Haha ja dacht ik ook , dat Eric gay was.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig lukt het voor Melanie om steeds meer afstand te nemen van Beau al aardig....man man.![]()
Leuk dat Erik een verhaallijntje had in deze aflevering. Niets aan de hand bij het thuisfront voor hem. Dacht wel dat hij homo was maar hij heeft dus gewoon een vriendin.
Wat een chagrijnig stuk vreten die Vincent. Jammer dat de Vossen hebben gewonnen, die vreselijke Wesley gun je helemaal niets.
Rotterdam, ken je da niet horen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef Woonbootjes het volgende:
Uit welke stad komt Robert eigenlijk versta hem niet
Spelen met een ballon is uit den boze, maar rollebollen in bed als 2 verliefde pubers, met de nodige kreun en steungeluiden erbij, is geen probleem. Vind Vincent een vieze vent en een eersteklas zeurkous.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Die oudjes gedragen zich wel zoals het oudjes betaamt.
Daar wordt gewoon keihard geneukt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:22 schreef spapaars het volgende:
Een slipper voor de slaapkamerdeur betekent dus, niet storen.
Eerlijk is eerlijk, ze zat er dicht bij steeds op de laatste na. Maar snap je punt, ook altijd dat geklap als ze ergens 0 punten bij halen, dat was bij EJVJL ook zo bizar. "Heeeuj 0 punten goed gedaan! *klapklapklap*! "quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft een raar fenomeen.. dikke ouwe zelfingenomen stuk vreten.. alle vragen fout en toch door iedereen
"Je hebt het goed gedaan.."
Dat ze haar best doet snap ik, maar dat winnaars smoelwerk wat ze elke keer trekt als ze ergens weer nix van bakt.. als het Wie is de Mol zou zijn zou ze allang door de mand gevallen zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze zat er dicht bij steeds op de laatste na. Maar snap je punt, ook altijd dat geklap als ze ergens 0 punten bij halen, dat was bij EJVJL ook zo bizar. "Heeeuj 0 punten goed gedaan! *klapklapklap*! "
Het is dat ze allebei meerderjarig zijn maar alsnog 15 jaar verschil volgens mij. Iedereen weet dat het moment dat een van hen de loods verlaat het nooit meer wat gaat worden.quote:
Ik versta hem prima (las de klacht al eerder). Zal wel komen dat ik Rotterdammer benquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef Woonbootjes het volgende:
Rookstad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef Woonbootjes het volgende:
Nou, ze deed het hartstikke goed.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze haar best doet snap ik, maar dat winnaars smoelwerk wat ze elke keer trekt als ze ergens weer nix van bakt.. als het Wie is de Mol zou zijn zou ze allang door de mand gevallen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |