net op tijdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
BB vergeet dat ze pinnen nog af moeten doen
Zou mij niet eens slecht uitkomen, heb gewerkt, ben doodmoe en mag morgen weerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:05 schreef odie22 het volgende:
en dan zo het feestje achter een streamlock
Ik snap er niks vanquote:
Nee gewoon grapquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:07 schreef woxxel het volgende:
Wat zei aslie nou? Danny t kind en de auto en zij de schulden?
Ging dat over haar ex ?
Inderdaad en dat terwijl Karen zich er suf aan gewerkt heeft. Eerst het kleurverschil en dan die slierten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Dat haar van Eslie ziet er niet uit. Ik ben homo en snap daar niets van, maar is toch geen porum.
De pruik van Ari zag er nog beter uit
Ze hadden er 3 volgens mij en had sorbo horen zeggen dat ze er 2 aan noush mee had gegeven (dont ask why...)quote:
Waar zijn die van het spel dan gebleven ?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hadden er 3 volgens mij en had sorbo horen zeggen dat ze er 2 aan noush mee had gegeven (dont ask why...)
Geen flauw idee, dit is wat ik sorbo vanavond heb horen zeggen..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar zijn die van het spel dan gebleven ?
Tikkertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |