Blijkbaar ben jij blind voor types als Donna.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat is daar vreselijk aan dan?
[..]
Ach, ik vind haar heerlijk eerlijk. Tegen Donna was ze vorige cyclus ook lekker bezig toen ze begon over haar verloofde thuis. Goed bezig, Mary.
Wat een sprong.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij blind voor types als Donna.
Want? Ik vind het (superieure) gedrag van Donna naar anderen ook niet oke, maar dit oke kwam toch echt van Sam en het is gewoon speltechnisch toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij blind voor types als Donna.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:13 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Want? Ik vind Donna haar gedrag ook niet oke, maar dit oke kwam toch echt van Sam en het is gewoon speltechnisch toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door KinKiJan op 16-02-2024 17:33:27 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik zie dat anders.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:13 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Want? Ik vind het (superieure) gedrag van Donna naar anderen ook niet oke, maar dit oke kwam toch echt van Sam en het is gewoon speltechnisch toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Vertel...Jij denkt dat dit de invloed van Donna was? Wat zou ze hier mee willen bereiken denk je? Ik vind andere inzichten interessant. Iedereen kijkt ook maar met eigen vizier he?!quote:
Vandaar dat hij een lekkere plak zo opat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlak hierna zegt ze tegen Robert dat hij voorzichtig moet doen met de kaas, ze moeten er nog de hele maand mee.
Nouuu ze zat er toch aardig goed bij de eerste 3 keerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:55 schreef spapaars het volgende:
Heeft Marie het ooit eens wel goed gedaan met een uitdaging?
Zag alleen de laatste, daar zat ze goed fout.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nouuu ze zat er toch aardig goed bij de eerste 3 keer
Als ze niet van hem af willen, laten ze hem toch even bellen in kamer 5quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Erik's vrouw wil niet videobellen. Het woord vertrekken lijkt te vallen.
Als die vrouw toch niet op beeld wil....
Das wel een dikke 'als' inderdaad. Ze laten hem nauwelijks zien, dus die is zo ingewisseld als het moet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze niet van hem af willen, laten ze hem toch even bellen in kamer 5
Rotterdamquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef Woonbootjes het volgende:
Uit welke stad komt Robert eigenlijk versta hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |