Hoger dan F1 is er niet dus ik zou gewoon doorgaan. Hetzij bij een andere team. Dan pas naar een andere klasse zoals de Incy Car.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:36 schreef Sorella het volgende:
Ik denk dat het stopt bij redbull en dat Max dan andere dingen gaat doen.
Het gaat hem niet om 'nog hoger', immers hij heeft meermaals aangegeven dat kampioen worden in de F1 hét doel is (was), het gaat hem erom of hij het leuk vindt en gezien hij óók meermaals aangegeven heeft niet blij te zijn met de richting die F1 opgaat, zou het me niks verbazen dat het na 2028 gewoon klaar is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoger dan F1 is er niet dus ik zou gewoon doorgaan. Hetzij bij een andere team. Dan pas naar een andere klasse zoals de Incy Car.
Als die echt zo ontevreden is met de richting was die al lang weg na 1 WDC. F1 is nog gewoon de beste raceklasse met hun techniek. En ja soms ga je een keer naar Las Vegas, maar zolang die dat wint is die gewoon blij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:00 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het gaat hem niet om 'nog hoger', immers hij heeft meermaals aangegeven dat kampioen worden in de F1 hét doel is (was), het gaat hem erom of hij het leuk vindt en gezien hij óók meermaals aangegeven heeft niet blij te zijn met de richting die F1 opgaat, zou het me niks verbazen dat het na 2028 gewoon klaar is.
Hij zit natuurlijk ook nog aan een contract vast. Maar ik gok zomaar dat dat nu nog niet aan de orde is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als die echt zo ontevreden is met de richting was die al lang weg na 1 WDC. F1 is nog gewoon de beste raceklasse met hun techniek.
Hij wil endurance gaan doen, WEC dus. En hij wil geen ovals rijden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoger dan F1 is er niet dus ik zou gewoon doorgaan. Hetzij bij een andere team. Dan pas naar een andere klasse zoals de Incy Car.
Hoger in welk opzicht? Qua formule auto's wel ja, maar mensen willen ook wel eens iets anders gaan doen gedurende hun carrière. Endurance bijvoorbeeld, succes daarmee in de Formule 1.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
Sorry als het al besproken is, maar even voor mijn helderheid:
Wat is er gisteren nu precies uit 'het verhoor' van Christian Horner gekomen?
Dat er nog een keer gesproken moet worden? Las ik dat even snel goed?Volgens mij wilden ze nog geen besluit nemen over het aanblijven van Horner. Of iets in die strekking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/me]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
Sorry als het al besproken is, maar even voor mijn helderheid:
Wat is er gisteren nu precies uit 'het verhoor' van Christian Horner gekomen?
Dat er nog een keer gesproken moet worden? Las ik dat even snel goed?Er is nog geen besluit genomen. Las ergens dat ze de tegenpartij ook nog wilden horen naar aanleiding van de antwoorden van Horner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/me]
Kan nog wel even duren.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Eens. Maar goed, mensen maken soms domme fouten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:19 schreef Donderkonijn het volgende:
Ergens hoop ik toch dat het een storm in een glas water is. Waarom zou je een winnend team afbreken als het niet hoeft.
Nee, niet ferrari zijn, max heeft vanwege dingen uit het verleden die persoonlijk tussen hem en dat bedrijf voorgevallen zijn een absolute hekel aan zequote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een winnende auto bedoel je? Ik zou als ik hem was voorlopig ook nog even blijven maar het kan dat het in 26 anders gaat lopen vanwege hun motor.
Waarschijnlijk riep Iemand tegen Christian: 'get in there Christian', en dit werd vervolgens compleet verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:19 schreef Donderkonijn het volgende:
Ergens hoop ik toch dat het een storm in een glas water is.
Precies dat jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:17 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Jaja, eerst zien dan geloven.
Als deze flopshow echt gaat gebeuren, ben ik er klaar mee. Hopelijk kondigen ze het dan nog even netjes aan voor mijn F1TV abo verlengd wordt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:17 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Op deze manier houden we geen Europese circuits meer overquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:17 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ben je dan ook mod af van dit subforum?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als deze flopshow echt gaat gebeuren, ben ik er klaar mee. Hopelijk kondigen ze het dan nog even netjes aan voor mijn F1TV abo verlengd wordt.
Sowquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je dan ook mod af van dit subforum?
Kom je ook de Finse voorronde van het ESF kijken?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ESF ziet meteen haar kans schoon om de boel over te nemen.
Ik moet over een paar minuten de deur uit om iemand op te halen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom je ook de Finse voorronde van het ESF kijken?
Slecht verzonnen smoesjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet over een paar minuten de deur uit om iemand op te halen.
Vereiste is wel dat je alle voorrondes kijkt van alle deelnemende landen, anders mag je daar geen mod zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Als ik nok met F1, neem ik ESF (het forum) wel over.
Jij doet dat en bent daar geen mod, dus geloof het niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vereiste is wel dat je alle voorrondes kijkt van alle deelnemende landen, anders mag je daar geen mod zijn.
Omdat ze daar al genoeg mods hebben, een stuk of 3 of 4 geloof ikquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij doet dat en bent daar geen mod, dus geloof het niet.
Dan moet je ook al die acts bekijken waar je tranen van in de ogen krijgtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Als ik nok met F1, neem ik ESF (het forum) wel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |