Dat hoop ik ook niet. Hopelijk ook niet al te slecht nieuws voor hemquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:32 schreef ninalove2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat robert niet weg gaat. Hij is net zo leuk en Casper is ook al weg.
Laat het Rotterdamertje alsjeblieft blijfen. die gaat nog wel voor vuurwerk zorgen.
Ik denk dat Beau gewoon Beau is. Hij heeft al vanaf het begin gezegd dat het enkel voor daar is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee , maar denk dat beau een rol spelt nu , hij is zo veranderd tov melanie sinds die bitch er is , ook qwa uiterlijk plots blond haar
dat is waar , bedoel meer hoe hij nu tegen mel doet sedet die bitch erin is gekomenquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Beau gewoon Beau is. Hij heeft al vanaf het begin gezegd dat het enkel voor daar is.
alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat is waar , bedoel meer hoe hij nu tegen mel doet sedet die bitch erin is gekomen
Het gaat Danii wel lukken, ze is een getrainde showgirl.. met dat irritante ijskonijn kim was het toch nixquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee , maar denk dat beau een rol spelt nu , hij is zo veranderd tov melanie sinds die bitch er is , ook qwa uiterlijk plots blond haar
Hij is vanaf het begin eerlijk. Dit is voor in de loods en niet voor daarna. Hij is een flirt (zien eigen woorden)quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Mel even afwijzen door te zeggen dat ze niet binnen zijn leven buiten zou passen, wat een schurftbal zeg. Ook even langs zijn neus weg hè.
Net zo'n gebruiker als Donna.
Ja, volgens hem is het perfect voor haar, jaaaaa vooral het afgewezen gevoel van haar oude bondje zal haar goed doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Beau voelt zich 'de grootste geneukte' en denkt dat Mel er blij mee is...
Goed inzicht die gast
De laatste binnenkomer, en saaiste lamlul moet nu al huiiliehuillie doen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ook niet zien aankomen
1. Hij blijftquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Robert zijn moeder heeft een blindendarmontsteking en COPD
een operatie kan levensgevaarlijk zijn.
Hij krijgt 4 opties
definitief gaan
24 uur gaan zondert toestemming bondje
1 week gaan met toestemming bondje
en ?
Ja ze zien Beau als de sterkste maar ik denk dat Lodewijk sterker is.quote:
Dat was hem.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
1. Hij blijft.
2. Hij gaat 24u naar buiten
3. Hij gaat een week naar buiten met toestemming van zijn bondje
4. Hij vertrekt en blijft weg
Ik vind Beau helemaal niet zo sterk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ze zien Beau als de sterkste maar ik denk dat Lodewijk sterker is.
Vrijwillig in zo'n Show gaan zitten heeft geen opties.. je blijft of rot op, simpeler kan niet dat de deelnemer al bij intekenen moeten meekrijgenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:08 schreef King_Merc het volgende:
Hij blijft (wacht even af , hopelijk blijven deze opties geldig voor hem
Ik zei het toch, ff janken dan krijg je meer zendtijd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ook niet zien aankomen
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zei het toch, ff janken dan krijg je meer zendtijd.
Exact wat mijn man net zei, die verstaat hem ook niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:27 schreef Charmian het volgende:
Van mij mogen ze die robert wel ondertitelen.
Inderdaad niet altijd even duidelijk wat ie zegt. Maar goed dat het beter met z'n ma gaat. Kan die gast wel waarderen, ondanks z'n smeerlapperij met bestek onder het eten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:27 schreef Charmian het volgende:
Van mij mogen ze die robert wel ondertitelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |