De persoon in kwestie is een zwitser. En in mijn ervaring is zo'n salaris belasting vrij (heb ooit gespeeld met idee om in Den Haag voor ICC te gaan werken, niet gedaan, want geen belasting afdragen is ook geen uitkering opbouwen).quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bizar wat een bedrag. We moeten de plas overvliegen, allemaal, naar Amerika en daar werken
Merk toch dat ik steeds meer sympathie begint te verliezen. En dat komt niet door de Palestijnen zelf maar vooral haar aanhangersquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Paar honderd. In New York.
Laten we hopen dat dit zo blijft, want dat laat zien dat ook onder de pro-Palestijnen in Amerika de boel begint te vervelen.
Zie jij jezelf als loyaal aan Nederland/het westen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Merk toch dat ik steeds meer sympathie begint te verliezen. En dat komt niet door de Palestijnen zelf maar vooral haar aanhangers
Gisteren nog was er een mass shooter, die een paar kerkgangers heeft vermoord. En op haar geweer had ze Free Palestine staan
Waar is dat gebeurd?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Merk toch dat ik steeds meer sympathie begint te verliezen. En dat komt niet door de Palestijnen zelf maar vooral haar aanhangers
Gisteren nog was er een mass shooter, die een paar kerkgangers heeft vermoord. En op haar geweer had ze Free Palestine staan
Normale mensen verdienen niet zo veel hoor, moet je je eerst inlikken bij zo'n organisatie als manager.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bizar wat een bedrag. We moeten de plas overvliegen, allemaal, naar Amerika en daar werken
Nederland wel, het westen? Niet echtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zie jij jezelf als loyaal aan Nederland/het westen?
Texas church shooter identified as transgender Jeffrey Escalante, born as Genessa Ivonne Moreno, who is an immigrant from El Salvador. "Palestine" was written on the rifle.quote:
Laat ik het anders vragen: hoop jij als inwoner in Nederland, dat het het westen gaat zijn die de hegemonie blijft bepalen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nederland wel, het westen? Niet echt
Koekkoek.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Texas church shooter identified as transgender Jeffrey Escalante, born as Genessa Ivonne Moreno, who is an immigrant from El Salvador. "Palestine" was written on the rifle.
Moreno walked into a popular Texas megachurch Sunday afternoon with a long gun and opened fire. The gunfire left a child in critical condition and another man injured, officials said. Law enforcement officers neutralized Moreno on the scene.
https://metro.co.uk/2024/(...)od-houston-20267594/
Mag 1 keer raden, only in....quote:
Raarrr dat dit niet op het nieuws was gister...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Texas church shooter identified as transgender Jeffrey Escalante, born as Genessa Ivonne Moreno, who is an immigrant from El Salvador. "Palestine" was written on the rifle.
Moreno walked into a popular Texas megachurch Sunday afternoon with a long gun and opened fire. The gunfire left a child in critical condition and another man injured, officials said. Law enforcement officers neutralized Moreno on the scene.
Ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Koekoek gebruik ik altijd voor iemand die gezellig-gek is.
Zelfs de NOS heeft erover bericht.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Raarrr dat dit niet op het nieuws was gister...
Zou dat ook zijn als er "free Israël" had gestaan en de shooting in een moskee was?
Ik heb het meegekregen. En shootings in de VS, zijn nou niet echt shocking news. Gebeurt het gewoon te vaak voor.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zou dat ook zijn als er "free Israël" had gestaan en de shooting in een moskee was?
Maar er staat niks van " palestina" dat op het geweer stond..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zelfs de NOS heeft erover bericht.
https://nos.nl/artikel/25(...)prediker-joel-osteen
In andere berichten las ik dat ze een dochter had.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar in deze context had het wel gemogen. Jodenhaat wordt steeds erger namelijk...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb het meegekregen. En shootings in de VS, zijn nou niet echt shocking news. Gebeurt het gewoon te vaak voor.
Misschien was dat toen nog niet bekend, weet ik veel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Maar er staat niks van " palestina" dat op het geweer stond..
Je lijkt je meer druk te maken om dat er mogelijk free Palestine op het geweer stond dan dat er christelijke kerkgangers zijn doodgeschoten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:16 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar in deze context had het wel gemogen. Jodenhaat wordt steeds erger namelijk...
Dus ik mag kiezen tussen Baal en Moloch?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen: hoop jij als inwoner in Nederland, dat het het westen gaat zijn die de hegemonie blijft bepalen?
Want is het antwoord 'ja', dan moet je pro-Israel zijn. Al is het maar op een heel mild niveau. Vanuit individueel opzicht vind ik zowel Israel als Palestina achtergestelde landen/gebieden. Maar Israel is wel onze ogen en oren in het Midden-Oosten.
Gestopt met lezen na het "argument" Als je je verstopt onder een school is dat niet het gebruiken van de bevolking als levend schild want als de tunnel gebombardeerd wordt is dat alleen in een oorlogssituatie dus dan zitten er natuurlijk geen kinderen in.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
Deze al voorbijgekomen? Uitgebreid draadje over de claim dat er een Hamas data center onder de UNWRA HQ was en dat ze daarvan geweten moesten hebben:
[ twitter ]
Dader is trans, natuurlijk word het verhaal zsm begravenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je lijkt je meer druk te maken om dat er mogelijk free Palestine op het geweer stond dan dat er christelijke kerkgangers zijn doodgeschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |