Nee hoor, ik volg alles.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
@:gurneyisbestoke mist een romantisch moment want schrijft een epistel over kousen
Daar ben ik blij om.quote:
De blik in haar ogen is echt engquote:
Die blocken elkaar na een discussie op Instaquote:
Drama!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die blocken elkaar na een discussie op Insta
Voor mijn gevoel wel vakerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
1 succes, juist leuk van twee stillere types
idd, die gingen er met positieve insteek in. En dan krijg je ook wat terug. Mooi zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
1 succes, juist leuk van twee stillere types
Haai haaiquote:
Jaquote:
Neequote:
Ja dat is die miss Nederland toch, Rikkie Kolle ofzo.quote:
Met een rauwere stem valt het toch een beetje tegen denk ikquote:
Same, deze mag gerust op mijn stengel knabbelenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zou hem er wel in steken nohomo
En met minder makeup.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een rauwere stem valt het toch een beetje tegen denk ik
Ik denk dat hij wat meer intelligentie bezitquote:Op maandag 12 februari 2024 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
wat een match, zij met zo'n simpele gozer
Nee dan ook gewoon mooi maar mannelijkerquote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat meer intelligentie bezit
bedoel qua uitstraling, niet echt glamourquote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat meer intelligentie bezit
Eens, ik dacht direct dat het biologisch een man was alleen door haar uitstraling/stem dacht ik toch van niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een rauwere stem valt het toch een beetje tegen denk ik
Oh zo. Ja dat is dan weer de lollermatch.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
bedoel qua uitstraling, niet echt glamour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |