Mag 1 keer raden, only in....quote:
Raarrr dat dit niet op het nieuws was gister...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Texas church shooter identified as transgender Jeffrey Escalante, born as Genessa Ivonne Moreno, who is an immigrant from El Salvador. "Palestine" was written on the rifle.
Moreno walked into a popular Texas megachurch Sunday afternoon with a long gun and opened fire. The gunfire left a child in critical condition and another man injured, officials said. Law enforcement officers neutralized Moreno on the scene.
https://metro.co.uk/2024/(...)od-houston-20267594/
Ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Koekoek gebruik ik altijd voor iemand die gezellig-gek is.
Zelfs de NOS heeft erover bericht.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Raarrr dat dit niet op het nieuws was gister...
Zou dat ook zijn als er "free Israël" had gestaan en de shooting in een moskee was?
Ik heb het meegekregen. En shootings in de VS, zijn nou niet echt shocking news. Gebeurt het gewoon te vaak voor.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zou dat ook zijn als er "free Israël" had gestaan en de shooting in een moskee was?
Maar er staat niks van " palestina" dat op het geweer stond..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zelfs de NOS heeft erover bericht.
https://nos.nl/artikel/25(...)prediker-joel-osteen
In andere berichten las ik dat ze een dochter had.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Texas church shooter identified as transgender Jeffrey Escalante, born as Genessa Ivonne Moreno, who is an immigrant from El Salvador. "Palestine" was written on the rifle.
Moreno walked into a popular Texas megachurch Sunday afternoon with a long gun and opened fire. The gunfire left a child in critical condition and another man injured, officials said. Law enforcement officers neutralized Moreno on the scene.
https://metro.co.uk/2024/(...)od-houston-20267594/
Klopt ook. Maar in deze context had het wel gemogen. Jodenhaat wordt steeds erger namelijk...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb het meegekregen. En shootings in de VS, zijn nou niet echt shocking news. Gebeurt het gewoon te vaak voor.
Misschien was dat toen nog niet bekend, weet ik veel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Maar er staat niks van " palestina" dat op het geweer stond..
Je lijkt je meer druk te maken om dat er mogelijk free Palestine op het geweer stond dan dat er christelijke kerkgangers zijn doodgeschoten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:16 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar in deze context had het wel gemogen. Jodenhaat wordt steeds erger namelijk...
Dus ik mag kiezen tussen Baal en Moloch?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen: hoop jij als inwoner in Nederland, dat het het westen gaat zijn die de hegemonie blijft bepalen?
Want is het antwoord 'ja', dan moet je pro-Israel zijn. Al is het maar op een heel mild niveau. Vanuit individueel opzicht vind ik zowel Israel als Palestina achtergestelde landen/gebieden. Maar Israel is wel onze ogen en oren in het Midden-Oosten.
Gestopt met lezen na het "argument" Als je je verstopt onder een school is dat niet het gebruiken van de bevolking als levend schild want als de tunnel gebombardeerd wordt is dat alleen in een oorlogssituatie dus dan zitten er natuurlijk geen kinderen in.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
Deze al voorbijgekomen? Uitgebreid draadje over de claim dat er een Hamas data center onder de UNWRA HQ was en dat ze daarvan geweten moesten hebben:
[ twitter ]
Dader is trans, natuurlijk word het verhaal zsm begravenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je lijkt je meer druk te maken om dat er mogelijk free Palestine op het geweer stond dan dat er christelijke kerkgangers zijn doodgeschoten.
Dit dus ^^quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je lijkt je meer druk te maken om dat er mogelijk free Palestine op het geweer stond dan dat er christelijke kerkgangers zijn doodgeschoten.
Ze zijn niet dood.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit dus ^^
Ik heb er echt geen woorden voor
Misschien is dat de reden dat er weinig aandacht voor is. Triest maar waar.quote:
Dude denkt dat de tunnel is gebouwd vanaf 7 oktober...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gestopt met lezen na het "argument" Als je je verstopt onder een school is dat niet het gebruiken van de bevolking als levend schild want als de tunnel gebombardeerd wordt is dat alleen in een oorlogssituatie dus dan zitten er natuurlijk geen kinderen in.
Waarom? het is een serieuze vraag.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dus ik mag kiezen tussen Baal en Moloch?![]()
Ik pas![]()
Jajajaja iets met geopolitiek enzo
Laat mij jou een vraag stellenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom? het is een serieuze vraag.
Het is toch evident dat je de kant kiest van het land en werelddeel waar je woont?
Uiteraard moeten we dan de kant van Taiwan kiezen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat mij jou een vraag stellen
Aansluitend op dit bericht
[ twitter ]
Mochten we verzeild raken in een oorlog met China, moeten ''we'' dan de kant van Taiwan kiezen? Taiwan heeft pride festivals, dat maakt ze automatisch westers
En in China zijn dit soort taferelen verboden.
Weetje wat het is, ik heb zelf vrij weinig met die pride-onzin en regenboog vlaggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:59 schreef Ali_boo het volgende:
Mochten we verzeild raken in een oorlog met China, moeten ''we'' dan de kant van Taiwan kiezen? Taiwan heeft pride festivals, dat maakt ze automatisch westers
Stel je voor dat het een journalist bij de NOS was geweest. Dan stond half Nederland op zijn achterste benen alleen nu spreekt Wierd met dezelfde mond dan is het ineens niet ergquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef egayalS het volgende:
Wierd Duk gaat kennelijk tot op de dag van vandaag door met het herhalen van volledig uit de duim gezogen Israeli leugens over 7 oktober en wanneer hij hierop wordt aangesproken is het ANti sEMiTismETBF standaard Israeli propaganda draaiboek
Als het een random trol online zou zijn, kan je je schouders ophalen, dat social media nu eenmaal een riool is, maar dit is HET gezicht van de grootste krant van ons land![]()
[ twitter ]
De Democraten hadden de Republikeinen hun zin gegeven wat betreft de grens en toen gingen de Republikeinen alsnog dwars liggen. Ben blij dat er nog een paar Amerikanen op de rechterkant zitten met enige ruggengraat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat mij jou een vraag stellen
Aansluitend op dit bericht
[ twitter ]
En in China zijn dit soort taferelen verboden.
Prima maakt mij verder weinig uitquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard moeten we dan de kant van Taiwan kiezen?
LOL, wat een no-brainer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |