Hm bij mij iemand anders, waarna het een jungle werd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was deze man toevallig je aanbieder aan huis?
Want dat zou wel eea verklaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is nog bijna twee maanden wachten voor ze dan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja. Ná San Remo ben ik er weer trouwens.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is nog bijna twee maanden wachten voor ze dan.
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee, nu hoef je ook niet meer te koken of het huishouden te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:09 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoor net dat ik geen vrouw meer ben
Ik ga San Remo kijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
Maar jongens gaan we tussen 20 en 22 uur kijken naar enkel Finland of , Finland en Letland en eventueel andere shows (heats, Sanremo)?
Heat 5 in Litouwen denk ik. En daarna de sterke tweede voorronde in Zweden en dan de Letse finale op de helft van de originele afspeelsnelheid tot ik in slaap val.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
Maar jongens gaan we tussen 20 en 22 uur kijken naar enkel Finland of , Finland en Letland en eventueel andere shows (heats, Sanremo)?
Om 20.00 uur slinger ik Finland aan. Rond 20.45 uur gaat de Tv op Sanremo en kijk ik even welke interessanter is. Letland, Litouwen en Zweden kunnen me gestolen worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
Als dit is wat de meerderheid gaat doen dan sluit ik me daarbij aan. Ik ben een meeloper.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
Eerst Finland zien en daarna San Remo
Wat hebben Letland, Litouwen en Zweden jou aangedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om 20.00 uur slinger ik Finland aan. Rond 20.45 uur gaat de Tv op Sanremo en kijk ik even welke interessanter is. Letland, Litouwen en Zweden kunnen me gestolen worden.
Letland weet ik niet, Litouwen moet je sowieso niet willen weten, en Zweden had ik liever niet geweten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat hebben Letland, Litouwen en Zweden jou aangedaan
Saaie en slechte muziek produceren.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat hebben Letland, Litouwen en Zweden jou aangedaan
Oké ja dan snap ik het welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Letland weet ik niet, Litouwen moet je sowieso niet willen weten, en Zweden had ik liever niet geweten.
Ik hoop dat dit dingen een beetje duidelijk maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |