jimmy het doet, morgen moet hij het bij zichtzelf doenquote:
elk jaar wel een modeshow van de mannen in de kleding van de vrouwen inderdaadquote:Op maandag 12 februari 2024 17:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat soort verkleedpartijen in het algemeen in RLS. Al net zo afgezaagd als het eeuwige weerwolven.
Tam?quote:Op maandag 12 februari 2024 17:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tam mag vandaag afkijken hoe Jimmy het doet, morgen moet hij het bij zichtzelf doen
zonder hulp
quote:Op maandag 12 februari 2024 17:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En morgen Dilano met zijn postzegelverzameling.... ja leuk!
quote:Op maandag 12 februari 2024 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
Daar liggen de tetten.
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op maandag 12 februari 2024 17:18 schreef ledn81 het volgende:
Tom wijst Jimmy op iets boven in douche en toiletruimte.
Daar hangt vast een camera nu. Dat was eerst nog niet. Waarschijnlijk en GoPro net als in de andere toiletruimtes. Mocht er komende weken toch nog wat spannend gebeuren buiten beeld van de reguliere camera's
We zijn vast nog niet verlost van het aparte hok
Dat is travestie. Dit is drag.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
elk jaar wel een modeshow van de mannen in de kleding van de vrouwen inderdaad
Jammer hequote:Op maandag 12 februari 2024 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, Krug zullen ze daar niet krijgen.
ja dat bedoel ik dus ookquote:Op maandag 12 februari 2024 17:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij was dit al veel eerder besproken....zo lang zijn die toch nog geen duo
Mooie redding.quote:
Vorig jaar heb ik gemist, maar deze engnek staat me nog voor de geest..quote:Op maandag 12 februari 2024 17:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik kan me vorig jaar en jaar ervoor geen dragqueen herinneren
2 à 3 uur vermoed ikquote:Op maandag 12 februari 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Hoelang zou hij er over doe. Over die metamorfose
3 uur ongeveer.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt op. Niet likt op. Het is geen 🍭quote:
Zo dan. Een hele klus dus.quote:
Oh dat was Michel zijn grote vriend tochquote:Op maandag 12 februari 2024 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik gemist, maar deze engnek staat me nog voor de geest..
[ afbeelding ]
Tolly?quote:Op maandag 12 februari 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt op. Niet likt op. Het is geen 🍭
Alice en Sabeau zijn net iets sneller.quote:
Okee,en dat was mijn tweede scherm.quote:
hij had het over 3 uur, maar doet het ook op zijn gemak hahaquote:Op maandag 12 februari 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1] 3 uurquote:Op maandag 12 februari 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Gelezen dank je. Had die van Kinki gelezen niet gezien dat er daarna weer een was geschrevenquote:Op maandag 12 februari 2024 17:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1] 3 uur
Vreselijk figuur. Heb er nog kramp van in mijn voeten van mijn tenen bij elkaar knijpenquote:Op maandag 12 februari 2024 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik gemist, maar deze engnek staat me nog voor de geest..
[ afbeelding ]
Ja ik ook, ook leuk om die metamorfose te zien en hoe Jimmy het doetquote:
En samen met Tom.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik ook, ook leuk om die metamorfose te zien en hoe Jimmy het doet
niet kapoet gooien zo alsquote:Op maandag 12 februari 2024 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,en dat was mijn tweede scherm.![]()
![]()
Ook echt uniek om zo'n hele metamorfose eens van begin tot (hopelijk) eind te kunnen zien!quote:
het likt op je schlimmstequote:Op maandag 12 februari 2024 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice denkt dat het vooral jonge mensen zijn die de moeite nemen om kaartjes, brieven, e.d. te sturen naar de bewoners.
Ze moet nog een hoop leren op het gebied van RLS
[ afbeelding ]
Ik ben fan van Mayday en heb die weleens mogen zien.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ook echt uniek om zo'n hele metamorfose eens van begin tot (hopelijk) eind te kunnen zien!
Wij hebben dieenebart nog aan het werk gezien met sabine, daar heeft zij nog nooit van gehoordquote:Op maandag 12 februari 2024 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice denkt dat het vooral jonge mensen zijn die de moeite nemen om kaartjes, brieven, e.d. te sturen naar de bewoners.
Ze moet nog een hoop leren op het gebied van RLS
[ afbeelding ]
kijk eens rupaul dragracequote:Op maandag 12 februari 2024 17:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ook echt uniek om zo'n hele metamorfose eens van begin tot (hopelijk) eind te kunnen zien!
oprechte interesse.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk ook al die vragen van Tom, zo leer je Jimmy ook beter kennen
Wat bijzonder! Ik kreeg in DGK een metamorfose door Mayday! Was ook heel gaaf!quote:Op maandag 12 februari 2024 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben fan van Mayday en heb die weleens mogen zien.
quote:
Doe niet zo vals.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:38 schreef Snoozey het volgende:
dan kijk je naar nikkie of wie dan ook op yt
Ja zo knap van haar zoals ze met hem praat. Die hebben echt een goede band.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:41 schreef ledn81 het volgende:
lief gesprek van Alice met Danny
De jongste bewoner die de oudste een beetje oppept
Hij zei vandaag dat hij naast een prinses had geslapen en nu moest wennen.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zo knap van haar zoals ze met hem praat. Die hebben echt een goede band.
kan Ariana nog wat van leren hahaquote:Op maandag 12 februari 2024 17:30 schreef Puzzie het volgende:
3000 euro aan make-up en schmink , 500 euro per pruik, niet niets
Ja en dat verwoord Alice goed naar hem toe. Was mooi dat ze hem vader figuur noemde voor iedereenquote:Op maandag 12 februari 2024 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
Vaak hebben deelnemers die wat ouder zijn z'n instelling van 'ik ben ouder dus weet het beter'. Dat heeft Danny niet, hij komt juist prima mee met die jongelui.
Ja ook iemand van de pliesie is gewoon een mensquote:Op maandag 12 februari 2024 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zei vandaag dat hij naast een prinses had geslapen en nu moest wennen.
ja zekerquote:Op maandag 12 februari 2024 17:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook leuk dat BB gewoon een beetje mee zit te kletsen
Ze krijgen ook nog een maaltijd.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy is wel lang van stuk![]()
en ondertussen is er een stop met opmaken haha
Spinaziequote:Op maandag 12 februari 2024 17:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze krijgen ook nog een maaltijd.
Daarover, wat is het weekmenu voor de achterblijvers?
ja doe maar even dansenquote:
Deze had je wel heul snel.quote:
Ik miste je alquote:Op maandag 12 februari 2024 18:00 schreef Frummelie het volgende:
Echt supergaaf dit... gaaf dat mee mogen kijken...
ja alleen de tape constructie heb ik nog niet voorbij zien komen bij de damesquote:Op maandag 12 februari 2024 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Normaal zie we de dames 's morgens uren bezig met dat spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |