Die hebben ze allemaal niet aanquote:
Dat is het voornaamste risico.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Of die mensen zitten gespreid te stemmen
Er zijn LP's van de Bolero uitgebracht die van binnen naar buiten de groef hebben lopen in plaats van andersom, voor een betere geluidskwaliteit aan het eindquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
De Bolero, één van de moeilijkste stukken voor een percussionist.
Ik reken maar een beetje op de juryquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Of die mensen zitten gespreid te stemmen
Oh wow, apart!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn LP's van de Bolero uitgebracht die van binnen naar buiten de groef hebben lopen in plaats van andersom, voor een betere geluidskwaliteit aan het eind
Edit:
Nou ja sowieso zijn wij er als meekijkers.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ziet het er al de hele week al zo uit? De volgende keer als er zulke appetijtelijke mannen zijn, mogen jullie me wel taggen hoor.
Waarom denk je dat @Strani en @Fred_B al de hele week kijken?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ziet het er al de hele week al zo uit? De volgende keer als er zulke appetijtelijke mannen zijn, mogen jullie me wel taggen hoor.
Hoe denk je anders dat we het hier elk jaar een week lang dagelijks tot diep in de nacht uithouden?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Om Annalisa, Fred zal dit bevestigen!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat @:Strani en @:Fred_B al de hele week kijken?
Meer om het niveau hier hoog te houdenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Om Annalisa, Fred zal dit bevestigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |