Zondag 3 december horen we om 13:30 op Rai Uno welke big artists mee doen dit jaar. Van de 26 acts die mee doen zijn er 23 van big artists en 3 van nieuwelingen. Op 19 december worden deze nieuwelingen gekozen in Sanremo Giovani. Daar doen ze mee met een ander nummer dan ze straks zullen doen in het grote San Remo.quote:5th night
Host Amadeus + Fiorello
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee tuurlijk niet, dan hebben ze steeds maar een halve minuut de tijd om de set voor de volgende reclame op te bouwenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
Je zou denken dat dat opbouwen net in de reclame ook had gekund
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kijk @:Strani, zo klink ik dus ook als ik willekeurig welke noot moet nadoen.
Alex doet nu alles dubbel sjekken natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Volgens mij maakt Fiorello grappen om de technici wat extra tijd te geven. Doet 'ie wel handig.
Ja of ze zoeken nog naar de juiste stekker om eruit te trekken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Alex doet nu alles dubbel sjekken natuurlijk.
Hier mag van mij de stekker ook wel uitquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of ze zoeken nog naar de juiste stekker om eruit te trekken.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier mag van mij de stekker ook wel uit
Meneer Sjors wil de stekker uit Fiorello trekken. Hij vindt het een aanstellerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je er goed over nagedacht? Wil je dat ik het doe of toch liever meneer Sjors?
Ik ben ook niet echt een grote fan, beken ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Meneer Sjors wil de stekker uit Fiorello trekken. Hij vindt het een aansteller
Buona seraquote:
quote:
quote:
Buiten dat hij een beetje een ventersjas aan heeft denk ik dat dit iemand anders was.quote:
Die jas. Ken je dat niet ‘de vieze man’?quote:
Ja een potloodventerjasquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Buiten dat hij een beetje een ventersjas aan heeft denk ik dat dit iemand anders was.
Ik vind het nogal niksig. Ik kan me er nu al niks van herinneren.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het nummer vind ik grotendeels niet slecht, hier en daar best goed zelfs, maar met die hoge noten af en toe verliest hij me. Ik vind hem daar echt niet prettig in klinken.
True, ik krijg zijn jasje in Tel Aviv nooit meer uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
Ik vind los daarvan wel dat Mahmood's uitstraling veel mooier is geworden sinds Soldi.
Denk niet dat ik hem ooit stom ga vinden nadat hij zo professioneel bleef in 2022 terwijl Blanco alles voor hem zat te verkloten tijdens het ESF.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
Ik vind los daarvan wel dat Mahmood's uitstraling veel mooier is geworden sinds Soldi.
Je hebt Il volo gemist. Was mooi.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:14 schreef H_T het volgende:
Ik haak aanZijn we al voorbij de vijfde inzending?
Volgens mij heb ik Letland nog niet eens gehoordquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Da sind wir wieder.
Finland en Letland hebben gekozen. Is Italië al bijna klaar?
Rag'NBone Manquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Letland nog niet eens gehoord
Dat deed hij heel goed inderdaad!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem ooit stom ga vinden nadat hij zo professioneel bleef in 2022 terwijl Blanco alles voor hem zat te verkloten tijdens het ESF.
Gaat nog steeds hard in Italie met stream en platinum platen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat deed hij heel goed inderdaad!
Hebben we nog wel eens iets van Blanco gehoord trouwens?
Oké. Nou ja je zal ook wel weer fans juist aantrekken met zulk gedrag.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat nog steeds hard in Italie met stream en platinum platen.
Ik vind het echt een mooie balladquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Letland nog niet eens gehoord
Amadeus is net een Noord-Koreaanse nieuwslezer met zes standaardgezichten/stemmen voor verschillende types nieuws.quote:
De rest van Italië massaal voor Angelina waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rai bedankt Napoli voor hun bijdrage
Waar was je dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Het idee was dat ik een zaterdagavond helemaal thuis zou zijn en daar keek ik erg naar uit. Vervolgens lopen dingen uit en ben ik nu pas thuis. Gelukkig hebben we nog uren aan vermaak te gaan
Dit heb ik vaker gehoord, dus dan zal het wel kloppenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
Fiorello is een Siciliaan, lees ik. Misschien een leuk feitje dat de spinazie daar ooit in Europa is binnengekomen. Door de Arabieren.
Of die mensen zitten gespreid te stemmenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
De rest van Italië massaal voor Angelina waarschijnlijk
Straks naar bed - Check!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:28 schreef NailQueen het volgende:
Processo - Check!
Chips - Check!
Chocola - Check!
Aardbeien - Check! (heb ik nog over)
Dekentje - Check!
Warme kruik - Check!
Gek hè, zo hoor je het nooit, zo hoor je het twee keer in een week.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker gehoord, dus dan zal het wel kloppen
Bij een collega van vrijwilligerswerk. We moesten iets meer doen dan ik dacht en had tegen haar verteld dat ik op tijd naar huis wilde voor UMK en San Remo, maar dat lukte dus net niet. Zij kijkt nu ook naar San Remoquote:
Plus mensen die gewoon zijn muziek goed vinden natuurlijk. Ik draai ook nog best regelmatig wat van hem, terwijl ik geen idee heb wat hij in het dagelijks leven zoal uitspookt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Nou ja je zal ook wel weer fans juist aantrekken met zulk gedrag.
Die hebben ze allemaal niet aanquote:
Dat is het voornaamste risico.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Of die mensen zitten gespreid te stemmen
Er zijn LP's van de Bolero uitgebracht die van binnen naar buiten de groef hebben lopen in plaats van andersom, voor een betere geluidskwaliteit aan het eindquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
De Bolero, één van de moeilijkste stukken voor een percussionist.
Ik reken maar een beetje op de juryquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Of die mensen zitten gespreid te stemmen
Oh wow, apart!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn LP's van de Bolero uitgebracht die van binnen naar buiten de groef hebben lopen in plaats van andersom, voor een betere geluidskwaliteit aan het eind
Edit:
Nou ja sowieso zijn wij er als meekijkers.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ziet het er al de hele week al zo uit? De volgende keer als er zulke appetijtelijke mannen zijn, mogen jullie me wel taggen hoor.
Waarom denk je dat @Strani en @Fred_B al de hele week kijken?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ziet het er al de hele week al zo uit? De volgende keer als er zulke appetijtelijke mannen zijn, mogen jullie me wel taggen hoor.
Hoe denk je anders dat we het hier elk jaar een week lang dagelijks tot diep in de nacht uithouden?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Om Annalisa, Fred zal dit bevestigen!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat @:Strani en @:Fred_B al de hele week kijken?
Meer om het niveau hier hoog te houdenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Om Annalisa, Fred zal dit bevestigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |