abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212409780
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Bizar wat een bedrag. We moeten de plas overvliegen, allemaal, naar Amerika en daar werken
De persoon in kwestie is een zwitser. En in mijn ervaring is zo'n salaris belasting vrij (heb ooit gespeeld met idee om in Den Haag voor ICC te gaan werken, niet gedaan, want geen belasting afdragen is ook geen uitkering opbouwen).

Maar ook ons aller kaag zal nu thuis op de bank zitten met traantjes in haar ogen, hopend dat dit allemaal rap overwaait. Want zo'n salaris van 200K is immers niet verkeerd.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_212409856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Paar honderd. In New York.

Laten we hopen dat dit zo blijft, want dat laat zien dat ook onder de pro-Palestijnen in Amerika de boel begint te vervelen.
Merk toch dat ik steeds meer sympathie begint te verliezen. En dat komt niet door de Palestijnen zelf maar vooral haar aanhangers

Gisteren nog was er een mass shooter, die een paar kerkgangers heeft vermoord. En op haar geweer had ze Free Palestine staan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212409882
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Merk toch dat ik steeds meer sympathie begint te verliezen. En dat komt niet door de Palestijnen zelf maar vooral haar aanhangers

Gisteren nog was er een mass shooter, die een paar kerkgangers heeft vermoord. En op haar geweer had ze Free Palestine staan
Zie jij jezelf als loyaal aan Nederland/het westen?
pi_212409887
Meer beelden uit NYC

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 11:55:03 #205
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212409892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waar is dat gebeurd?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212409914
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Bizar wat een bedrag. We moeten de plas overvliegen, allemaal, naar Amerika en daar werken
Normale mensen verdienen niet zo veel hoor, moet je je eerst inlikken bij zo'n organisatie als manager.
pi_212409918
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zie jij jezelf als loyaal aan Nederland/het westen?
Nederland wel, het westen? Niet echt
pi_212409920
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waar is dat gebeurd?
Texas church shooter identified as transgender Jeffrey Escalante, born as Genessa Ivonne Moreno, who is an immigrant from El Salvador. "Palestine" was written on the rifle.

Moreno walked into a popular Texas megachurch Sunday afternoon with a long gun and opened fire. The gunfire left a child in critical condition and another man injured, officials said. Law enforcement officers neutralized Moreno on the scene.

https://metro.co.uk/2024/(...)od-houston-20267594/
pi_212409929
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nederland wel, het westen? Niet echt
Laat ik het anders vragen: hoop jij als inwoner in Nederland, dat het het westen gaat zijn die de hegemonie blijft bepalen?

Want is het antwoord 'ja', dan moet je pro-Israel zijn. Al is het maar op een heel mild niveau. Vanuit individueel opzicht vind ik zowel Israel als Palestina achtergestelde landen/gebieden. Maar Israel is wel onze ogen en oren in het Midden-Oosten.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:02:29 #210
438527 MissButterflyy
pi_212409953
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Texas church shooter identified as transgender Jeffrey Escalante, born as Genessa Ivonne Moreno, who is an immigrant from El Salvador. "Palestine" was written on the rifle.

Moreno walked into a popular Texas megachurch Sunday afternoon with a long gun and opened fire. The gunfire left a child in critical condition and another man injured, officials said. Law enforcement officers neutralized Moreno on the scene.

Koekkoek.
pi_212409980
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waar is dat gebeurd?
Mag 1 keer raden, only in....
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_212409981
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Koekkoek.
Koekoek gebruik ik altijd voor iemand die gezellig-gek is.
pi_212410014
quote:

[..]

Raarrr dat dit niet op het nieuws was gister...
Zou dat ook zijn als er "free Isral" had gestaan en de shooting in een moskee was?
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:08:29 #214
438527 MissButterflyy
pi_212410015
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Koekoek gebruik ik altijd voor iemand die gezellig-gek is.
Ik niet.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:11:08 #215
438527 MissButterflyy
pi_212410045
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:08 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Zou dat ook zijn als er "free Isral" had gestaan en de shooting in een moskee was?
Zelfs de NOS heeft erover bericht.

https://nos.nl/artikel/25(...)prediker-joel-osteen
pi_212410061
quote:

[..]
Ik heb het meegekregen. En shootings in de VS, zijn nou niet echt shocking news. Gebeurt het gewoon te vaak voor.
pi_212410092
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zelfs de NOS heeft erover bericht.

https://nos.nl/artikel/25(...)prediker-joel-osteen
Maar er staat niks van " palestina" dat op het geweer stond..
pi_212410094
quote:

[..]

In andere berichten las ik dat ze een dochter had.
pi_212410116
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik heb het meegekregen. En shootings in de VS, zijn nou niet echt shocking news. Gebeurt het gewoon te vaak voor.
Klopt ook. Maar in deze context had het wel gemogen. Jodenhaat wordt steeds erger namelijk...
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:16:26 #220
438527 MissButterflyy
pi_212410117
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:14 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Maar er staat niks van " palestina" dat op het geweer stond..
Misschien was dat toen nog niet bekend, weet ik veel.
De media hier hebben het in ieder geval niet echt overgenomen. Het was wrs voor de zoveelste keer een eenzame doorgedraaide persoon.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:17:50 #221
438527 MissButterflyy
pi_212410137
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:16 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Klopt ook. Maar in deze context had het wel gemogen. Jodenhaat wordt steeds erger namelijk...
Je lijkt je meer druk te maken om dat er mogelijk free Palestine op het geweer stond dan dat er christelijke kerkgangers zijn doodgeschoten. :')
pi_212410192
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Laat ik het anders vragen: hoop jij als inwoner in Nederland, dat het het westen gaat zijn die de hegemonie blijft bepalen?

Want is het antwoord 'ja', dan moet je pro-Israel zijn. Al is het maar op een heel mild niveau. Vanuit individueel opzicht vind ik zowel Israel als Palestina achtergestelde landen/gebieden. Maar Israel is wel onze ogen en oren in het Midden-Oosten.
Dus ik mag kiezen tussen Baal en Moloch? O+
Ik pas :6

Jajajaja iets met geopolitiek enzo
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:23:17 #223
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212410202
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
Deze al voorbijgekomen? Uitgebreid draadje over de claim dat er een Hamas data center onder de UNWRA HQ was en dat ze daarvan geweten moesten hebben:

[ twitter ]
Gestopt met lezen na het "argument" Als je je verstopt onder een school is dat niet het gebruiken van de bevolking als levend schild want als de tunnel gebombardeerd wordt is dat alleen in een oorlogssituatie dus dan zitten er natuurlijk geen kinderen in.
pi_212410212
quote:

[..]
Dader is trans, natuurlijk word het verhaal zsm begraven :')
pi_212410213
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je lijkt je meer druk te maken om dat er mogelijk free Palestine op het geweer stond dan dat er christelijke kerkgangers zijn doodgeschoten. :')
Nee hoor.
Dat is erg genoeg.
Daarbij zijn ze niet dood.
Maar gaat om de gedachte erachter, waarom dat is gebeurd.

Het is wel voornamelijk de palestijnen die zielig worden neergezet in de media he?

[ Bericht 1% gewijzigd door Toine51 op 13-02-2024 12:30:02 ]
pi_212410228
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit dus ^^

Ik heb er echt geen woorden voor
pi_212410305
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dit dus ^^

Ik heb er echt geen woorden voor
Ze zijn niet dood.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:32:41 #228
438527 MissButterflyy
pi_212410324
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:30 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ze zijn niet dood.
Misschien is dat de reden dat er weinig aandacht voor is. Triest maar waar.
Verder de zoveelste doorgedraaide persoon in de VS die om zich heen schiet. Snap niet zo goed wat dat te maken heeft met dat er te veel aandacht voor zielige Palestijnen in de media hier is.
pi_212410331
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Gestopt met lezen na het "argument" Als je je verstopt onder een school is dat niet het gebruiken van de bevolking als levend schild want als de tunnel gebombardeerd wordt is dat alleen in een oorlogssituatie dus dan zitten er natuurlijk geen kinderen in.
Dude denkt dat de tunnel is gebouwd vanaf 7 oktober...
pi_212410337
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dus ik mag kiezen tussen Baal en Moloch? O+
Ik pas :6

Jajajaja iets met geopolitiek enzo
Waarom? het is een serieuze vraag.

Het is toch evident dat je de kant kiest van het land en werelddeel waar je woont?
pi_212410529
Wierd Duk gaat kennelijk tot op de dag van vandaag door met het herhalen van volledig uit de duim gezogen Israeli leugens over 7 oktober en wanneer hij hierop wordt aangesproken is het ANti sEMiTismE _O- TBF standaard Israeli propaganda draaiboek

Als het een random trol online zou zijn, kan je je schouders ophalen, dat social media nu eenmaal een riool is, maar dit is HET gezicht van de grootste krant van ons land :{

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212410599
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Waarom? het is een serieuze vraag.

Het is toch evident dat je de kant kiest van het land en werelddeel waar je woont?
Laat mij jou een vraag stellen

Aansluitend op dit bericht

twitter

Mochten we verzeild raken in een oorlog met China, moeten ''we'' dan de kant van Taiwan kiezen? Taiwan heeft pride festivals, dat maakt ze automatisch westers

En in China zijn dit soort taferelen verboden.
pi_212410618
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ twitter ]

Mochten we verzeild raken in een oorlog met China, moeten ''we'' dan de kant van Taiwan kiezen? Taiwan heeft pride festivals, dat maakt ze automatisch westers

Uiteraard moeten we dan de kant van Taiwan kiezen?

LOL, wat een no-brainer.
pi_212410755
quote:

Weetje wat het is, ik heb zelf vrij weinig met die pride-onzin en regenboog vlaggen.

Maar ik heb nog minder met anderen vertellen hoe hun moeten leven.

Maar voor teveel mensen is in de spiegel kijken en serieus jezelf de vraag stellen waarom je leven zuigt moeilijker dan je drukmaken, om helemaal niks.
pi_212410758
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212410829
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:11 schreef egayalS het volgende:
[ twitter ]
:P
Intolerant voor intolerantie
pi_212410848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef egayalS het volgende:
Wierd Duk gaat kennelijk tot op de dag van vandaag door met het herhalen van volledig uit de duim gezogen Israeli leugens over 7 oktober en wanneer hij hierop wordt aangesproken is het ANti sEMiTismE _O- TBF standaard Israeli propaganda draaiboek

Als het een random trol online zou zijn, kan je je schouders ophalen, dat social media nu eenmaal een riool is, maar dit is HET gezicht van de grootste krant van ons land :{

[ twitter ]
Stel je voor dat het een journalist bij de NOS was geweest. Dan stond half Nederland op zijn achterste benen alleen nu spreekt Wierd met dezelfde mond dan is het ineens niet erg
pi_212410879
quote:

[..]

[ twitter ]

De Democraten hadden de Republikeinen hun zin gegeven wat betreft de grens en toen gingen de Republikeinen alsnog dwars liggen. Ben blij dat er nog een paar Amerikanen op de rechterkant zitten met enige ruggengraat.

In China zouden de republikeinen gezuiverd (dood) zijn geweest na een mislukte couppoging. In de VS mag iemand die verkiezingen heeft geprobeerd te vervalsen gewoon weer meedoen met de volgende verkiezingen.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 13:36:08 #239
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_212410953
Rafah bezetten en daar de tunnels en hoofdkwartieren van hamas slopen is voor Isral de enige kans om Gaza in zijn geheel onder controle te hebben, maar met de miljoenen vluchtelingen daar is het eigenlijk onmogelijk.

Of je moet het hele zooitje verplaatsen naar het noorden van de Gazastrook, maar gezien vrijwel alle humanitaire hulp via Rafah de grens over moet, is dit eigenlijk een onmogelijk idee.

Ik ben benieuwd of Isral naar Biden gaat luisteren, en het voorlopig laat rusten.
pi_212410957
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uiteraard moeten we dan de kant van Taiwan kiezen?

LOL, wat een no-brainer.
Prima maakt mij verder weinig uit

Persoonlijk heb ik een hekel aan oorlogen en weiger een kant te kiezen en meegezogen te worden in een of andere epic good vs evil narratief
pi_212410966
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik een hekel aan oorlogen en weiger een kant te kiezen en meegezogen te worden in een of andere epic good vs evil narratief
Nogmaals: dit is op individueel niveau. Maar je leeft niet 'alleen'. Je bent onderdeel van een samenleving.

Laat ik het dan nog strikter vragen. Heb je liever dat wij (het westen) een anti-westers land overlopen of andersom?
pi_212410970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

ja maar hallo zie je niet dat partij A veel meer goeder is dan partij B?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2024 13:38:34 ]
pi_212410974
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nogmaals: dit is op individueel niveau. Maar je leeft niet 'alleen'. Je bent onderdeel van een samenleving.

Laat ik het dan nog strikter vragen. Heb je liever dat wij (het westen) een anti-westers land overlopen of andersom?
overschat jezelf niet zo joh
pi_212410981
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]
overschat jezelf niet zo joh
Ik heb het in mijn post juist nadrukkelijk niet over mijzelf. Analfabeet.
pi_212410997
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik heb het in mijn post juist nadrukkelijk niet over mijzelf. Analfabeet.
sure :)
pi_212411016
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Definieer westerse waarden voor mij en ik zal je vraag beantwoorden
pi_212411028
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Lekker 'tegendraads' kunnen zijn zonder dat de machthebbers je in een cachot trappen.
pi_212411098
Amerikanen be like, De kolonie dient te allen tijde beschermt te worden

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212411134
quote:

[..]
Gast, wat maakt dat nu uit.
pi_212411177
Een lijk met beenproblemen was op 7 oktober iets om te vieren. Wat is er veranderd?
pi_212411224
https://twitter.com/Israel/status/1757341730460885289

Hahaha, toch niet de beste verdediging.
pi_212411292
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:36 schreef BMW1993 het volgende:
Rafah bezetten en daar de tunnels en hoofdkwartieren van hamas slopen is voor Isral de enige kans om Gaza in zijn geheel onder controle te hebben, maar met de miljoenen vluchtelingen daar is het eigenlijk onmogelijk.

Of je moet het hele zooitje verplaatsen naar het noorden van de Gazastrook, maar gezien vrijwel alle humanitaire hulp via Rafah de grens over moet, is dit eigenlijk een onmogelijk idee.

Ik ben benieuwd of Isral naar Biden gaat luisteren, en het voorlopig laat rusten.
Op een gegeven moment is het heel simpel; wie moedwillig in Rafah is gebleven moet zelf verantwoording nemen voor zijn/haar leven dat op het spel staat. Israel geeft ruimschoots vooraf aan waar men de boel platgooit, omdat er ergens ook Hamasstrijders tussen zitten.

Het is daarom ook een lachertje dat men juist Israel van genocide beschuldigd. Er is geen ander Westers leger op het IDF na dat na een aanval zoals 7 Oktober eerst dagenlang flyers gaat zitten rondstrooien om de burgerbevolking te manen weg te komen. Denk aan de bombardementen op Raqqa of nazi-Duitsland.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_212411311
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef theunderdog het volgende:

Fouten zijn menselijk natuurlijk. Best lame om Israel hiermee op sneaky wijze proberen af te beelden als onbetrouwbaar.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_212411413
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 14:19 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Fouten zijn menselijk natuurlijk. Best lame om Israel hiermee op sneaky wijze proberen af te beelden als onbetrouwbaar.
Je gebruikt Engels. Zionisten hebben dapper gevochten tegen de Britten = je gebruik van het Engels is antisemitisch.
pi_212411761
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gast, wat maakt dat nu uit.
Omdat het verspreiden van democratie vrijwel altijd gepaard gaat met hedonisme, butsex en vrouwenrechten

Iets wat ik mijn ergste vijand niet toewens :6
pi_212411781
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ja maar hallo zie je niet dat partij A veel meer goeder is dan partij B?

Israel is the goodest of them all O+
  FOK!Fotograaf dinsdag 13 februari 2024 @ 15:10:34 #257
364681 over_hedge
pi_212411785
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Omdat het verspreiden van democratie vrijwel altijd gepaard gaat met hedonisme, butsex en vrouwenrechten

Iets wat ik mijn ergste vijand niet toewens :6
Hedonisme moest ik google.

"Hedonisme is een term die zowel een bepaalde filosofische leer aanduidt als een bepaalde levenshouding of -visie in verband met genot. De term is afgeleid van de Griekse godin Hdon"

Wat is de betekenis van hedonisme?
Het woord hedonisme is afgeleid uit het Grieks. Hdon betekent "genot". Hedonisme is een stroming die zegt dat je het meest gelukkig kunt worden, wanneer je alle vervelende dingen uit de weg gaat, en zoveel mogelijk leuke dingen doet.

Wat is hier mis mee?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212411862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Hedonisme moest ik google.

"Hedonisme is een term die zowel een bepaalde filosofische leer aanduidt als een bepaalde levenshouding of -visie in verband met genot. De term is afgeleid van de Griekse godin Hdon"

Wat is de betekenis van hedonisme?
Het woord hedonisme is afgeleid uit het Grieks. Hdon betekent "genot". Hedonisme is een stroming die zegt dat je het meest gelukkig kunt worden, wanneer je alle vervelende dingen uit de weg gaat, en zoveel mogelijk leuke dingen doet.

Wat is hier mis mee?
Omdat het negatieve gevolgen heeft voor de rest van de samenleving. Dat is het korte antwoord, kan je verder geen voorbeelden geven zonder de rest van dit topic te derailen dus laat ik het ook hierbij
pi_212411876
Wel leuk dat ze het zo feestelijk aanpakken

twitter
pi_212412037
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 14:16 schreef Aloulu het volgende:

Het is daarom ook een lachertje dat men juist Israel van genocide beschuldigd.
Owh?

Nou waarom?
Het doelbewust je richten op onschuldige burgers.
Het onthouden van water, voedsel en medicijnen aan miljoenen mensen.
Het bombarderen van ziekenhuizen, hulpkonvooien, ziekenauto's, evacuaties en appartementen.

En nu willen ze het hele land gaan bezetten, met als enige ''evacuatie'' de mogelijkheden naar bezet gebied.
Dat is wat de Russen doen in Oekraine.
''Ja, je bent heel veilig als je naar Rusland vlucht''. Uhu......
pi_212412059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom?
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Iemand die pro het Westen is zou juist anti-Israel moeten zijn.
En nee niet omdat Palestina nou zo'n typisch Westers gebied is met Westerse waarden, zeker niet.
Maar omdat een Westers persoon NOOIT, maar dan ook nooit de walgelijkheden, de genocide, de oorlogsmisdaden van Israel ook maar in het allerkleinste beetje zou moeten kunnen goedkeuren.

Iemand die pro-Westen is staat in dit verhaal aan niemands kant.
En nee iemand die pro het Westen is steunt ook geen anti-Palestijnen gedoe en ook geen antisemitisme.
pi_212412083
Dit standpunt is hip momenteel. In woorden doen alsof je ook maar ene fuck geeft om Palestijnen en Isral op zijn minst bekritiseerd terwijl je wapens, geld blijft leveren voor de Israli Genocidal forces.

Onze Rutte zegt dan tegen Netanyahu, "don't do it", maar gaat vervolgens door met het leveren van F35 onderdelen.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212412109
quote:

[..]
Westerse waarden zijn in 1 wetsvoorstel de ene genocide steunen en de andere genocide bestrijden.

Post hypocrisie :7
-Rabia Al-Basri
pi_212412127
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:45 schreef egayalS het volgende:
Dit standpunt is hip momenteel. In woorden doen alsof je ook maar ene fuck geeft om Palestijnen en Isral op zijn minst bekritiseerd terwijl je wapens, geld blijft leveren voor de Israli Genocidal forces.

Onze Rutte zegt dan tegen Netanyahu, "don't do it", maar gaat vervolgens door met het leveren van F35 onderdelen.

[ twitter ]
Had je liever dat Israel de ratio dodevijand-dodeburgers uit andere oorlogen zou halen? Volgens de VN is de ratio 1:9 sinds wo2.
pi_212412227
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef theunderdog het volgende:

De beheerders van de twitter accounts van Isralische ministeries en politici zijn echte faalhazen, dit is niet de eerste keer dat ze foute maken en/of fake info posten.
pi_212412241
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waarom?
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Iemand die pro het Westen is zou juist anti-Israel moeten zijn.
En nee niet omdat Palestina nou zo'n typisch Westers gebied is met Westerse waarden, zeker niet.
Maar omdat een Westers persoon NOOIT, maar dan ook nooit de walgelijkheden, de genocide, de oorlogsmisdaden van Israel ook maar in het allerkleinste beetje zou moeten kunnen goedkeuren.

Iemand die pro-Westen is staat in dit verhaal aan niemands kant.
En nee iemand die pro het Westen is steunt ook geen anti-Palestijnen gedoe en ook geen antisemitisme.
https://maps.app.goo.gl/gMVW5tKhf8ZhRmH79
pi_212412273
Zuid-Afrika is naar het Internationaal Gerechtshof in Den Haag gestapt vanwege het geplande Isralische offensief in Rafah. De regering van het Afrikaanse land is bang voor grootschalige verwoestingen en veel slachtoffers in de Gazaanse stad.
Nu.nl
pi_212412300
twitter

Kijk nou....

De burgers moeten gewoon daarheen gaan waar de IDF zegt dat ze heen moeten gaan. Bij voorkeur geven ze direct aan waar Hamas zit zodat ze niet in een kruisvuur komen.
pi_212412385
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 14:16 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Op een gegeven moment is het heel simpel; wie moedwillig in Rafah is gebleven moet zelf verantwoording nemen voor zijn/haar leven dat op het spel staat. Israel geeft ruimschoots vooraf aan waar men de boel platgooit, omdat er ergens ook Hamasstrijders tussen zitten.

Het is daarom ook een lachertje dat men juist Israel van genocide beschuldigd. Er is geen ander Westers leger op het IDF na dat na een aanval zoals 7 Oktober eerst dagenlang flyers gaat zitten rondstrooien om de burgerbevolking te manen weg te komen. Denk aan de bombardementen op Raqqa of nazi-Duitsland.
Je moet een stapje terug. 7 oktober was geen aanval, het was een aanslag. Normaal gesproken starten landen geen oorlog na een aanslag. Dan kun je wel schouderklopjes geven aan de IDF (onterecht mijn inziens) maar dat er uberhaupt een oorlog wordt gevoerd is al fout.

En dan vervolgens kun je je vraagtekens zetten bij het handelen van de IDF. Zoveel schade en zoveel burgerslachtoffers bovengronds terwijl de terroristen en gegijzelden in tunnels ondergronds zitten... het is grotendeels met de botte bijl hakken. Waarschuwingen en flyers doen daar weinig aan af, helemaal omdat de Palestijnen nergens naartoe kunnen waar ze veilig zijn omdat het gebied zo klein is en de IDF even later de overige gebieden ook kapot bombardeert.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_212412404
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef egayalS het volgende:

[..]
Westerse waarden zijn in 1 wetsvoorstel de ene genocide steunen en de andere genocide bestrijden.

Post hypocrisie :7
Dat en genderwaanzin, liberalisme, regenboog ideologie, open grenzen en vrouwenrechten
pi_212412405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Had je liever dat Israel de ratio dodevijand-dodeburgers uit andere oorlogen zou halen? Volgens de VN is de ratio 1:9 sinds wo2.
Liever dat Isral helemaal geen oorlog voert.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 16:18:41 #272
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_212412412
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

En dan vervolgens kun je je vraagtekens zetten bij het handelen van de IDF. Zoveel schade en zoveel burgerslachtoffers bovengronds terwijl de terroristen en gegijzelden in tunnels ondergronds zitten... het is grotendeels met de botte bijl hakken. Waarschuwingen en flyers doen daar weinig aan af, helemaal omdat de Palestijnen nergens naartoe kunnen waar ze veilig zijn omdat het gebied zo klein is en de IDF even later de overige gebieden ook kapot bombardeert.
Het is gewoon bijna bewonderingswaardig dat je Hamas en de verantwoordelijkheid die zij hebben voor hun daden en de gevolgen daarvan kundig weet te omzeilen.
pi_212412415
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:07 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Kijk nou....

De burgers moeten gewoon daarheen gaan waar de IDF zegt dat ze heen moeten gaan. Bij voorkeur geven ze direct aan waar Hamas zit zodat ze niet in een kruisvuur komen.
Egypte wilde ze toch niet hebben? :?
pi_212412419
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:04 schreef Mylene het volgende:
Zuid-Afrika is naar het Internationaal Gerechtshof in Den Haag gestapt vanwege het geplande Isralische offensief in Rafah. De regering van het Afrikaanse land is bang voor grootschalige verwoestingen en veel slachtoffers in de Gazaanse stad.
Nu.nl
Zuid Afrika zou er beter aan doen zich wat meer te bekommeren over de golf van criminaliteit binnen de eigen landsgrenzen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212412459
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:18 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Het is gewoon bijna bewonderingswaardig dat je Hamas en de verantwoordelijkheid die zij hebben voor hun daden en de gevolgen daarvan kundig weet te omzeilen.
Daden van Hamas moeten vergolden worden op de levens van miljoenen Palestijnen?
pi_212412462
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Liever dat Isral helemaal geen oorlog voert.
Je zou ze meer waarderen als ze zich laten afslachten?
  dinsdag 13 februari 2024 @ 16:24:12 #277
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_212412470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Daden van Hamas moeten vergolden worden op de levens van miljoenen Palestijnen?
Wie zegt dat?
pi_212412471
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Egypte wilde ze toch niet hebben? :?
Dat ligt ten zuiden van Rafah.
pi_212412514
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:04 schreef Mylene het volgende:
Nu.nl
Zijn de gegijzelden al vrij, zoals datzelfde hof had bevolen?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212412521
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:30 schreef Aether het volgende:

[..]
Zijn de gegijzelden al vrij, zoals datzelfde hof had bevolen?
Hamas is geen lid.
pi_212412534
Den haag stad van vrede en recht kiest ervoor om voortaan als stad van genocide en etnische zuiveringen door het leven te gaan

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-dwingen-a4189932

Isral kan niet zeggen dat het niet gewaarschuwd is. Het offensief in Rafah, de stad in het zuiden van de Gazastrook die vol zit met Palestijnse vluchtelingen, zal mogelijk „veel burgerslachtoffers” eisen en zal „zeer ernstige gevolgen hebben” voor „meer dan de helft van de bevolking van Gaza”, die „geen veilige plek meer” heeft.
Bovenstaande citaten zijn respectievelijk van demissionair minister Hanke Bruins Slot (Buitenlandse Zaken, CDA), Saoedi-Arabi, de Britse minister David Cameron (Buitenlandse Zaken) en de Verenigde Naties. Ondanks al deze waarschuwingen zijn er sinds zondagavond honderd doden gevallen bij bombardementen op Rafah, onder meer bij een actie om twee Isralische gijzelaars te bevrijden.

Isral is juridisch gebonden aan de uitspraak van het Internationaal Gerechtshof (ICJ) van eind januari om alle mogelijke maatregelen te nemen om genocide te vermijden. Toch blijft het vanuit de internationale gemeenschap vaak bij waarschuwingen en vermaningen – waarna Isral zijn eigen plan trekt.

Dit is in lijn met de geschiedenis: Isral heeft in de loop der decennia talloze keren bindende resoluties van de VN-Veiligheidsraad en ICJ-uitspraken genegeerd. Toch blijven veel westerse landen Isral steunen – omdat het bestaan van Isral Staatsraison is (van nationaal belang, zoals voor Duitsland), of omdat het een belangrijke bondgenoot is in het Midden-Oosten.

„Als politici het internationale recht niet wensen te respecteren, dan gebeurt er niets.” Bot zou niet willen zeggen dat het moeilijk is om Isral te dwingen om zich aan het internationaal recht te houden. „Als ze het zou willen, zou de internationale gemeenschap dat zo voor elkaar kunnen krijgen. Maar er is gewoon grote onwil om dat te doen.”

En dat niet alleen, zegt Bot: enkele landen, waaronder Nederland, ondermijnen dat internationaal recht zelfs actief wanneer het om Isral gaat. „Neem nou de uitspraak van het Internationaal Gerechtshof. Isral gaat die uitspraak te lijf door onmiddellijk de VN-organisatie UNRWA te beschuldigen van collaboratie met Hamas. Nederland doet niks met de uitspraak van het Gerechtshof, maar trekt wel meteen zijn financiering voor UNRWA in. Dan is het wel heel duidelijk aan welke kant je staat.”
-Rabia Al-Basri
pi_212412543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:24 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Wie zegt dat?
Dat is wat nu gebeurt.
pi_212412551
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Je moet een stapje terug. 7 oktober was geen aanval, het was een aanslag. Normaal gesproken starten landen geen oorlog na een aanslag. Dan kun je wel schouderklopjes geven aan de IDF (onterecht mijn inziens) maar dat er uberhaupt een oorlog wordt gevoerd is al fout.
Dit is een van de meest belachelijke dingen die ik hier heb gelezen. Heb je ooit gehoord van de ‘global war on terror’?
pi_212412558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:23 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je zou ze meer waarderen als ze zich laten afslachten?
Ze hoeven zich niet te laten afslachten. Geen oorlog voeren =/= je laten afslachten.

Uberhaupt is Hamas helemaal niet bij machte om Isral volledig af te slachten. De meeste landen niet overigens.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 16:37:01 #285
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212412566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ze hoeven zich niet te laten afslachten. Geen oorlog voeren =/= je laten afslachten.

Uberhaupt is Hamas helemaal niet bij machte om Isral volledig af te slachten. De meeste landen niet overigens.
Nee, het punt is dat ze het wel steeds blijven proberen en dat ook zelf beloven.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  dinsdag 13 februari 2024 @ 16:38:12 #286
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212412576
Af en toe een pogrom door je Islamofascistische buurman moet geen enkel probleem zijn voor volidioten zoals jij.
pi_212412585
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:35 schreef oblo het volgende:

[..]
Dit is een van de meest belachelijke dingen die ik hier heb gelezen. Heb je ooit gehoord van de ‘global war on terror’?
Die belachelijke oorlog die begonnen is na 9/11 bedoel je? Die oorlog die gestoeld was op leugens en gigantisch veel onschuldige doden, chaos en ellende heeft veroorzaakt?
  dinsdag 13 februari 2024 @ 16:39:58 #288
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212412599
Ah deze week weer mini holocaust door de gazaanse buren, zulke leuke mensen O+ Leuk de verbrijzelde lichamen van je dochters door de straten zien gereden worden terwijl de onschuldige palestijnen gillen van genot O+ het zelfs uitzenden ter meerder glorie van hun strijd O+ wat een kanker

sweet sweet 2 staten oplossing

:')
  dinsdag 13 februari 2024 @ 16:40:03 #289
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_212412600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat is wat nu gebeurt.
Dat is nogal subjectief.
pi_212412733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Uberhaupt is Hamas helemaal niet bij machte om Isral volledig af te slachten.
Ja, precies, en dat ze het een beetje lukt, kniesoor die het daar over heeft, toch.

Maar deze discussie hebben we al eerder gehad h?

Israel gaat geen levens opofferen omdat mensen zoals jij met traantjes in je ogen over die zielige palies achter je toetsenbord zit.
pi_212412735
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Af en toe een pogrom door je Islamofascistische buurman moet geen enkel probleem zijn voor volidioten zoals jij.
Langdurige, gerichte operaties op Hamas gecombineerd met verbeteringen in de eigen defensie hadden volstaan.

Ja ik weet het, het is moelijk. Hamas heeft tunnels, ze lopen niet met uniforms rond en ze schuilen tussen burgers. En toch moet je met precisie en geduld handelen. Als er een terrorist in jouw flatgebouw woont dan wordt jouw flatgebouw ook niet volledig opgeblazen. Zou wel makkelijker en sneller zijn, maar toch komt er dan een speciale eenheid die met een plan een precisieoperatie uitvoert.

Isral heeft alle middelen en intel om het te doen. De gijzelaars bevrijden is de enige legitieme reden waarom haast geboden is... maar ook het bevrijden van de gijzelaars gaat niet heel lekker dus daar kan Isral ook niet naar wijzen als verrechtvaardiging van het huidige handelen. De enige conclusie die ik kan trekken is dat er een hoop vergelding, lesje leren en kopje kleiner maken van alle Palestijnen bij zit. Dat Netanyahu baat heeft bij het voortduren van deze "oorlog" helpt ook niet mee.
pi_212412768
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, precies, en dat ze het een beetje lukt, kniesoor die het daar over heeft, toch.

Maar deze discussie hebben we al eerder gehad h?

Israel gaat geen levens opofferen omdat mensen zoals jij met traantjes in je ogen over die zielige palies achter je toetsenbord zit.
De manier waarop je over Palestijnen praat zegt genoeg. Je ziet ze niet als gelijkwaardige en volwaardige mensen.
pi_212412774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:45 schreef egayalS het volgende:

[ twitter ]
Heeft niets met een 'hip standpunt' te maken. Hij is voor steun aan Oekraine dat in hetzelfde pakket zit. Zo werkt het in het Amerikaanse systeem. Als hij tegengestemd had hij kritiek gekregen dat hij niets om de Oekrainers geeft.

Overigens moet het Huis van Afgevaardigden het pakket nog goedkeuren en dat gaat (vooralsnog) niet gebeuren. De Speaker van het Huis (Mike Johnson) een christen-nationalist en aanhanger van Trump weigert het in stemming te brengen vanwege de hulp aan Oekraine in het pakket.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212412789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Die belachelijke oorlog die begonnen is na 9/11 bedoel je? Die oorlog die gestoeld was op leugens en gigantisch veel onschuldige doden, chaos en ellende heeft veroorzaakt?
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat jij dingen schrijft die niet waar zijn. Zoals dat het heel uitzonderlijk is dat Israel oorlog voert, dat andere landen dat niet doen.

En dat wat er gebeurde op 7 oktober een “aanslag” was en geen “aanval” en daarom Israel niet het recht heeft om oorlog te voeren snap ik niet helemaal. Kan je dat uitleggen? Geen idee welk semantisch spelletje je probeert te spelen maar als je dit zo leest dan kan je dat niet omschrijven als een “aanval”?

quote:
On 7 October 2023, the paramilitary wings of Hamas, Palestinian Islamic Jihad, PRC, PFLP and DFLP launched a series of coordinated armed incursions into the Gaza envelope of neighboring Israeli territory, the first invasion of Israel since the 1948 Arab–Israeli War. The attacks, on a Saturday, initiated the Israel–Hamas war, almost exactly 50 years after Operation Badr and the greater Yom Kippur War of 6 October 1973. Hamas and other Palestinian armed groups named the attacks Operation Al-Aqsa Flood

[…]

The attacks began in the early morning with a rocket barrage of at least 3,000 rockets launched against Israel and vehicle-transported and powered paraglider incursions into its territory.[25][26] Hamas fighters breached the Gaza–Israel barrier, massacring Israeli civilian communities, including in Be'eri, Kfar Aza, and at the Nova music festival,[27][28] and attacking military bases.
pi_212412790
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
De manier waarop je over Palestijnen praat zegt genoeg. Je ziet ze niet als gelijkwaardige en volwaardige mensen.
Je hebt het over jezelf.

En het kwaaltje waar jij aan leid heeft een zeer specifieke naam: troetelracisme.
pi_212412895
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je hebt het over jezelf.

En het kwaaltje waar jij aan leid heeft een zeer specifieke naam: troetelracisme.
Nee hoor, ik zie Palestijnen gelijkwaardig en volwaardig net als Nederlanders, Isralirs, Noren, Italianen, Kenianen etc. Ik troetel niemand.
pi_212412917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ze zien zichzelf als verjaagde slachtoffers omdat overgrootopa als kind van drie naar een dorp enkele kilometers verderop werd gebracht. Met zo'n zelfbeeld moet je niet raar opkijken dat je gezien wordt als een onrealistische zeikstraal.
pi_212412926
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Nee hoor, ik zie Palestijnen gelijkwaardig en volwaardig net als Nederlanders, Isralirs, Noren, Italianen, Kenianen etc. Ik troetel niemand.
Ja, 0,0 verwachten, ze louter als slachtoffers zien, zonder welke mogelijkheid dan ook om ook maar iets te verbeteren aan hun situatie is de definitie van troetelracisme.
pi_212412939
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Langdurige, gerichte operaties op Hamas gecombineerd met verbeteringen in de eigen defensie hadden volstaan.

Ja ik weet het, het is moelijk. Hamas heeft tunnels, ze lopen niet met uniforms rond en ze schuilen tussen burgers. En toch moet je met precisie en geduld handelen. Als er een terrorist in jouw flatgebouw woont dan wordt jouw flatgebouw ook niet volledig opgeblazen. Zou wel makkelijker en sneller zijn, maar toch komt er dan een speciale eenheid die met een plan een precisieoperatie uitvoert.

Isral heeft alle middelen en intel om het te doen. De gijzelaars bevrijden is de enige legitieme reden waarom haast geboden is... maar ook het bevrijden van de gijzelaars gaat niet heel lekker dus daar kan Isral ook niet naar wijzen als verrechtvaardiging van het huidige handelen. De enige conclusie die ik kan trekken is dat er een hoop vergelding, lesje leren en kopje kleiner maken van alle Palestijnen bij zit. Dat Netanyahu baat heeft bij het voortduren van deze "oorlog" helpt ook niet mee.
Als je denkt dat Israel uberhaupt een groepje special forces kan droppen om gijzelaars te bevrijden of terroristen uit te schakelen in hartje gaza zonder grondinvasie of dat een paar gerichte bommen enig effect hebben op hamas dan snap je er echt niks van. Vergis je je met de west bank? Heb je je niet ingelezen in het conflict? Probeer je expres te trollen?
pi_212412965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 16:54 schreef oblo het volgende:

[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat jij dingen schrijft die niet waar zijn. Zoals dat het heel uitzonderlijk is dat Israel oorlog voert, dat andere landen dat niet doen.

En dat wat er gebeurde op 7 oktober een “aanslag” was en geen “aanval” en daarom Israel niet het recht heeft om oorlog te voeren snap ik niet helemaal. Kan je dat uitleggen? Geen idee welk semantisch spelletje je probeert te spelen maar als je dit zo leest dan kan je dat niet omschrijven als een “aanval”?
[..]

Ik maak onderscheid tussen aanslag en aanval omdat bij een aanval er een serieuze kans is op gebiedsverovering en/of het omver gooien van de overheid en/of het uitroeien van een volk. Hamas is tot geen enkele van deze dingen in staat. Daarnaast zijn Hamas terroristen. Terroristen plegen aanslagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')