Bij die 2de keer kwam dus z,n eigen ervaring naar boven..quote:
Dat heb ik ook met Eduardo.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Exact wat mijn man net zei, die verstaat hem ook niet.
Ik ook nauwelijks.
hahaha dat dus. zo langzaam mogelijk fietsenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:04 schreef Gia het volgende:
Spel voor vanavond.....
Zo langzaam mogelijk tussen de lijntjes fietsen? Die het laatst over de streep komt, zonder gevallen te zijn, is 1ste?
Wel link met vieren zo dicht naast elkaar. Als je valt vanuit een middenvak, valt degene naast je waarschijnlijk ook.
We gaan het zien.
2 zielen 1 gedachtenquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
Mary moet creme voor d'r huid, ze krijgt bijna schurft zo uitgedroogd is het
Gaat Mary nu Daniëlle 1.0 nadoen met dat boodschappen gedoe?
Echt, het spel loopt even iets anders en boehoe, huilie huilie.quote:
En dan moest het bemoeien en zonder overleg ingrediënten aan iemand anders gerecht toevoegen nog komen. Dat is echt zwaar irritant.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:00 schreef Alocanda het volgende:
Is Mary de tweede Danielle aan het worden? Ik wil, ik, ik, ik. Ik vind haar nu echt tegenvallen.
Dat! 2 teams hinderen, vond de beslissing niet juistquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:58 schreef JJ76 het volgende:
Beau ligt te janken maar mag blij zijn met punten, hinderde 2 teams.
Ja, de gemoedelijke Mary is verdwenen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan moest het bemoeien en zonder overleg ingrediënten aan iemand anders gerecht toevoegen nog komen. Dat is echt zwaar irritant.
Vincent vond het maar niks.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
huh niet gezien, wat een gaaf gezicht![]()
![]()
Vandaar dat Robert nog een dikke plak zo op eet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gooit er nou zo kaas op beschuit?! Barbaar !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |