abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212400579
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
In een land waar mensen de huizen leegroofden van hun Joodse buren en 'Jodenjagers' 7,50 gulden kregen voor elke Jood die ze wisten aan te geven? Ja, dan kun je natuurlijk spreken over grootschalig antisemitisme onder een bevolking.
Grootschalig nog wel.

Leuk dat we deze lijn kunnen doortrekken. Zijn christenen allemaal pedofielen door de mistanden bij de kerk? Nederlanders allemaal racisten vanwege de VOC en de PVV?

Dat generaliseren heeft niet echt zin.
  maandag 12 februari 2024 @ 14:54:02 #52
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212400580
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
[..]
Er worden door Nederland geen wapens geleverd aan de Palestijnen(gelukkig niet zeg), en de wet voor humanitaire hulp kent geen clausule waarbij de humanitaire hulp moet worden stopgezet wanneer dat mogelijk in de verkeerde handen kan vallen. Dus dan zit je net als bij deze uitspraak met het probleem dat de wet moet worden veranderd en dat kan een rechter niet. Die volgt gewoon de wet.
Een waterpijp is een raket, suiker en diesel zijn brandstoffen voor de raketten, kunstmest is deel van de explosieven van de raket. Beton wordt gebruikt voor tunnels. Bijna alles is bewezen dual use bij de palestijnen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 12 februari 2024 @ 14:54:20 #53
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212400584
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:51 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Kan je ook googlen of het slim is om hetzelfde nieuwsbericht/eenmalige weigering niet honderd keer te posten van verschillende media vanwege een conformation bias?
Er zitten verschillende data tussen, hoor. Mijn punt is dat Hamas een boel veel keren een staakt het vuren geweigerd heeft. Desondanks valt jou -en meer mensen- alleen de weigering van Netanyahu (op een bezopen voorstel) op, blijkbaar.
pi_212400590
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:44 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Moet dit niet van het Westen om de schepen daar te verdedigen?
Denken dat SA/Jemen pas iets van de afgelopen maanden is.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_212400595
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:49 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat de burgers van Syrië en Irak, Marioepol en nog wel wat plekken hier wel iets van vinden.
Natuurlijk vinden ze daar wat van. Ik zeg nergens dat er geen burger slachtoffers en burger doelen zijn gevallen.

Ook dat was afschuwelijk en ook daar zijn wel fouten gemaakt.
Het gaat erom dat dit echt next level is. De vernietiging en het aantal slachtoffers is buitensporig hoog.
En het gaat me er ook om dat het argument van terroristen schuilen tussen en achter burgers en het gebied is dichtbevolkt op zichzelf niet valide is om dit te verklaren. In andere dichtbevolkte gebieden met terroristen die hetzelfde deden is dit niet in deze mate vertoont.

Zelfs niet met beter bewapende terroristen, waardoor het moeilijker was preciezer te richten.
pi_212400596
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:54 schreef nixxx het volgende:

[..]
Een waterpijp is een raket, suiker en diesel zijn brandstoffen voor de raketten, kunstmest is deel van de explosieven van de raket. Beton wordt gebruikt voor tunnels. Bijna alles is bewezen dual use bij de palestijnen.
Dat het voor andere doeleinden kan worden gebruikt maakt het wettelijk nog geen wapen. Een F35 is dat wel.
Incelfrikandel
pi_212400617
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Denken dat SA/Jemen pas iets van de afgelopen maanden is.
Dat is niet wat ik zeg.
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Er zitten verschillende data tussen, hoor. Mijn punt is dat Hamas een boel veel keren een staakt het vuren geweigerd heeft. Desondanks valt jou -en meer mensen- alleen de weigering van Netanyahu (op een bezopen voorstel) op, blijkbaar.
Als zelfs de VS die veel meer bloed aan hun handen hebben je beginnen te laten vallen als Israelische minister-president en de joodse invloed daar van de op een na grootste SPAC dan zal die vast niet zo bezopen zijn.

Ik las dat Hamas alle gijzelaars willen laten gaan. Maar ik heb het idee dat Netanyahu hun leven niet zo waardig vindt.
  maandag 12 februari 2024 @ 14:59:01 #58
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212400630
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:55 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Natuurlijk vinden ze daar wat van. Ik zeg nergens dat er geen burger slachtoffers en burger doelen zijn gevallen.

Ook dat was afschuwelijk en ook daar zijn wel fouten gemaakt.
Het gaat erom dat dit echt next level is. De vernietiging en het aantal slachtoffers is buitensporig hoog.
En het gaat me er ook om dat het argument van terroristen schuilen tussen en achter burgers en het gebied is dichtbevolkt op zichzelf niet valide is om dit te verklaren. In andere dichtbevolkte gebieden met terroristen die hetzelfde deden is dit niet in deze mate vertoont.

Zelfs niet met beter bewapende terroristen, waardoor het moeilijker was preciezer te richten.
Waarom zou dat niet valide zijn? Het is juist dé verklaring voor de hoge aantallen.
Welke verklaring zou wel valide zijn volgens jou?
pi_212400638
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:57 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik zeg.
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:44 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Moet dit niet van het Westen om de schepen daar te verdedigen?
Maar ook voor de houthi's aan het gallen waren richting int. scheepvaart was er dus al mot tussen die 2.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_212400672
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:53 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Grootschalig nog wel.

Leuk dat we deze lijn kunnen doortrekken. Zijn christenen allemaal pedofielen door de mistanden bij de kerk? Nederlanders allemaal racisten vanwege de VOC en de PVV?

Dat generaliseren heeft niet echt zin.
Huh? VOC en racisme - tjah, wellicht; maar bedoel je dat vanwege de slavernij?

Best een generalistische misvatting: want je weet dat slaven-vervoer het werk was van het uitvoerend bedrijf van de 'West-Indische Compagnie' (WIC), neem ik dan maar aan?

Het is wel verstandig om te weten wat de Nederlandse Gouden Eeuw zo groot heeft gemaakt niet waar? Zou het niet handig zijn als we in een tegenreactie het altijd op voltrokken waarheden en ons eigen inzicht konden houden? :)

(De Vereenigde Oost-Indische Compagnie was een handelsmaatschappij voor goederen en slaven waren ingedeeld in een ander categorie aan vervoer. Uiteindelijk zijn er 2 schepen geweest van de VOC die, alleen minder dan 15 slaven kon vervoeren, vanwege de aanvraag daarvoor op persoonlijke titel - omdat zij al 'onderdeelen uitmaakten van het huishouden en niet meer op vermarkting'.)

We willen tenslotte niet generaliseren, toch? ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door HannahVrede op 12-02-2024 15:39:00 ]
  maandag 12 februari 2024 @ 15:04:05 #61
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212400691
quote:

[..]
Dat is niet wat ik zeg.
[..]
Als zelfs de VS die veel meer bloed aan hun handen hebben je beginnen te laten vallen als Israelische minister-president en de joodse invloed daar van de op een na grootste SPAC dan zal die vast niet zo bezopen zijn.
Daar zitten andere redenen achter, namelijk de aankomende verkiezingen.
quote:
Ik las dat Hamas alle gijzelaars willen laten gaan. Maar ik heb het idee dat Netanyahu hun leven niet zo waardig vindt.
Ja in ruil voor o.a. enorm veel Palestijnse gevangenen, waaronder veroordeelde terroristen, terugtrekking uit Gaza en dan nog wat dingen. Hamas heeft hun hand overspeeld en zit in het nauw.
pi_212400736
quote:

[..]
Dat is niet wat ik zeg.
[..]

Oh my sweet summer child :D
Intolerant voor intolerantie
pi_212400757
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dat het voor andere doeleinden kan worden gebruikt maakt het wettelijk nog geen wapen. Een F35 is dat wel.
Maar Hamas gebruikt het te vaak als wapen. Het zijn geen incidenten. En dat is toch echt hun eigen beslissing. Als dat hun prioriteit is dan moet je zulke goederen niet meer leveren. Jammer dan voor burgers die daar last van hebben. Maar ook die kiezen nou niet bepaald tegen het gebruik van die spullen voor dat doel als je het gejuich van ze ziet. En als de toelevering in gevaar komt is het gillen en janken. Zijn ze dan slachtoffer van Hamas of zijn ze vrijwillige gijzelaar?
  maandag 12 februari 2024 @ 15:10:46 #64
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_212400844
quote:

[..]

Ik las dat Hamas alle gijzelaars willen laten gaan.
Als Israel de oorlog tegen hamas stopt, en dat kan niet, dat lost niets op
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 12 februari 2024 @ 15:12:10 #65
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212400864
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Die arme Frans van Anraat.. thiodiglycol is geen wapen… dat je er mosterdgas van kan maken, tsja, dat betekent niet dat Saddam dat zou doen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_212401053
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar Hamas gebruikt het te vaak als wapen. Het zijn geen incidenten. En dat is toch echt hun eigen beslissing. Als dat hun prioriteit is dan moet je zulke goederen niet meer leveren. Jammer dan voor burgers die daar last van hebben. Maar ook die kiezen nou niet bepaald tegen het gebruik van die spullen voor dat doel als je het gejuich van ze ziet. En als de toelevering in gevaar komt is het gillen en janken. Zijn ze dan slachtoffer van Hamas of zijn ze vrijwillige gijzelaar?
Dan lijkt het erop dat er ergens iets niet goed zit in de wet, dus dan kom je nog steeds uit bij het parlement.

quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:12 schreef nixxx het volgende:

[..]
Die arme Frans van Anraat.. thiodiglycol is geen wapen… dat je er mosterdgas van kan maken, tsja, dat betekent niet dat Saddam dat zou doen.
Wat Fransie deed was wettelijk verboden.
Incelfrikandel
pi_212401097
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dan lijkt het erop dat er ergens iets niet goed zit in de wet, dus dan kom je nog steeds uit bij het parlement.

Helpen via UNRWA is zaken doen met Hamas, dus daar kun je heel makkelijk iets tegen doen.
pi_212401105
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Helpen via UNRWA is zaken doen met Hamas, dus daar kun je heel makkelijk iets tegen doen.
Wat kan een rechter daaraan doen als de wet het niet verbiedt?
Incelfrikandel
  maandag 12 februari 2024 @ 15:33:08 #69
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212401134
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Hoeft de rechter niet perse te doen maar meer de regering. Tenzij je ook privé donaties aan unrwa wil aanpakken, maar dat is denk ik klein bier.
pi_212401152
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:33 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hoeft de rechter niet perse te doen maar meer de regering. Tenzij je ook privé donaties aan unrwa wil aanpakken, maar dat is denk ik klein bier.
Hoeft? Dus het zou wel kunnen? Wat kan die rechter dan doen als er geen wet bestaat die dat verbiedt?

quote:
maar meer de regering. Tenzij je ook privé donaties aan unrwa wil aanpakken, maar dat is denk ik klein bier.
Daar heb je een meerderheid voor nodig.
Incelfrikandel
pi_212401175
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Nee ja, je hebt gelijk: we moeten Fransje even laten weten dat Saddam volgende keer een hulporganisatie moet omkopen / opzetten / inzetten en dan is het helemaal prima volgens de Nederlandse wet. :Y
pi_212401187
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:37 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Nee ja, je hebt gelijk: we moeten Fransje even laten weten dat Saddam volgende keer een hulporganisatie moet omkopen / opzetten / inzetten en dan is het helemaal prima volgens de Nederlandse wet. :Y
Dus we zijn het eens dat de wet het probleem is? ;)
Incelfrikandel
pi_212401206
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dus we zijn het eens dat de wet het probleem is? ;)
Ik heb al eerder uitgesproken dat ik geen advocaat ben geworden in Nederland, maar arts. ;) Ik had beide kunnen kiezen (een master behaald zelfs) maar ik vind dat het Nederlandse rechtssysteem (zacht gezegd) een klein Frans kaasje van het duurdere zachte soort.. :)
pi_212401232
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:41 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Ik heb al eerder uitgesproken dat ik geen advocaat ben geworden in Nederland, maar arts. ;) Ik had beide kunnen kiezen (een master behaald zelfs) maar ik vind dat het Nederlandse rechtssysteem (zacht gezegd) een klein Frans kaasje van het duurdere zachte soort.. :)
Ik ook niet, maar dit is heel eenvoudig. Een rechter kan niet op de stoel van een wetgever zitten. Vandaar ook deze uitspraak, de rechter volgt de wet. Is de uitspraak niet wat je moet willen in een rechtsstaat? Dat moet je de wet aanpassen.
Incelfrikandel
pi_212401252
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:24 schreef opgebaarde het volgende:
De uitspraak
https://uitspraken.rechts(...)LI:NL:GHDHA:2024:191

Zie punt 5 voor de overwegingen van de rechter
dit..
quote:
De Staat heeft de bevindingen van Amnesty International in twijfel getrokken. De Staat vraagt zich af of Amnesty International zelf de Gazastrook heeft kunnen bezoeken. Ook stelt de Staat dat voor een oordeel over de legitimiteit van geweldgebruik specifieke operationele informatie nodig is waarover een ngo als Amnesty International niet beschikt. Het hof stelt voorop dat bevindingen van ngo’s als Amnesty International uiterst serieus moeten worden genomen,
terecht dat de staat dat in twijfel trekt. amnesty is zeer eenzijdig. en dat geldt voro heel veel NGO's en delen van de UN.
  maandag 12 februari 2024 @ 15:57:29 #76
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212401360
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:46 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
dit..
[..]
terecht dat de staat dat in twijfel trekt. amnesty is zeer eenzijdig. en dat geldt voro heel veel NGO's en delen van de UN.
Hehehe, ngo’s moeten heel serieus genomen worden, wat een grap.
pi_212401363
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:46 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
dit..
[..]
quote:
Ook blijkens de considerans van het Wapenhandelsverdrag (3.8 hiervoor) kunnen ngo’s een rol spelen bij de uitvoering van dat verdrag. Daarnaast kunnen volgens de Gebruikersgids bij de toepassing van criterium 2 van het EUGS rapporten van internationale ngo’s aanvullend worden gebruikt.46 Dit brengt mee dat het hof er in dit kort geding van uitgaat dat Amnesty International is afgegaan op informatie die zij betrouwbaar acht. Dit betreft met name de bevinding van Amnesty International dat talloze burgers zijn omgekomen, terwijl ter plaatse geen aanwezigheid van militaire activiteiten kon worden vastgesteld.
Het zal hem hier in zitten, de vraag is nu of deze NGO's een betrouwbaar beeld weten te schetsen.
Incelfrikandel
pi_212401371
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:33 schreef nixxx het volgende:

[..]
Mag je zaken doen met hamas? Nee, want terreurorganisatie. Aangezien ze UNRWA hebben geïnfiltreerd en UNRWA dat zelf schoorvoetend toegeeft moet dat geen probleem zijn. Gewoon op een shitlist zetten en klaar.
pi_212401392
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
[..]
Het zal hem hier in zitten, de vraag is nu of deze NGO's een betrouwbaar beeld weten te schetsen.
"Militaire activiteiten door een organisatie die zich niet als militair herkenbaar maakt zijn ons niet opgevallen."
pi_212401454
twitter

[ Bericht 11% gewijzigd door sp3c op 12-02-2024 17:32:06 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212401494
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:57 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hehehe, ngo’s moeten heel serieus genomen worden, wat een grap.
unwatch wordt ook zeer serieus genomen dus t kan wel :P
pi_212401496
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:37 schreef HSG het volgende:

[..]
Goede zet van de staat. Als enge landen als Turkije of Saoedi-Arabië wel onze wapens en/of onderdelen mogen ontvangen dan is het hypocriet om een verbod leggen tegen Israël op te leggen.
Dan moeten we ook stoppen met alle hulp naar gaza. Want de leiding in gaza wil de totale vernietiging van het jodenvolk. Komen ze zelf voor uit immers, dus niet eens twijfelachtig meer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212401515
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:06 schreef egayalS het volgende:
"Als onderdeel van Team Genocide moeten we een betrouwbare partner zijn" _O-

En ook nog ff " Israël heeft het recht zich te verdedigen" geneuzel erin plaatsen :')

[ twitter ]
Genocide: de zoveelste oorlog gestart door Hamas die ze hopeloos verliezen.
pi_212401523
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
[..]
dit zouden ze moeten herzien. er is heel veel gepubliceerd ondertussen how NGO's worden misbruikt voor politieke doelen.
pi_212401540
quote:

En ook nog ff " Israël heeft het recht zich te verdedigen" geneuzel erin plaatsen :')

[ twitter ]
team genocide, dan bedoel je hamas?
pi_212401563
quote:

[ twitter ]
Nee we moeten een betrouwbare partner zijn, omdat we zelf ook afhankelijk van andere landen zijn in het kader van Poetin uit Europa houden. Zo hebben wij de Israëlische versie van Himars in bestelling en komt de belangrijkste upgrade voor de CV90 mlu uit Israël. Daarnaast is Nederland verantwoordelijk voor een groot deel van de NAVO logistiek met de Rotterdamse haven. Fijn idee voor bondgenoten dat Nederlandse rechters ervoor kunnen zorgen dat hun logistiek helemaal vastloopt.

Deze week heeft Egypte nog gedreigd met het opzeggen van de vredesovereenkomst, valt Iran kernmachten in de regio aan tussen het bedreigen van Israël en hebben ze ook nog Assad als buurman. Lijkt mij toch wel wat tegenstanders waar je een f-35 voor zelfverdediging voor wil.
Een genocide plegen met een f-35 is trouwens wel de duurste meest omslachtige optie ooit.

En denk je dat je met teamgenocide mensen overtuigt? Ga ik jou van het bovenstaande overtuigen door je een Poetinvriendje te noemen?
pi_212401594
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan moeten we ook stoppen met alle hulp naar gaza. Want de leiding in gaza wil de totale vernietiging van het jodenvolk. Komen ze zelf voor uit immers, dus niet eens twijfelachtig meer.
Ook mee eens. Veel hulp wat voor de Gazanen bestemd was vallen in handen van Hamas. Daarom zit de top van Hamas lekker van hun miljarden in Qatar te genieten.

Maar daar hoor je niemand over.
Corporate translator
pi_212401602
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:22 schreef HSG het volgende:

[..]
Ook mee eens. Veel hulp wat voor de Gazanen bestemd was vallen in handen van Hamas. Daarom zit de top van Hamas lekker van hun miljarden in Qatar te genieten.

Maar daar hoor je niemand over.
Wordt hier op fok anders vaak benoemd. Maar daar hoor je niemand over
pi_212401606
twitter

Dit was wel te verwachten, zij is na unrwa het nieuwe doel
pi_212401610
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wordt hier op fok anders vaak benoemd. Maar daar hoor je niemand over
En ook niet bij al die anti-Israël mensjes.
Corporate translator
pi_212401618
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]

Dade benne konsekwensies :Y
Intolerant voor intolerantie
pi_212401624
Netanyahu tegen Rutte: Israël gaat door tot Hamas volledig is verslagen
https://nos.nl/collectie/(...)E-container-75378003

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212401639
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:25 schreef HSG het volgende:

[..]
En ook niet bij al die anti-Israël mensjes.
En ook niet bij de mensen die iets van onderbouwing willen zien. Raar hoor
pi_212401807
quote:
[ twitter ]

Je bedoelt deze vrouw? UN Palestinian rights official’s social media history reveals antisemitic comments
quote:
A review of her past social media posts, media appearances and talks with activist groups found that aside from inveighing against a “Jewish lobby,” she has also sympathized with terror organizations, dismissed Israeli security concerns, compared Israelis to Nazis and accused the Jewish state of potential war crimes.
Kortom, ook weer een radicale activiste, maskerende als 'objectieve' medewerker van de VN. Begrijpelijk dat haar de toegang wordt ontzegd. Zulke mensen zijn niet serieus te nemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 12 februari 2024 @ 16:51:29 #95
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212401868
quote:
[ twitter ]

Niet zo heel vreemd ook he
twitter
Dat mens is volkomen en ook volledig geschift
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  maandag 12 februari 2024 @ 16:53:15 #96
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212401896
Het antisemitische tuig zit werkelijk als een tumor ingevreten in elk facet. Onvoorstelbaar, werkelijk.
pi_212401926
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt deze vrouw? UN Palestinian rights official’s social media history reveals antisemitic comments
[..]
Kortom, ook weer een radicale activiste, maskerende als 'objectieve' medewerker van de VN. Begrijpelijk dat haar de toegang wordt ontzegd. Zulke mensen zijn niet serieus te nemen.
Ik ken haar reputatie. Ze had eergisteren nog een leuke tweet gericht aan macron
pi_212401967
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik ken haar reputatie. Ze had eergisteren nog een leuke tweet gericht aan macron
Iets met waarbij alle Joden over een kam worden geschoren?
Corporate translator
  maandag 12 februari 2024 @ 17:01:32 #99
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212402056
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:57 schreef HSG het volgende:

[..]
Iets met waarbij alle Joden over een kam worden geschoren?
Nee niet doen, ze is 'slacht-offer'... Of 'doel' zoals @opgebaarde dat zo eufemistisch weet te benoemen, ze is zielig want ze wordt aangevallen omdat... ja dingen... Oh ja... ze is vrouw... dat is het...pure misogynie ik zweer je...
  maandag 12 februari 2024 @ 17:03:59 #100
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212402078
Dat het een nazistisch varken is ontgaat hem volkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: