dat is echt een fuck up van BBquote:Op maandag 12 februari 2024 14:26 schreef ledn81 het volgende:
Nou lieve kijkers en fans. Bedankt weer voor het toesturen van kaartjes.
Doen we niets mee
echt laf van BBquote:
Oh 50quote:Op maandag 12 februari 2024 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
Oh kostte maar 50 euro om die kaarten te krijgen. Tyron zegt we zijn heel zuinig op de pot.
Oh ik verstond 50quote:Op maandag 12 februari 2024 14:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Het kostte ¤ 500 om de valentijnspost te kopen
Oh dan had ik het toch goedquote:Op maandag 12 februari 2024 14:28 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:
confusedquote:Op maandag 12 februari 2024 14:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Je moet vooraf nog goed nadenken over wat je zegt, je wilt niet alles delen met de kijkers.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Rohani hoop dat we ze begrijpen, nou het is niet ons eerste BB hoor
Allemaal is het 3500quote:Op maandag 12 februari 2024 14:28 schreef Toweler het volgende:
Ow 500 euro maar had ik het zeker gedaan
ik hoor ty nu ook zeggen 500quote:Op maandag 12 februari 2024 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoorde 500 , vandaar mijn vraag
nee 500quote:Op maandag 12 februari 2024 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
Oh kostte maar 50 euro om die kaarten te krijgen. Tyron zegt we zijn heel zuinig op de pot.
uh snap je even niet geloof ikquote:Op maandag 12 februari 2024 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je moet vooraf nog goed nadenken over wat je zegt, je wilt niet alles delen met de kijkers.
welke kleur?quote:
Goud dan maarquote:
Het is toch niet te geloven......zo blij.......zo blij.....dat daarbuiten fans zijn die van me houden...quote:Op maandag 12 februari 2024 14:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Sabeau gaat buiten verder huilen wenen.
jaar met Jill was het het leukste en dat mochten we ook kijkenquote:Op maandag 12 februari 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar mochten we die Valentijn shit gewoon mee kijken weet ik nog.
Toen kregen ze het gratis toch? Misschien krijgen ze het later in de week alsnog wel als niemand het kooptquote:Op maandag 12 februari 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Niet mopperen we mochten zaterdag de scheiding zien !!quote:Op maandag 12 februari 2024 14:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jaar met Jill was het het leukste en dat mochten we ook kijken
volgens mij was dat 2 jaar terug, vorig jaar had de helft het gewonnen volgens mij , sommige bedplankjes waren toen leeg toch? ik denk dat we hun bezoek (kaartjes kijken) in de uitzending zienquote:Op maandag 12 februari 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij wordt daar hardcore op gechecktquote:Op maandag 12 februari 2024 14:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik had het wel gekocht, zeker voor slechts ¤500Misschien zit er wel bruikbare spelinformatie tussen
Woensdag is Valentijn!quote:Op maandag 12 februari 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
oh sommigen hadden het uit de wall gekocht vorig jaarquote:Op maandag 12 februari 2024 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ja daar hebben hun een punt vorig jaar namen ze het ook niet, toen hebben ze uiteindelijk later ook niets gehad ervan toen gingen ze er ook vanuit het wel te krijgen maar nee dus
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet mopperen we mochten zaterdag de scheiding zien !!
Zeker! Ik heb nog hele brieven met zwart gelakte alinea's. Maar er floept nog weleens wat tussendoor, zeker als het een beetje cryptisch is kan het nog weleens niet opgemerkt worden.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt daar hardcore op gecheckt
Tweede was ook nog redelijk.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jaar met Jill was het het leukste en dat mochten we ook kijken
ja ook maar 1 a 2 geloof ik maar de rest had dus nietsquote:Op maandag 12 februari 2024 14:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh sommigen hadden het uit de wall gekocht vorig jaar
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb nog hele brieven met zwart gelakte alinea's. Maar er floept nog weleens wat tussendoor, zeker als het een beetje cryptisch is kan het nog weleens niet opgemerkt worden.
ja dat is het hele jaar blijven staanquote:Op maandag 12 februari 2024 14:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tweede was ook nog redelijk.
Ik heb gemerkt dat bij de tvuitzendingen via Videoland alle drie de oude BB uitzendingen kan bekijken dus als het hier weer sl is ga ik weer oude kijken [spoilerJa, het is rijkelijk laat dat ik dat pas door heb.][/spoiler]
2021quote:Op maandag 12 februari 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Pssstquote:Op maandag 12 februari 2024 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is het hele jaar blijven staan
Dat weet ik, maar ik denk dat ze dit nu doen omdat het woensdag wordt uitgezonden.quote:
Was echt leukquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:52 schreef Snensie het volgende:
Hm ms een vliegtuigje sturen met Sabeau rot op met je fake show. Ik doe mee!
Zijn er hier COS'ers die iets hebben gestuurd naar iemand?quote:Op maandag 12 februari 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was echt leuk
Hoeveel kaarten kwamen er toen uit de cos !
Veel!!
Ja dat weet ik ook nog welquote:Op maandag 12 februari 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was echt leuk
Hoeveel kaarten kwamen er toen uit de cos !
Veel!!
Ik niet en ook nog nooit gedaanquote:Op maandag 12 februari 2024 14:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn er hier COS'ers die iets hebben gestuurd naar iemand?
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vorig jaar of het jaar er voor wel door mensen hier, Salar was toen heel populair.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vertel!quote:
Lol,quote:Op maandag 12 februari 2024 14:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vertel!Heb jij T-shirts naar Dilano gestuurd?
Sabeau en Dilano zijn er weerquote:Op maandag 12 februari 2024 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 x Lenie, dat is teveel van het goede. Ik ben weg
ja maar er is ook wat met alice en die is nu weg ookquote:
zoooooooooooooo trots!!quote:
Too much gezweef en het komt voor mij niet echt over.quote:
ja hoorde alleen haar naam ik kwam net de kamer weer in, maar zag haar ook niet in de keuken meerquote:
ja dat weet ik dus even niet kwam net de kamer weer in hierquote:
Zat buiten met Tom bij de deurquote:Op maandag 12 februari 2024 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hoorde alleen haar naam ik kwam net de kamer weer in, maar zag haar ook niet in de keuken meer
Blijf dan ook gewoon in de kamer zittenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hoorde alleen haar naam ik kwam net de kamer weer in, maar zag haar ook niet in de keuken meer
Ja vertelde ze bij Michelangelo.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Ja leuk hoor Dilano, al die onbekende mensen die zoveel moeite doen.
Bij Ariana is inmiddels de deur ingebeukt hoorde ik
Is hij zo klaar hahaquote:Op maandag 12 februari 2024 15:05 schreef engine het volgende:
Dilano gaat al onze dm's beantwoorden.
quote:Op maandag 12 februari 2024 15:05 schreef engine het volgende:
Dilano gaat al onze dm's beantwoorden.
Die kan beter naar huis gaan.....dit wordt helemaal niks moet nog twee maanden als ze de finale wil halen.quote:
uhmmm moest pipi doenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Blijf dan ook gewoon in de kamer zitten
Dilanoquote:Op maandag 12 februari 2024 15:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Ok, wie heeft er nog niet gehuild daar vandaag?
oh waarom?quote:Op maandag 12 februari 2024 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Bij Ariana is inmiddels de deur van haar appartement ingebeukt hoorde ik
Oeps wrong quotequote:Op maandag 12 februari 2024 15:08 schreef Puzzie het volgende:
sabo is al vijf jaar single .. wat niet kan want ze 15 toen ze haar eerste relatie kreeg
quote:Op maandag 12 februari 2024 15:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dilano
(maar hij heet mijn DM nog niet gelezen natuurlijk)
Ja, maar misschien was hij dezelfde dag alweer afgelopen.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:08 schreef Puzzie het volgende:
sabo is al vijf jaar single .. wat niet kan want ze 15 toen ze haar eerste relatie kreeg
haar ziel is al zoooo oud puzzquote:Op maandag 12 februari 2024 15:08 schreef Puzzie het volgende:
voor school verkering pauze leuk en aardig en na school uitgemaakt!quote:Op maandag 12 februari 2024 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar misschien was hij dezelfde dag alweer afgelopen.![]()
Hoe moet ik dat weten? Ik was 't niet?quote:
Ach ze krijgen allemaal beetje zendtijd. Maar haar geprpekjes ben ik onderhand ook wel een beetje Sabeuquote:Op maandag 12 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Sabeau wordt je echt door de strot gedrukt heb ik het idee
wauw das wel heel triestquote:Op maandag 12 februari 2024 15:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik was 't niet?
Ze vertelde wel dat ze veel haatberichten krijgt en mensen die eisen dat ze Tom met rust moet laten.
Sommige mensen, zo diep triest.
het wordt een emotionele week en dan gaan ze juist toeslaanquote:Op maandag 12 februari 2024 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Deze week wordt een hele dure week zegt ashley. Want ze gaan dingen en dan moeten we opkrikken of zo
Nou regelmatig hoor.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is er met Karen? Zij huilt niet vaak
Die jankt regelmatigquote:Op maandag 12 februari 2024 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is er met Karen? Zij huilt niet vaak
Hier kijken we voorquote:Op maandag 12 februari 2024 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou de bewoners voelen het niet als liefde, iedereen janken en teleurgesteld
Iedereen diep teleurgesteld. Wat een stemmingquote:Op maandag 12 februari 2024 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou de bewoners voelen het niet als liefde, iedereen janken en teleurgesteld
Bij Ejvjl kregen ze de post mee naar huis bij vertrek, zou hier ook kunnen of er komt nog een wendingquote:Op maandag 12 februari 2024 15:24 schreef BB-King het volgende:
Ze krijgen het uiteindelijk toch wel zou je denken.
Big Brother laat fans niet voor lul dingen sturen. Is toch weer een momentje voor TV.
vorig jaar hebben ze het ook niet gehad hoorquote:Op maandag 12 februari 2024 15:24 schreef BB-King het volgende:
Big Brother laat fans niet voor lul dingen sturen. Is toch weer een momentje voor TV.
Ja krijgen ze hier ook hoor. Ze gooien het echt niet wegquote:Op maandag 12 februari 2024 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij Ejvjl kregen ze de post mee naar huis bij vertrek, zou hier ook kunnen of er komt nog een wending
Natuurlijk, dat is altijd zo.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:24 schreef BB-King het volgende:
Ze krijgen sowieso alles als ze het huis verlaten.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vorig jaar hebben ze het ook niet gehad hoor
de koffers hebben ze duur betaaldquote:Op maandag 12 februari 2024 15:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is altijd zo.
Hetzelfde als met die koffers, het is waanzin om daar duur geld aan uit te geven, terwijl je weet dat ze op enig moment toch wel terug het huis in zullen komen.
Wel als je naar huis gaat uiteindelijk. Niet in het programma zelf misschien.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zo ondankbaar!quote:Op maandag 12 februari 2024 15:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ja ik ben heel boos op de bewoners!! dat ze het niet eens genomen hebben![]()
ja ok dat welquote:Op maandag 12 februari 2024 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze krijgen sowieso alles als ze het huis verlaten.
Ik kan me herinneren dat er een aantal bewoners (2021 of 2022) direct na de finale live gingen op Instagram en toen liepen ze naar een of andere achteraf ruimte waar al hun spullen op de grond lagen om mee te nemenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij Ejvjl kregen ze de post mee naar huis bij vertrek, zou hier ook kunnen of er komt nog een wending
qeeunquote:Op maandag 12 februari 2024 15:30 schreef zodeju het volgende:
|Ashley weet het zeker, BB doet een tegenbod.
BB zei tegen haar Eens een queen altijd een queen.....
Er zit ook post tussen die niet geschikt is voor in het huis. Je krijgt achteraf alles mee. Heb ook nog 3 verhuisdozen vol met vanalles.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wel als je naar huis gaat uiteindelijk. Niet in het programma zelf misschien.
Ashley beheerst het BB-huis. Zoals een echte Queen betaamt.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Zegt ze weer deze week wordt een hele dure week. Dus weer ashley die al dit soort dingen roept en dus anderen al niet meer durven om iets te pakken.
klopt, toen was BB afgeopen en zagen we op instagram alle kaartjes uitgesteld , bij de bewoners hun profielenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op maandag 12 februari 2024 15:25 schreef Lovely het volgende:
Wie kan mij even bijpraten hoe en wat?
Hij zal toch thuis ook wel zijn eigen was draaien?quote:Op maandag 12 februari 2024 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt ik zit met partners die niet eens wasjes willen draaien.
Dat waren mooie tijden Eric.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zit ook post tussen die niet geschikt is voor in het huis. Je krijgt achteraf alles mee. Heb ook nog 3 verhuisdozen vol met vanalles.Mooie herinneringen.
Gaat met coins en dat willen ze jiet ervoor gebruikenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zal toch thuis ook wel zijn eigen was draaien?
Raar eigenlijk hè, sta je in de winkel voor een beslissing, vraag je aan de verkoopster heeft u die beslissing ook in het groen?. Ja? Dan neem ik die.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:30 schreef marky het volgende:
Beslissingen worden niet gemaakt maar genomen.
Hoe ziek is dat dan van al dat schuim.. het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Maar ze schrijven niet dat ze het deze week krijgenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:37 schreef engine het volgende:
Lieve allemaal! Voor iedereen die een brief heeft opgestuurd naar de bewoners en de livestream aan het kijken is; ook al kiezen de bewoners er niet voor om post te kopen, uiteindelijk zorgen wij er natuurlijk voor dat alle post goed bij ze terecht gaat komen 💜
Op insta
Sowieso als BB klaar isquote:Op maandag 12 februari 2024 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar ze schrijven niet dat ze het deze week krijgen
Zeker mooie tijden. Maar tijden veranderen. En dat heeft niet zoveel met 'woke' te maken...quote:Op maandag 12 februari 2024 15:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden Eric.
Komen nooit meer terug in deze rare woke-maatschappij.
Iedereen die weet waar haar huis zich bevindt, moet ergens in de buurt wonen.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe ziek is dat dan van al dat schuim.. het moet niet gekker worden
Haha zegt de persoon die de grootste drama isquote:Op maandag 12 februari 2024 15:39 schreef Puzzie het volgende:
Sabo wilde hem van alles laten zien ,maar hij is soms een beetje een dramaqueen
BB1 was dat.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er een aantal bewoners (2021 of 2022) direct na de finale live gingen op Instagram en toen liepen ze naar een of andere achteraf ruimte waar al hun spullen op de grond lagen om mee te nemenSchilderijen wat ze in het huis hadden gemaakt enzo en volgens mij ook wat van die valentijns dingen
Nee en ik vind het ook vrij logisch dat een programma als DGK nu niet meer kan.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeker mooie tijden. Maar tijden veranderen. En dat heeft niet zoveel met 'woke' te maken...
Neequote:Op maandag 12 februari 2024 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
WTF ziek!quote:Op maandag 12 februari 2024 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat nu weer'?quote:Op maandag 12 februari 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Karen huilen en vind het niet leuk. Ashley zegt dat ze dit hadden moeten bespreken met elkaar. Het voelt heel ondankbaar zegt ashley.
Slim van ze om dit te laten weten want anders krijgen ze weer heel wat boze mail en op wat voor andere manieren te maken met al dat trieste schuimquote:
Tuurlijk wel. We zijn met z'n allen afgegleden naar een krankzinnige samenleving, waarin niets mee kan of mag, want alles is tegenwoordig beledigend, vrouwonvriendelijk, misogyn, rolbevestigend, grensoverschrijdend, sociaal onveilig, etc.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeker mooie tijden. Maar tijden veranderen. En dat heeft niet zoveel met 'woke' te maken...
Over pestgedrag gesprokenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden Eric.
Komen nooit meer terug in deze rare woke-maatschappij.
Hear hear zo juistquote:Op maandag 12 februari 2024 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We zijn met z'n allen afgegleden naar een krankzinnige samenleving, waarin niets mee kan of mag, want alles is tegenwoordig beledigend, vrouwonvriendelijk, misogyn, rolbevestigend, grensoverschrijdend, sociaal onveilig, etc.
is dit misschien een soort van een duimpje omhoog trouwensquote:Op maandag 12 februari 2024 15:46 schreef ledn81 het volgende:
Sabeu : alles is ok en alles mag gevoeld worden
En ik ken er eentje die ruim een miljoen heeft gewonnen en de villa netjes leeg heeft achtergelaten met behulp van een verhuiswagen..quote:Op maandag 12 februari 2024 15:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er een aantal bewoners (2021 of 2022) direct na de finale live gingen op Instagram en toen liepen ze naar een of andere achteraf ruimte waar al hun spullen op de grond lagen om mee te nemenSchilderijen wat ze in het huis hadden gemaakt enzo en volgens mij ook wat van die valentijns dingen
Nope. Ik denk er niet over. Ik vind het al heel wat dat ik stem.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gelukkig, dan mag ik me geïrriteerd voelen bij haar gezwetsquote:Op maandag 12 februari 2024 15:46 schreef ledn81 het volgende:
Sabeu : alles is ok en alles mag gevoeld worden
Maar het feit dat iemand dit zou doen door wat ze op tv of streams van haar hebben gezienquote:Op maandag 12 februari 2024 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iedereen die weet waar haar huis zich bevindt, moet ergens in de buurt wonen.
Hear hear!quote:Op maandag 12 februari 2024 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We zijn met z'n allen afgegleden naar een krankzinnige samenleving, waarin niets mee kan of mag, want alles is tegenwoordig beledigend, vrouwonvriendelijk, misogyn, rolbevestigend, grensoverschrijdend, sociaal onveilig, etc.
Ja dan hadden ze die persoon veroordeeld zoals ashley zei.dan had ze erop gestaanquote:Op maandag 12 februari 2024 15:49 schreef Snoozey het volgende:
gejank door iedereen. als iemand het had gekocht hadden ze anders gereageerd
nu witte voetjes bij de kijkers halen
Doekje nodig?quote:Op maandag 12 februari 2024 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor weer het woord liefde vallen bij sabeau. Ik ga nu even gillen in de geïsoleerde ruimte hier pffff
Ik heb er echt van genoten want er waren veel leuke momenten maar er was ook veel wat toen ook al niet kon. Ik wet nog wel dat Huub bij een dronken Amanda in bed kroop terwijl ze echt niet meer bij haar volledige bewustzijn was en bij haar van alles aan het doen was.. er werd niet eens ingegrepen.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en ik vind het ook vrij logisch dat een programma als DGK nu niet meer kan.
Tijden veranderen maar wat daar soms gebeurde in het huis valt met niets goed te praten.
Deugen is een beter begrip inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:50 schreef Puzzie het volgende:
Woke topic is ergens anders , de echte betekenis van woke wordt niet helemaal begrepen maar goed
Hier slaat mijn fantasie van op holquote:Op maandag 12 februari 2024 15:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zit ook post tussen die niet geschikt is voor in het huis. Je krijgt achteraf alles mee. Heb ook nog 3 verhuisdozen vol met vanalles.Mooie herinneringen.
Snel nog even een kaartje sturen voor Glenn dan maar... Wel de liefste man in het huis denk ikquote:Op maandag 12 februari 2024 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Danny en Glenn hadden heel erg weinig post , ook wel sneu
Glenn is wel een schatjequote:Op maandag 12 februari 2024 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Snel nog even een kaartje sturen voor Glenn dan maar... Wel de liefste man in het huis denk ik
Ja ze konden post lezen van fans, maar dan ging er 500 uit de pot, dus hebben ze niet voor gekozenquote:
Ik vind het ook weer zo overdreven en de ene roept nog harder dan de ander hoe bijzonder ze het vinden dat mensen de moeite nemen om een kaartje of briefje te sturen.. allemaal zieltjes winnen en mensen paaienquote:Op maandag 12 februari 2024 15:49 schreef Snoozey het volgende:
gejank door iedereen. als iemand het had gekocht hadden ze anders gereageerd
nu witte voetjes bij de kijkers halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hij is ook lief vooralquote:Op maandag 12 februari 2024 15:59 schreef Lovely het volgende:
Glenn is idd wel een neutraal persoon.. had verwacht dat het wel een macho iemand was
quote:Op maandag 12 februari 2024 15:59 schreef KinKiJan het volgende:
Valt me nu pas op dat Lenie nog gewoon in de keuken isZag ik laatst ook.. wie zal dat er op geplakt hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Geen idee! Zou me niet verbazen als dat Lenie zelf wasquote:Op maandag 12 februari 2024 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag ik laatst ook.. wie zal dat er op geplakt hebben?
dat is natuurlijk nog maar de vraag. arian heeft een grote fantasiequote:Op maandag 12 februari 2024 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan denk ik en daar zitten dan misschien wel “fans” tussen die bij een andere ex bewoner de deur proberen in te trappen
Voor dat ie huis uit ging?quote:Op maandag 12 februari 2024 16:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee! Zou me niet verbazen als dat Lenie zelf was
FOK! is groter dan deze COS alleen , dus wat bedoel je precies?quote:
Haha ik zie het..quote:Op maandag 12 februari 2024 16:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kon de post van Eric niet thumbs-op doen
ik klikte me suf wat normaal niet kan want dan krijg je een standje van FOK en nu heb ik voor 1 post 20 x een thumbs-op van Erik
Dat kan helemaal niet
Al zou er iemand alleen al boos op haar deur hebben geklopt gaat al te ver.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:00 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat is natuurlijk nog maar de vraag. arian heeft een grote fantasie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |