Werd in live wel gezegd dus er komt nog ietsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:35 schreef Thorelf het volgende:
gossie ik snel uit mijn werk...ik dacht van nu krijgen ze wel een drankje....dat hebben ze wel verdiend,maar helaas gezelligheid mag niet meer tegenwoordig
Het is echt triest dit seizoenquote:
ik zie net dat ik morgen de hele dag weg benquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ojee morgen make uppen met jimmie, daar gaan er vast een paar graag voor zitten
Ik denk dat Geraldine bedoelde dat zijzelf een feestje krijgen..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:36 schreef Xilia het volgende:
[..]
Werd in live wel gezegd dus er komt nog iets
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Geraldine bedoelde dat zijzelf een feestje krijgen..
lets goooquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:39 schreef lojanda het volgende:
Nou kom maar op met die drie biertjes fles wijn en een bakje chips
Randy zit een keer rechtop, nou nou..quote:
Jaa zin inquote:
En de duopinquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners het is love en suprise week en vanavond staat jullie eerste suprise te wachten.
Pak jullie coins en dan zie ik jullie zo in de gameroom
En wat nu met badjassen aan ik verstond er geen bal van want ze begonnen alweer te gillen en schreeuwen.quote:
Zelf de drankjes betalen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners het is love en suprise week en vanavond staat jullie eerste suprise te wachten.
Ja iets met badjassenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat nu met badjassen aan ik verstond er geen bal van want ze begonnen alweer te gillen en schreeuwen.
geen badjas, netjes in kledingquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat nu met badjassen aan ik verstond er geen bal van want ze begonnen alweer te gillen en schreeuwen.
Een surprise die zelf mogen kopenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Met kleding aan werd er gezegdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Badjas uit en kleding aan doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Veel streamlocks bedoel jequote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:44 schreef Tascha071 het volgende:
Zal wel weer zonder streams zijn. Alhoewel we dit jaar echt veel mogen zien.
Op het afserveren van Michel via de achterdeur na, voor mij het leukste seizoen!quote:
Ja gaaf dat dansje ook ben naam even kwijt hahaquote:
Die heeft een noodsituatie in de familie momenteelquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:43 schreef Ireth het volgende:
Net op tijd terug!! Zal Tiesto mogen draaien??
Dat seizoen hadden ze na elke live een hapje en een drankje. Toen hadden ze ook normaal eten..quote:
Hij zei echt iets met badjassen.....greysbones hoorde het ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen badjas, netjes in kleding
ja hij zei, niet in je badjas komen, maar doe gewone kleding aanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zei echt iets met badjassen.....greysbones hoorde het ook
Omdat Danny al in badjas rondliepquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt.. badjas uit en kleding aandoenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben je toch al?quote:
Nee we hebben niet meer of minder mogen zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:44 schreef Tascha071 het volgende:
Zal wel weer zonder streams zijn. Alhoewel we dit jaar echt veel mogen zien.
Nooit! BB moet gewoon sancties invoeren ofzo.quote:
maar ze lopen wel gelijk volgens mij? opname technisch gezien?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
het moet niet gekker worden op 2 streams
Jaaaaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:51 schreef lojanda het volgende:
Mooi zo.. ik hoop echt dat Ronahi en Doriana op hun bek gaan nu zonder partner
Is ook lastig.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het zijn er zo weinig, ik had ze niet gezien
Wordt moeilijk voor ze want ze hebben veel aan hun partners overgelaten......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:51 schreef lojanda het volgende:
Mooi zo.. ik hoop echt dat Ronahi en Doriana op hun bek gaan nu zonder partner
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Psychologisch is dit heel zwaar Odie
Ze moeten straks vast allemaalquote:
Zo zijn wij mannen.quote:
Tsja.....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is het idee hierachter vraag ik mij af, hadden ze verwacht dat iemand de coins niet eerlijk zou gaan verdelen ofzo
Tijd rekken om het feest te organiserenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is het idee hierachter vraag ik mij af, hadden ze verwacht dat iemand de coins niet eerlijk zou gaan verdelen ofzo
Nicksken staat vast klaarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:58 schreef odie22 het volgende:
er wordt flink verbouwd in de woonkamer, dj booth er in en alles![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je mag het toch hopen ja...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tijd rekken om het feest te organiseren
natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tijd rekken om het feest te organiseren
Als je weer zo dom gaat doen ga ik je een TR geven.quote:
was ook mijn ideequote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:00 schreef happyme28 het volgende:
Ik voorzie een single party waarbij ze aan het eind van de avond zelf bepalen wie hun nieuwe partner wordt.
Ooooh dat zou grappig zijn!!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:00 schreef happyme28 het volgende:
Ik voorzie een single party waarbij ze aan het eind van de avond zelf bepalen wie hun nieuwe partner wordt.
Afhankelijk van de hoeveelheid drank voorzie ik nog wel trio's nu er geen duo's meer zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:00 schreef happyme28 het volgende:
Zij mag Tyron wel trakteren op iets uit de wall vind ik!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Saboo is spekkooper die had maar 1 coin toen nous wegging
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:03 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Zij mag Tyron wel trakteren op iets uit de wall vind ik!
Wat een geluk voor haar
Wat zei die,verstond er niets vanquote:
Ik wacht wel op de uitzending, zit ondertiteling bijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wat zei die,verstond er niets van
Oh dus toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Saboo is spekkooper die had maar 1 coin toen nous wegging
net op tijdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
BB vergeet dat ze pinnen nog af moeten doen
Zou mij niet eens slecht uitkomen, heb gewerkt, ben doodmoe en mag morgen weerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:05 schreef odie22 het volgende:
en dan zo het feestje achter een streamlock
Nee gewoon grapquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:07 schreef woxxel het volgende:
Wat zei aslie nou? Danny t kind en de auto en zij de schulden?
Ging dat over haar ex ?
Inderdaad en dat terwijl Karen zich er suf aan gewerkt heeft. Eerst het kleurverschil en dan die slierten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Dat haar van Eslie ziet er niet uit. Ik ben homo en snap daar niets van, maar is toch geen porum.
De pruik van Ari zag er nog beter uit
Ze hadden er 3 volgens mij en had sorbo horen zeggen dat ze er 2 aan noush mee had gegeven (dont ask why...)quote:
Waar zijn die van het spel dan gebleven ?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hadden er 3 volgens mij en had sorbo horen zeggen dat ze er 2 aan noush mee had gegeven (dont ask why...)
Geen flauw idee, dit is wat ik sorbo vanavond heb horen zeggen..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar zijn die van het spel dan gebleven ?
Tikkertje
Nee dies al geweest...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
moet de hond nog uit? Kan vast ff duren
ik denk dat als je morgen terug bent uit je werk dat het feestje net begintquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou mij niet eens slecht uitkomen, heb gewerkt, ben doodmoe en mag morgen weer
Verbaast mij niets.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:10 schreef ben34567 het volgende:
Basiri schenkt de enveloppe aan zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |