Volgens mij heb ik Letland nog niet eens gehoordquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Da sind wir wieder.
Finland en Letland hebben gekozen. Is Italië al bijna klaar?
Rag'NBone Manquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Letland nog niet eens gehoord
Dat deed hij heel goed inderdaad!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem ooit stom ga vinden nadat hij zo professioneel bleef in 2022 terwijl Blanco alles voor hem zat te verkloten tijdens het ESF.
Gaat nog steeds hard in Italie met stream en platinum platen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat deed hij heel goed inderdaad!
Hebben we nog wel eens iets van Blanco gehoord trouwens?
Oké. Nou ja je zal ook wel weer fans juist aantrekken met zulk gedrag.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat nog steeds hard in Italie met stream en platinum platen.
Ik vind het echt een mooie balladquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Letland nog niet eens gehoord
Amadeus is net een Noord-Koreaanse nieuwslezer met zes standaardgezichten/stemmen voor verschillende types nieuws.quote:
De rest van Italië massaal voor Angelina waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rai bedankt Napoli voor hun bijdrage
Waar was je dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Het idee was dat ik een zaterdagavond helemaal thuis zou zijn en daar keek ik erg naar uit. Vervolgens lopen dingen uit en ben ik nu pas thuis. Gelukkig hebben we nog uren aan vermaak te gaan
Dit heb ik vaker gehoord, dus dan zal het wel kloppenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
Fiorello is een Siciliaan, lees ik. Misschien een leuk feitje dat de spinazie daar ooit in Europa is binnengekomen. Door de Arabieren.
Of die mensen zitten gespreid te stemmenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
De rest van Italië massaal voor Angelina waarschijnlijk
Straks naar bed - Check!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:28 schreef NailQueen het volgende:
Processo - Check!
Chips - Check!
Chocola - Check!
Aardbeien - Check! (heb ik nog over)
Dekentje - Check!
Warme kruik - Check!
Gek hè, zo hoor je het nooit, zo hoor je het twee keer in een week.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker gehoord, dus dan zal het wel kloppen
Bij een collega van vrijwilligerswerk. We moesten iets meer doen dan ik dacht en had tegen haar verteld dat ik op tijd naar huis wilde voor UMK en San Remo, maar dat lukte dus net niet. Zij kijkt nu ook naar San Remoquote:
Plus mensen die gewoon zijn muziek goed vinden natuurlijk. Ik draai ook nog best regelmatig wat van hem, terwijl ik geen idee heb wat hij in het dagelijks leven zoal uitspookt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Nou ja je zal ook wel weer fans juist aantrekken met zulk gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |