Buiten dat hij een beetje een ventersjas aan heeft denk ik dat dit iemand anders was.quote:
Die jas. Ken je dat niet ‘de vieze man’?quote:
Ja een potloodventerjasquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Buiten dat hij een beetje een ventersjas aan heeft denk ik dat dit iemand anders was.
Ik vind het nogal niksig. Ik kan me er nu al niks van herinneren.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het nummer vind ik grotendeels niet slecht, hier en daar best goed zelfs, maar met die hoge noten af en toe verliest hij me. Ik vind hem daar echt niet prettig in klinken.
True, ik krijg zijn jasje in Tel Aviv nooit meer uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
Ik vind los daarvan wel dat Mahmood's uitstraling veel mooier is geworden sinds Soldi.
Denk niet dat ik hem ooit stom ga vinden nadat hij zo professioneel bleef in 2022 terwijl Blanco alles voor hem zat te verkloten tijdens het ESF.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
Ik vind los daarvan wel dat Mahmood's uitstraling veel mooier is geworden sinds Soldi.
Je hebt Il volo gemist. Was mooi.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:14 schreef H_T het volgende:
Ik haak aanZijn we al voorbij de vijfde inzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |