Ok, het is dus idd als hij niet pakt en je klikt dan nogmaals.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dat was ook wel heel grappig.
Nee, geen idee 😂 maar m'n browser doet de laatste tijd sowieso raar met likes.
Precies. Mis je toch niks aan, zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed excuus om niet te gaan.
Ik verbaas me dat het blijft staan, geen idee hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dat was ook wel heel grappig.
Nee, geen idee 😂 maar m'n browser doet de laatste tijd sowieso raar met likes.
quote:Op maandag 12 februari 2024 16:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, het is dus idd als hij niet pakt en je klikt dan nogmaals.
Ik heb er nu zo te zien ook een dubbel weten te liken.![]()
Danny in FB / Tweakers vernieuwt de smileys
Prachtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéleden.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het Nederlands kun je ontelbaar veel en in principe oneindig lange samenstellingen maken. Als je van rug en zak de samenstelling rugzak hebt gemaakt, kun je verdergaan met rugzaktoerisme en rugzaktoerismebranche, en bijvoorbeeld ook met lichtgewichtrugzak, lichtgewichtrugzakbranche, enz. enz.
Onze taal vind het correct wanneer het aan elkaar is.
Voor de leesbaarheid is een spatie soms toch wel handig.quote:Het verschil tussen het Nederlandse en het nieuwe Duitse woord is dat het Nederlandse woord grammaticaal en inhoudelijk correct is maar niet bestaat. Daarentegen bestaat het Duitse woord officieel. Als je op google zoekt naar "the longest German word" kom je talloze websites tegen met prachtige lange Duitse woorden, sommige officieel en sommige onofficieel.
https://www.vertaalbureau(...)0telt%2066%20letters.
Ja precies, dat heb ik momenteel dus heel veel, dat 'ie niet pakt. Maar iets vier keer liken is me voor zover ik weet nog niet eerder overkomen.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, het is dus idd als hij niet pakt en je klikt dan nogmaals.
Ik heb er nu zo te zien ook een dubbel weten te liken.![]()
Danny in FB / Tweakers vernieuwt de smileys
Ik kan magische dingen Em, ik leef in een hele andere wereld.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat het blijft staan, geen idee hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.
quote:Op maandag 12 februari 2024 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prachtig [ afbeelding ]Ik ben echt heel benieuwd of we hier nou aan zouden wennen, ik kan het me niet voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer de vorige keer was dat dat hier gedaan isquote:Op maandag 12 februari 2024 18:30 schreef H_T het volgende:
Geen teken van boze buren bij thuiskomst, dus waarschijnlijk heeft de rookmelder zich gedragen. Toch maar uit voorzorg meteen een doekje langs alle rookmelders gehaald. Die hoor je blijkbaar veel regelmatiger schoon te maken dan ik doe
Ik kan me dat ook niet voorstellen, het klopt gewoon niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd of we hier nou aan zouden wennen, ik kan het me niet voorstellen
De oude vind ik op een of andere manier meer karakter hebben. En ik vind het ook wel wat hebben dat die van de PI net niet helemaal passen bij de normalequote:Op maandag 12 februari 2024 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me dat ook niet voorstellen, het klopt gewoon niet.
Zoals iemand daar zegt, het zijn een beetje de zwakzinnige broertjes van wat we nu hebben. [ afbeelding ]
Wat ik ook raar vind, die vernieuwde zijn veel ronder dan de oude, maar ze zien er imo minder rond uit in de standaardmaat.![]()
Heb je gewonnen?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:36 schreef Yesse het volgende:
Languit op de bank na een leuk dagje ABN AMRO toernooi
Op een donkere achtergrond (wat tegenwoordig hip is) hebben ze een minder mooi randjequote:Op maandag 12 februari 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
Die nieuwe emoji's lijken me nogal onnodig. En ja, ik gebruik ook wel eens emoji's van buitenaf omdat FOK! bepaalde types gewoon niet heeft. Maar FOK! heeft dan weer andere dingen die de reguliere emoji's niet hebben, dus zo kan je mooi combineren.
Ja dat is niet geweldig inderdaad. Ik gebruik wel gewoon de lichte achtergrond trouwensquote:Op maandag 12 februari 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een donkere achtergrond (wat tegenwoordig hip is) hebben ze een minder mooi randje
[ afbeelding ]
Klopt, de oude zijn wat meer uitgesproken en wat minder zacht.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
De oude vind ik op een of andere manier meer karakter hebben. En ik vind het ook wel wat hebben dat die van de PI net niet helemaal passen bij de normale
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Is die dark mode al beschikbaar eigenlijk, ik heb er buiten dat smiley topic niks over gehoord verderquote:Op maandag 12 februari 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een donkere achtergrond (wat tegenwoordig hip is) hebben ze een minder mooi randje
[ afbeelding ]
Strani heeft meerdere persoonlijkheden maar ze vonden alle vier die post leuk.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:18 schreef Em31 het volgende:
Verder alles oké @:Strani?
[ afbeelding ]
Nu nog een button en wat zweetbandjes en je kunt er tegenaanquote:Op maandag 12 februari 2024 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben 2 sleutelhangers, een pet en een cap
Dit klopt wel. Mijn persoonlijkheden zijn 'gezellig', 'chagrijnig', 'woedend' en 'lyrisch'. Normaal vinden maximaal twee van mij iets leuk, meestal maar één. Dus hoe @Em31 dit voor elkaar gekregen heeft weet ik ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Strani heeft meerdere persoonlijkheden maar ze vonden alle vier die post leuk.
Jouw persoonlijkheden zijn gebonden aan een emotie?quote:Op maandag 12 februari 2024 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Mijn persoonlijkheden zijn 'gezellig', 'chagrijnig', 'woedend' en 'lyrisch'. Normaal vinden maximaal twee van mij iets leuk, meestal maar één. Dus hoe @:Em31 dit voor elkaar gekregen heeft weet ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |