Ik weet het niet. Je mag jezelf toch ook wel leuk vinden? Ik denk dat ze gewoon erg erg spontaan zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze vinden in ieder geval zichzelf helemaal geweldig.
Welke heeft je voorkeur?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Als zij me zou helpen zou ik weer met drugs beginnen
Er bestaat een dunne lijn tussen tevreden zijn met jezelf en arrogantiequote:Op maandag 12 februari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Je mag jezelf toch ook wel leuk vinden? Ik denk dat ze gewoon erg erg spontaan zijn.
Oh volgens mij heb ik dit verhaal wel eens bij een ander programma gehoord.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Jen: https://www.linda.nl/pers(...)ken-nooit-naar-huis/
Weet ik. Je kunt net iets zeggen dat verkeerd overkomt terwijl je wel degelijk niet-arrogant bentquote:Op maandag 12 februari 2024 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er bestaat een dunne lijn tussen tevreden zijn met zelf en arrogantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Dit zie je toch elke dag bij dat programma op 6 net voor dit tijdstip?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
Deze uitzending zou je krijgen als FD vanaf 't begin op SBS6 zou worden uitgezonden.
Wat een horror.
Passen wel goed inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Mike
En Jennifer
Hoeveel match kan een mens krijgen op basis van naam?
quote:Op maandag 12 februari 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen homodate vandaag!Er komt er nog een toch? Of doen ze dat net voor achten tegenwoordig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk geen. Wel eens wat geprobeerd, maar het is toch best intensief allemaal. Maarja als ik moet kiezen is een lichte alcohol buzz wel fijn.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen homodate vandaag!TRANSFORMERS KIEKOEKOEHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
gister deze geluisterdquote:Op maandag 12 februari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk geen. Wel eens wat geprobeerd, maar het is toch best intensief allemaal. Maarja als ik moet kiezen is een lichte alcohol buzz wel fijn.
Zit je op dry February?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk geen. Wel eens wat geprobeerd, maar het is toch best intensief allemaal. Maarja als ik moet kiezen is een lichte alcohol buzz wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |