quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Ze heeft wel gelijk. Maar waarom ze dit moet roepen, geen idee.quote:
Onze OP blijft geweldig. Lang geleden dat we spraakmakende mensen hadden.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onze OP blijft geweldig. Lang geleden dat we spraakmakende mensen hadden.
Stukje Zaandam of Hoornquote:
Spraaitjuhquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stukje Zaandam of Hoorn
Ik moet het nog een keer horen
Dit.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
Hij begint toch ook niet over dat duffe kapsel van je meid. Laat 'm lekker genieten van eten.
JADUH ANNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ze dachten dat ze een type Karsdorp type @:Caland zou krijgen
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ze denkt dat er een klik is
En betekent dit bij haar dat je dan toch nee zegt straks?
Wat trek je aan bij een etentje?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Ik heb nog nooit in m'n leven een hemd gedragen? Dacht dat dat iets was voor mannen van 60+?
“ABN is een must.”quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
110% in m'n aanmeldprofiel zetten: niet iemand met zo'n graf accent.
We zijn toe aan een succes op de vrijdagavondquote:
Die blikken daarnaquote:
Nee hoor, ik volg alles.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
@:gurneyisbestoke mist een romantisch moment want schrijft een epistel over kousen
Daar ben ik blij om.quote:
De blik in haar ogen is echt engquote:
Die blocken elkaar na een discussie op Instaquote:
Drama!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die blocken elkaar na een discussie op Insta
Voor mijn gevoel wel vakerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
1 succes, juist leuk van twee stillere types
idd, die gingen er met positieve insteek in. En dan krijg je ook wat terug. Mooi zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
1 succes, juist leuk van twee stillere types
Haai haaiquote:
Jaquote:
Neequote:
Ja dat is die miss Nederland toch, Rikkie Kolle ofzo.quote:
Met een rauwere stem valt het toch een beetje tegen denk ikquote:
Same, deze mag gerust op mijn stengel knabbelenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zou hem er wel in steken nohomo
En met minder makeup.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een rauwere stem valt het toch een beetje tegen denk ik
Ik denk dat hij wat meer intelligentie bezitquote:Op maandag 12 februari 2024 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
wat een match, zij met zo'n simpele gozer
Nee dan ook gewoon mooi maar mannelijkerquote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat meer intelligentie bezit
bedoel qua uitstraling, niet echt glamourquote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat meer intelligentie bezit
Eens, ik dacht direct dat het biologisch een man was alleen door haar uitstraling/stem dacht ik toch van niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een rauwere stem valt het toch een beetje tegen denk ik
Oh zo. Ja dat is dan weer de lollermatch.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
bedoel qua uitstraling, niet echt glamour
De stem valt niet op. Normaal vallen ze daardoor meestal door de mand.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens, ik dacht direct dat het biologisch een man was alleen door haar uitstraling/stem dacht ik toch van niet.
Mooi hequote:Op maandag 12 februari 2024 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
De diepte in willen maar zelf niks aandragenPak gauw je poetsdoek, muts !
Direct ook stukje diversiteit voor de aflevering.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk dat ze haar PR praatje doet bij deze simpele geschiedenis student
Ja zolang ze maar niet post-op is.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Same, deze mag gerust op mijn stengel knabbelen
Juiste vorm erin zit?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Voel jij het ook als de juiste vorm er in zit? @:dkup
Tsja, getraind model he. Maar eerlijk is eerlijk, haar/zijn make up etc zit spic en span.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Rikkie is zich enkel en alleen bewust van de camera
Ja Emmy wil een relatie als ze de juiste vorm voeltquote:
Ja, nergens voor nodig.quote:
Stelt niks voorquote:Op maandag 12 februari 2024 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ik krijg nare kriebels van die oude vrouw.
Het blijft een kerel.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Tsja, getraind model he. Maar eerlijk is eerlijk, haar/zijn make up etc zit spic en span.
Ik zie het meestal welquote:Op maandag 12 februari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Emmy wil een relatie als ze de juiste vorm voelt
Zal vast geen Twitter/X abonnement zijn?quote:
Geen idee.quote:
Met haar kutquote:Op maandag 12 februari 2024 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal vast geen Twitter/X abonnement zijn?
Bibliotheek pas.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal vast geen Twitter/X abonnement zijn?
Hier schrik ik vanquote:
Ze zit op fanslyquote:Op maandag 12 februari 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Webcamhoer had ook niet misstaan
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben die hier een mening over heeft.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
Afgeven op zijn kledingHeb je in de spiegel gekeken voordat je naar buiten ging ?
De kleine zeemeermin.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
Afgeven op zijn kledingHeb je in de spiegel gekeken voordat je naar buiten ging ?
Ja iets van jaren geledenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:45 schreef RipCity het volgende:
Lol is dit Ruud Feltkamp ali-express ofzo
Er zijn liefhebbersquote:Op maandag 12 februari 2024 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom je het niet zou doen. OMDAT JE WAARDIGHEID HEBT EN GEEN HOER WIL ZIJN
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Hoe heet dat platform en wat is haar naam ookweer?
Twee keer correctquote:Op maandag 12 februari 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
Miss Nederland WHAT??! Je zou eerder denken Transformer?
Dat laatste is niet correct in dit geval.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom je het niet zou doen. OMDAT JE WAARDIGHEID HEBT EN GEEN HOER WIL ZIJN
Ik vind z’n haar wel heel leuk.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Dezen zien er beiden raar uit. Is zij transgender en hij draagt een pruik of zo?
Yesquote:
Jan Tjerk is gewoon Jan Tjerk.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:46 schreef Felagund het volgende:
Jan-Tjerk ziet er echt als de typische geschiedenisstudent uit.
Eensquote:Op maandag 12 februari 2024 19:46 schreef Felagund het volgende:
Jan-Tjerk ziet er echt als de typische geschiedenisstudent uit.
Ja maar deze telt niet want was de diversiteitsprijs.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En dan zit Miss Nederland tegenover hem
Deze vrouw past er wel bij.quote:
Maar de meeste drukken het je door de neus.quote:
Die gast zal wel 25k volgens op instagram hebben ofzo.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Is een van deze twee mensen ook “bekend”?
Dit vraag ik me hij die twee oudjes af.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Ik hoop het nietquote:Op maandag 12 februari 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Hij is kalende maar wil er niet aan toegeven.quote:
wel goede matchquote:Op maandag 12 februari 2024 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit zijn heel vervelende mensen.
Wordt hij ook gewoon niet grijs? Het zag er geverfd uit.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is kalende maar wil er niet aan toegeven.
Ze passen perfect. Heel benieuwd wat ze van elkaar vinden.quote:
quote:
Eensquote:
Ik denk ook dat hij langs een Turkse haardokter is geweest.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt hij ook gewoon niet grijs? Het zag er geverfd uit.
Ze vinden in ieder geval zichzelf helemaal geweldig.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze passen perfect. Heel benieuwd wat ze van elkaar vinden.
Maar dan vrij goed gemutst.quote:
Alsof er alleen een lok is aangenaaid zonder ondergrondquote:Op maandag 12 februari 2024 19:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij langs een Turkse haardokter is geweest.
Ik weet het niet. Je mag jezelf toch ook wel leuk vinden? Ik denk dat ze gewoon erg erg spontaan zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze vinden in ieder geval zichzelf helemaal geweldig.
Welke heeft je voorkeur?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Als zij me zou helpen zou ik weer met drugs beginnen
Er bestaat een dunne lijn tussen tevreden zijn met jezelf en arrogantiequote:Op maandag 12 februari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Je mag jezelf toch ook wel leuk vinden? Ik denk dat ze gewoon erg erg spontaan zijn.
Oh volgens mij heb ik dit verhaal wel eens bij een ander programma gehoord.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Jen: https://www.linda.nl/pers(...)ken-nooit-naar-huis/
Weet ik. Je kunt net iets zeggen dat verkeerd overkomt terwijl je wel degelijk niet-arrogant bentquote:Op maandag 12 februari 2024 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er bestaat een dunne lijn tussen tevreden zijn met zelf en arrogantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Dit zie je toch elke dag bij dat programma op 6 net voor dit tijdstip?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
Deze uitzending zou je krijgen als FD vanaf 't begin op SBS6 zou worden uitgezonden.
Wat een horror.
Passen wel goed inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Mike
En Jennifer
Hoeveel match kan een mens krijgen op basis van naam?
quote:Op maandag 12 februari 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen homodate vandaag!Er komt er nog een toch? Of doen ze dat net voor achten tegenwoordig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk geen. Wel eens wat geprobeerd, maar het is toch best intensief allemaal. Maarja als ik moet kiezen is een lichte alcohol buzz wel fijn.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen homodate vandaag!TRANSFORMERS KIEKOEKOEHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
gister deze geluisterdquote:Op maandag 12 februari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk geen. Wel eens wat geprobeerd, maar het is toch best intensief allemaal. Maarja als ik moet kiezen is een lichte alcohol buzz wel fijn.
Zit je op dry February?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk geen. Wel eens wat geprobeerd, maar het is toch best intensief allemaal. Maarja als ik moet kiezen is een lichte alcohol buzz wel fijn.
"That's a huge bitch!"quote:
Als die een langere man wil, is de spoeling vrij dun.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Rikkie heeft niet de pocket size voor @:coco
@Coco zoekt lengte Sylvie Meis.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als die een langere man wil, is de spoeling vrij dun.
Eens.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Zij komt heel nep over. Hij wat eenvoudig.
We hebben een paar cheap ass dates vanavond.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Zij komt heel nep over. Hij wat eenvoudig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |