En de duopinquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners het is love en suprise week en vanavond staat jullie eerste suprise te wachten.
Pak jullie coins en dan zie ik jullie zo in de gameroom
En wat nu met badjassen aan ik verstond er geen bal van want ze begonnen alweer te gillen en schreeuwen.quote:
Zelf de drankjes betalen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners het is love en suprise week en vanavond staat jullie eerste suprise te wachten.
Ja iets met badjassenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat nu met badjassen aan ik verstond er geen bal van want ze begonnen alweer te gillen en schreeuwen.
geen badjas, netjes in kledingquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat nu met badjassen aan ik verstond er geen bal van want ze begonnen alweer te gillen en schreeuwen.
Een surprise die zelf mogen kopenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Met kleding aan werd er gezegdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Badjas uit en kleding aan doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Veel streamlocks bedoel jequote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:44 schreef Tascha071 het volgende:
Zal wel weer zonder streams zijn. Alhoewel we dit jaar echt veel mogen zien.
Op het afserveren van Michel via de achterdeur na, voor mij het leukste seizoen!quote:
Ja gaaf dat dansje ook ben naam even kwijt hahaquote:
Die heeft een noodsituatie in de familie momenteelquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:43 schreef Ireth het volgende:
Net op tijd terug!! Zal Tiesto mogen draaien??
Dat seizoen hadden ze na elke live een hapje en een drankje. Toen hadden ze ook normaal eten..quote:
Hij zei echt iets met badjassen.....greysbones hoorde het ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen badjas, netjes in kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |