Vincent vond het maar niks.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
huh niet gezien, wat een gaaf gezicht![]()
![]()
Vandaar dat Robert nog een dikke plak zo op eet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gooit er nou zo kaas op beschuit?! Barbaar !
Zat er net naar te kijken, paar afleveringen niet gezien, en nu dat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Edoardo en Vincent kussen elkaar ook al welterusten...
Opmerkelijk hoor en even later/andere ochtend weer, Edo heeft toch een partner?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken, paar afleveringen niet gezien, en nu dat.
Allebei hebben ze een partner.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Opmerkelijk hoor en even later/andere ochtend weer, Edo heeft toch een partner?
Ja, en ze hebben een dochter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Opmerkelijk hoor en even later/andere ochtend weer, Edo heeft toch een partner?
Allebei??? okeeeeeeequote:Op donderdag 15 februari 2024 20:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Allebei hebben ze een partner.
geen idee of Vincent iemand thuis heeft zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat wist ik van Edo wel maar van Vincent weet ik niet of hij kinderen heeft.
hij heeft wel kinderen want hij zit daar voor zijn zoon die in de pechgeneratie qua studeren zat. Maar volgens mij heeft hij eerst een vrouw gehad en daarna een man.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat wist ik van Edo wel maar van Vincent weet ik niet of hij kinderen heeft.
Als Beau niet geruild was, had hij die uitdaging gespeeld. En hadden de haaien niet gewonnen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
Erik gewonnen, oude bondje van Beau
Vlak hierna zegt ze tegen Robert dat hij voorzichtig moet doen met de kaas, ze moeten er nog de hele maand mee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gooit er nou zo kaas op beschuit?! Barbaar !
Wat is daar vreselijk aan dan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijke streek van Donna om Beau naar hun groepje te halen, was niet haar beslissing maar het komt haar wel goed uit. AntiGieren from know on.
Ach, ik vind haar heerlijk eerlijk. Tegen Donna was ze vorige cyclus ook lekker bezig toen ze begon over haar verloofde thuis. Goed bezig, Mary.quote:Wat kan die Mary toch raar uit de hoek komen tegen Lodewijk vanavond. Ze maakt best TV maar dit vond ik een beetje lullig.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Edoardo en Vincent kussen elkaar ook al welterusten...
Ik vind Eduardo echt een vies mannetje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Nou ja zeg en ook al als ze weer opstaan
Blijkbaar ben jij blind voor types als Donna.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat is daar vreselijk aan dan?
[..]
Ach, ik vind haar heerlijk eerlijk. Tegen Donna was ze vorige cyclus ook lekker bezig toen ze begon over haar verloofde thuis. Goed bezig, Mary.
Wat een sprong.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij blind voor types als Donna.
Want? Ik vind het (superieure) gedrag van Donna naar anderen ook niet oke, maar dit oke kwam toch echt van Sam en het is gewoon speltechnisch toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij blind voor types als Donna.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:13 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Want? Ik vind Donna haar gedrag ook niet oke, maar dit oke kwam toch echt van Sam en het is gewoon speltechnisch toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door KinKiJan op 16-02-2024 17:33:27 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik zie dat anders.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:13 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Want? Ik vind het (superieure) gedrag van Donna naar anderen ook niet oke, maar dit oke kwam toch echt van Sam en het is gewoon speltechnisch toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Vertel...Jij denkt dat dit de invloed van Donna was? Wat zou ze hier mee willen bereiken denk je? Ik vind andere inzichten interessant. Iedereen kijkt ook maar met eigen vizier he?!quote:
Vandaar dat hij een lekkere plak zo opat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlak hierna zegt ze tegen Robert dat hij voorzichtig moet doen met de kaas, ze moeten er nog de hele maand mee.
Nouuu ze zat er toch aardig goed bij de eerste 3 keerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:55 schreef spapaars het volgende:
Heeft Marie het ooit eens wel goed gedaan met een uitdaging?
Zag alleen de laatste, daar zat ze goed fout.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nouuu ze zat er toch aardig goed bij de eerste 3 keer
Als ze niet van hem af willen, laten ze hem toch even bellen in kamer 5quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Erik's vrouw wil niet videobellen. Het woord vertrekken lijkt te vallen.
Als die vrouw toch niet op beeld wil....
Das wel een dikke 'als' inderdaad. Ze laten hem nauwelijks zien, dus die is zo ingewisseld als het moet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze niet van hem af willen, laten ze hem toch even bellen in kamer 5
Rotterdamquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef Woonbootjes het volgende:
Uit welke stad komt Robert eigenlijk versta hem niet
Haha ja dacht ik ook , dat Eric gay was.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig lukt het voor Melanie om steeds meer afstand te nemen van Beau al aardig....man man.![]()
Leuk dat Erik een verhaallijntje had in deze aflevering. Niets aan de hand bij het thuisfront voor hem. Dacht wel dat hij homo was maar hij heeft dus gewoon een vriendin.
Wat een chagrijnig stuk vreten die Vincent. Jammer dat de Vossen hebben gewonnen, die vreselijke Wesley gun je helemaal niets.
Rotterdam, ken je da niet horen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef Woonbootjes het volgende:
Spelen met een ballon is uit den boze, maar rollebollen in bed als 2 verliefde pubers, met de nodige kreun en steungeluiden erbij, is geen probleem. Vind Vincent een vieze vent en een eersteklas zeurkous.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Die oudjes gedragen zich wel zoals het oudjes betaamt.
Daar wordt gewoon keihard geneukt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:22 schreef spapaars het volgende:
Een slipper voor de slaapkamerdeur betekent dus, niet storen.
Eerlijk is eerlijk, ze zat er dicht bij steeds op de laatste na. Maar snap je punt, ook altijd dat geklap als ze ergens 0 punten bij halen, dat was bij EJVJL ook zo bizar. "Heeeuj 0 punten goed gedaan! *klapklapklap*! "quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft een raar fenomeen.. dikke ouwe zelfingenomen stuk vreten.. alle vragen fout en toch door iedereen
"Je hebt het goed gedaan.."
Dat ze haar best doet snap ik, maar dat winnaars smoelwerk wat ze elke keer trekt als ze ergens weer nix van bakt.. als het Wie is de Mol zou zijn zou ze allang door de mand gevallen zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze zat er dicht bij steeds op de laatste na. Maar snap je punt, ook altijd dat geklap als ze ergens 0 punten bij halen, dat was bij EJVJL ook zo bizar. "Heeeuj 0 punten goed gedaan! *klapklapklap*! "
Het is dat ze allebei meerderjarig zijn maar alsnog 15 jaar verschil volgens mij. Iedereen weet dat het moment dat een van hen de loods verlaat het nooit meer wat gaat worden.quote:
Ik versta hem prima (las de klacht al eerder). Zal wel komen dat ik Rotterdammer benquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef Woonbootjes het volgende:
Rookstad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef Woonbootjes het volgende:
Nou, ze deed het hartstikke goed.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze haar best doet snap ik, maar dat winnaars smoelwerk wat ze elke keer trekt als ze ergens weer nix van bakt.. als het Wie is de Mol zou zijn zou ze allang door de mand gevallen zijn![]()
Hebben jullie veel melk besteld vraagt Donna aan Wes......haar manier om dus aan melk te komen...quote:Op maandag 19 februari 2024 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Ja hoor, Donna wil wellicht toch Wes terug hebben.
Alles moet via een vorm van manipulatie. Gewoon rechtstreeks om melk vragen is te veel.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben jullie veel melk besteld vraagt Donna aan Wes......haar manier om dus aan melk te komen...
hij hangt ook als een klit aan haar pffff
Ik vind Robert wel leuk, niet op zijn mondje gevallen. Hoop dat hij terugkomt maar dat denk ik wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:13 schreef King_Merc het volgende:
Hoop dat Robert wel weer terugkomt , al is her maar om het slechte nieuws te brengen..![]()
Oh en also PyroMary…
Net een sketch.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Vlam in de pan, halloooo roepen, pan neerzetten op de kookplaat en weglopen....lekkertje hoor die Mary
Terwijl ik juist vind dat die 2 dames de sfeer verpesten. Iedereen lekker bezig met hun foto maar de vossen niet omdat Kainee geen zin heeft? Wat nou, punten scoren met de opdracht zin of geen zin.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben Wesley zelf in hun bondje gewild maar ze voelen zich niet op hun gemak met hem.
Hij zou gewoon gaan en dan ter plekke bepalen. Neem gezien de opties die kreeg aan dat ie dus ook een week weg mag zijn, als ie maar op tijd terug is voor de knockouts.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Robert is dus 24 uur weg begrijp ik? Werd me niet echt duidelijk, ook omdat het geluid weer zo BAR en BAR slecht is elke aflevering!
Wel weer een leuke aflevering met de Vlam in de Pan bij Mary, dat mens is echt niet goed maar maakt wel TV.
Donna blijft maar bepalen hoe zij het graag ziet, hopelijk gaat ze op dat mooie bekkie van haar.
Nieuwe jureer opdracht waarbij Vincent, zelf fotograaf, wel een voordeel bij heeft met zijn bondje.
Ja het ging slechter met zijn moeder. Hij had 4 optie en heeft besloten buiten te kijken welke van de optie hij zou nemen.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Robert is dus 24 uur weg begrijp ik? Werd me niet echt duidelijk, ook omdat het geluid weer zo BAR en BAR slecht is elke aflevering!
Wel weer een leuke aflevering met de Vlam in de Pan bij Mary, dat mens is echt niet goed maar maakt wel TV.
Donna blijft maar bepalen hoe zij het graag ziet, hopelijk gaat ze op dat mooie bekkie van haar.
Nieuwe jureer opdracht waarbij Vincent, zelf fotograaf, wel een voordeel bij heeft met zijn bondje.
Voor 1 van die opties moet ie toch toestemming van z,n bondgenoten vragen ? Maar lijkt wel dat ie die heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ging slechter met zijn moeder. Hij had 4 optie en heeft besloten buiten te kijken welke van de optie hij zou nemen.
Dat zit 'm in 'met de middelen die ze daar hebben'.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 03:27 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hij zou gewoon gaan en dan ter plekke bepalen. Neem gezien de opties die kreeg aan dat ie dus ook een week weg mag zijn, als ie maar op tijd terug is voor de knockouts.
Die fotografie opdracht...wat is er creatief aan gewoon een albumhoes namaken?
Wel mooi dat Wesley het wel door had. En dan durft Donna het nog op mannenlogica te gooien en dat ie het concreet moet zeggen (zoals ze zelf deed? Lol!).quote:Op maandag 19 februari 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben jullie veel melk besteld vraagt Donna aan Wes......haar manier om dus aan melk te komen...
hij hangt ook als een klit aan haar pffff
Yup, het is niet zo ingewikkeld, hij zei ook gewoon dat hij de keuze op de opties liet afhangen van wat hij daar aanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ging slechter met zijn moeder. Hij had 4 optie en heeft besloten buiten te kijken welke van de optie hij zou nemen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:57 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Voor 1 van die opties moet ie toch toestemming van z,n bondgenoten vragen ? Maar lijkt wel dat ie die heeft
Dat deel werd er dit keer niet bij verteld dus ik neem aan dat die toestemming niet meer nodig is, gezien de ernst van de situatie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Raar dat hij die opties niet daar moest bepalen welke van de 4 maar nu gewoon thuis moet maken en dat de groep hiervoor moest beslissen. Raar verhaal....
Dacht het wel hoor. Hij noemde alle 4 de opties op, ook bij deze brief.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Dat deel werd er dit keer niet bij verteld dus ik neem aan dat die toestemming niet meer nodig is, gezien de ernst van de situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |