Ik heb mijn haar ook heel lang zo geverfdquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:31 schreef Snoozey het volgende:
nou het ziet er niet uit. platinablond, grijs en lila
Klopt is goed hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:29 schreef Puzzie het volgende:
Koos jij opent nooit dacht ik, anders kan iemand het aanpassen voor je
jij zal vast lang haar hebben gehad, of iig een stuk langerquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar ook heel lang zo geverfd![]()
Mijn moeder dus ook en vandaar dat ik dat van uit huis mee heb gekregen en daardoor ook ben blijven gebruiken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deed mijn moeder ook al vroeger, en mijn vrouw dus ook. En zomers altijd crème met zonnefactor op
Maar dat zijn ze niet. Het is het spel en er zijn meer mensen die daar een aantal dagen tot een week hebben gezeten. Leuk is het niet ,dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
Vreselijk, zou niet met Ty willen ruilen....in je achterhoofd weet je dat je bekeken wordt.....Er is geen radio geen tv geen boekje om te lezen.....Het is net zoals in het ziekenhuis, gaat u hier maar even zitten we komen zo bij u en de deur gaat dicht.....elke minuut wordt met de 10minuten langer totdat je gaat denken ze zijn me vergeten.
Klopt, bijna altijd met Jimmy of Sabeau (hoe heet ze) in de buurtquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Je ziet dilano nooit alleen een gesprek met een ander hebben. Alleen waar jimmy bij is.
het heet de solo room met een redenquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
Vreselijk, zou niet met Ty willen ruilen....in je achterhoofd weet je dat je bekeken wordt.....Er is geen radio geen tv geen boekje om te lezen.....Het is net zoals in het ziekenhuis, gaat u hier maar even zitten we komen zo bij u en de deur gaat dicht.....elke minuut wordt met de 10minuten langer totdat je gaat denken ze zijn me vergeten.
whutt? Ik snap em nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef ledn81 het volgende:
woensdag om 17u was dat momentje met publiek toch in de aankondiging van het seizoen?
Zou vandaag dan dat eerste momentje zijn en zitten we te wachten tot het 17u is?
Maar niet alleen toch....quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze niet. Het is het spel en er zijn meer mensen die daar een aantal dagen tot een week hebben gezeten. Leuk is het niet ,dat ben ik met je eens
Echt hé, ik zie de brick games ook niet meer liggen , moet hij waarschijnlijk inleveren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:30 schreef Dotteke het volgende:
Nou daar zit je dan Ty , alleen en niets te doen.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef ledn81 het volgende:
woensdag om 17u was dat momentje met publiek toch in de aankondiging van het seizoen?
Zou vandaag dan dat eerste momentje zijn en zitten we te wachten tot het 17u is?
ik las begin dit seizoen dat iemand vertelde dat we op woensdag en zondag om 17u een interactief moment met de kijkers zou zijn. Als ik daar nu op google staat exact die zin, bij een bericht over seizoen 2022.quote:
Ja oog in oog staan met de bewoners was het toch?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef ledn81 het volgende:
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik las begin dit seizoen dat iemand vertelde dat we op woensdag en zondag om 17u een interactief moment met de kijkers zou zijn. Als ik daar nu op google staat exact die zin, bij een bericht over seizoen 2022.
Daarmee gaat het gewoon niet gebeuren dit jaar (is nog niet gebeurd dit jaar nml) denk en is dat denk door iemand verkeerd begrepen en las die ook het bericht van een eerder seizoen.
https://bigbrothernederla(...)ent-met-de-bewoners/
Heeft het niet in een insta story van BB gestaan ?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik las begin dit seizoen dat iemand vertelde dat we op woensdag en zondag om 17u een interactief moment met de kijkers zou zijn. Als ik daar nu op google staat exact die zin, bij een bericht over seizoen 2022.
Daarmee gaat het gewoon niet gebeuren dit jaar (is nog niet gebeurd dit jaar nml) denk en is dat denk door iemand verkeerd begrepen en las die ook het bericht van een eerder seizoen.
https://bigbrothernederla(...)ent-met-de-bewoners/
Die suggestie komt dus uit een bericht uit de seizoensaankondiging van 2022.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja oog in oog staan met de bewoners was het toch?
Ty gaat maar wat te eten maken zo te zien
Ik meende het ook gehoord te hebben hoor. Was volgens mij voor het begon bij die reclame stukken voor BBquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die suggestie komt dus uit een bericht uit de seizoensaankondiging van 2022.
vermoed dat het gewoon misverstand is en door iemand verkeerd begrepen.
We zijn al in week 4 en het is nog geen enkele keer gebeurd.
Heb je nog niks gehoord dan?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
morgen moeten toch nominaties bekendgemaakt worden, voor de tv uitzending van vrijdag?
dus dan moet er vandaag nog iets gebeuren lijkt me
Staat mij ook vaag iets bijquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende het ook gehoord te hebben hoor. Was volgens mij voor het begon bij die reclame stukken voor BB
En dat zou dan via insta gaan?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/kijkers-oog-in-oog-met-bewoners/
Hiervandaan dus
Er zijn geen bedden meer vrijquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:45 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom Ty daar nog moet zitten ,. hij weet dat hij genomineerd is, ik gok de rest ook dus waarom nog langer solo
omdat hij nu solo is?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:45 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom Ty daar nog moet zitten ,. hij weet dat hij genomineerd is, ik gok de rest ook dus waarom nog langer solo
Volgens mij had iedereen die daar heeft gezeten problemen met dat ding daarquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:46 schreef engine het volgende:
Wat is Ty allemaal met die kookplaat aan het doen?![]()
Oh hij gaat niet aan.
Was even hier aan het zoekenquote:
Die site snapt het wel vaker niet, dus die hebben het verkeerd over genomen. Of de play 4 omschrijving was ook gewoon een copy paste actie. Gewoon foutje geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
Hiervandaan dus
Ja maar iedereen weet dat hij genomineerd is , dus waarom nog rekken tot zaterdag ? Want dat zijn nogal wat dagen dat je daar zitquote:
Volgens mij moet er dan een pan op staan , anders detecteert de plaat niets en gaat hij niet aan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:46 schreef engine het volgende:
Wat is Ty allemaal met die kookplaat aan het doen?![]()
Oh hij gaat niet aan.
Is ook fake news gebleken of het is iets wat ze met vorig jaar verward hebben, toen kon dat met die woensdag opdracht. Zondagopdracht is er nooit geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
Hiervandaan dus
Ah okay , ik zit zelden op insta , dus ik lees het hier vanzelf welquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was even hier aan het zoeken
Maar ik dacht dat het ook in een insta storie heeft gestaan
Die staan er 24 uur en daarna zijn ze weg
had ie maar iets beter zijn best moeten doen in het spel danquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar iedereen weet dat hij genomineerd is , dus waarom nog rekken tot zaterdag ? Want dat zijn nogal wat dagen dat je daar zit
Het was een bericht van 2022quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft het niet in een insta story van BB gestaan ?
Dan is het ook niet terug te vinden namelijk
Dat is mijn punt eigenlijk niet eensquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Had ie maar niet moeten verliezen
Goed puntquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is mijn punt eigenlijk niet eens![]()
Wat mijn punt wel is weet ik niet
Geen raampje wat open kan in de slaapkamersquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:50 schreef Puzzie het volgende:
De hele week kool eten , lekker voor de darmen
Lekker danquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen raampje wat open kan in de slaapkamers
Tyron overleeft deze ronde nog wel aangezien er een Belg gaat. Zo niet dan is hij de klos, maar dan komt er nog 1 nieuwe deelnemer binnen wat dan een Nederlander is, zo lost dat probleem van veel Nederlanders exit de afgelopen weken weer gelijk wordt getrokken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Tyron deze week overleefd, komt hij in een duo met diegene die dan zijn/haar duopartner verliest
dus met een beetje geluk kan hij met Randy in een duo komen als we Dora mogen uitzwaaien
dus we hebben een totaal van 19 deelnemers (3 meer dan andere jaren) dit jaar?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tyron overleeft deze ronde nog wel aangezien er een Belg gaat. Zo niet dan is hij de klos, maar dan komt er nog 1 nieuwe deelnemer binnen wat dan een Nederlander is, zo lost dat probleem van veel Nederlanders exit de afgelopen weken weer gelijk wordt getrokken.
Ja daag, genoeg is genoeg hoor!quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tyron overleeft deze ronde nog wel aangezien er een Belg gaat. Zo niet dan is hij de klos, maar dan komt er nog 1 nieuwe deelnemer binnen wat dan een Nederlander is, zo lost dat probleem van veel Nederlanders exit de afgelopen weken weer gelijk wordt getrokken.
Ja totaal onbetrouwbaar geleuterquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:53 schreef Ireth het volgende:
Nu heeft Sorbo weer alleen aflevering 1 gezien? Vorige keer was het toch nog 5?
Ze roept me net iets te vaak en te luid dat ze niks gezien heeftquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:57 schreef Puzzie het volgende:
Wat een bullshit verhaal van die Sabeau
Ja dat idd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze roept me net iets te vaak en te luid dat ze niks gezien heeft
Tyron wil naar huis. Die gaat zaterdag gewoon lekker naar zijn vriendin en familiequote:Op woensdag 7 februari 2024 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vertrekt hij zelf maar. We gaan hier geen 'Petertjes' doen!quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron wil naar huis. Die gaat zaterdag gewoon lekker naar zijn vriendin en familie
neequote:Op woensdag 7 februari 2024 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is ruimte voor 1 deelnemer nog.
Denk dat het reeds afgesproken is met de productie. Verliezen op een seconde...quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vertrekt hij zelf maar. We gaan hier geen 'Petertjes' doen!
Dat heeft toch niet met de opdracht te maken niet met het wel of niet naar huis gaan in dit geval.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:05 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat het reeds afgesproken is met de productie. Verliezen op een seconde...
niet weer een nieuwe bewonerquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
2020 20quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus we hebben een totaal van 19 deelnemers (3 meer dan andere jaren) dit jaar?
Zo werkt het wel dit seizoen, stukje bij beetje nieuwe toevoegen en aangezien er nog 1 bewoner bij kan zie ik dat wel gebeuren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
niet weer een nieuwe bewoner
vind dat sowieso raar dat er na 2,3 weken nog bewoners bijkomen als de eersten al weggestemd zijn
alles in 1 x die hut in
hooguit verspreiden over de eerste 2,3 dagen
maar niet weken later - die hebben al van alles kunnen zien op TV
kan er nog 1 bijquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het wel dit seizoen, stukje bij beetje nieuwe toevoegen en aangezien er nog 1 bewoner bij kan zie ik dat wel gebeuren.
Kind is zo nep als maar kan. Met haar sociaal verantwoorde praatjes als miss.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze roept me net iets te vaak en te luid dat ze niks gezien heeft
Over ashley zekerquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:10 schreef Puzzie het volgende:
Roni:' Zij heeft door dat wij haar doorhebben'
Van de drie vrouwen heb ik het minst moeite met haar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Tyron deze week overleefd, komt hij in een duo met diegene die dan zijn/haar duopartner verliest
dus met een beetje geluk kan hij met Randy in een duo komen als we Dora mogen uitzwaaien
Weet ook niet zeker maar ze heeft het vaak in negatieve zien over ashley met jimmy, dilano en dorianaquote:
Oh dat geloof ik directquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Weet ook niet zeker maar ze heeft het vaak in negatieve zien over ashley met jimmy, dilano en doriana
Weet Ro ook al dat wij haar doorhebben?quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:10 schreef Puzzie het volgende:
Roni:' Zij heeft door dat wij haar doorhebben'
Geen ideequote:Op woensdag 7 februari 2024 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet Ro ook al dat wij haar doorhebben?
+Dacht dat het nog een dikke mik was met Jimmy en dus Dilano op de koop toe nam.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Weet ook niet zeker maar ze heeft het vaak in negatieve zien over ashley met jimmy, dilano en doriana
Neem Karen ook gelijk maar mee met haar gegiegel.....quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ro en Do doen niets anders dan roddelen en stoken. Voegen verder niets toe, ze laten de spelletjes over aan hun duopartner, want die kunnen ze niet en denken zo verder te komen.
Wat een domme portretten allebei, mogen van mij nu nog opstappen![]()
Ja spannende streams een op peppi en kokki en de ander op tyronquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:22 schreef OmaJacky het volgende:
Stream 2 blijft wel lang op Ty staan.
Pannenkoeken bakken met klontjesquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:22 schreef OmaJacky het volgende:
Stream 2 blijft wel lang op Ty staan.
En zo is het❗quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ro en Do doen niets anders dan roddelen en stoken. Voegen verder niets toe, ze laten de spelletjes over aan hun duopartner, want die kunnen ze niet en denken zo verder te komen.
Wat een domme portretten allebei, mogen van mij nu nog opstappen![]()
Ik vind Karen wel leuk, ze zouden daar allemaal wel wat meer mogen lachen. Ze is een vrolijke meid en niet zo'n zuurpruim. Liever lachen of giechelen, zoals jij het noemt, dan die ontevreden zeurkoppenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Neem Karen ook gelijk maar mee met haar gegiegel.....
quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal nog wel komen. Ze had dat tennisrokje waarschijnlijk met voorbedacthe raden aangetrokken.
Jemig, die paar nootjes? Moet je kijken wat sommigen in hun mond stoppen tijdens het kokenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Karen is ook een gruwelijke roddelkont, en steelt eten.
Bah
Ja, maar ga twijfelen of het wel echt lachen is. Merk dat Ashley nu vaak hetzelfde doet met dat hikken tussendoor.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Karen wel leuk, ze zouden daar allemaal wel wat meer mogen lachen. Ze is een vrolijke meid en niet zo'n zuurpruim. Liever lachen of giechelen, zoals jij het noemt, dan die ontevreden zeurkoppen
Oh een tv kijker ja daar wordt ze erg slecht neergezet maar ik vind haar toppertjequote:Op woensdag 7 februari 2024 16:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Karen is ook een gruwelijke roddelkont, en steelt eten.
Bah
Nou, dat moet nu net totaal niet uitmaken......quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:27 schreef Snensie het volgende:
Ik kan Ronahi niet meer uitstaan. En ze heeft een vreselijk figuur👹
Die nootjes zijn wel hun enige 'snack' en deze eigenen ze zichzelf extreem toe.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jemig, die paar nootjes? Moet je kijken wat sommigen in hun mond stoppen tijdens het koken
Ik zit hier in de Cos toch?quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:28 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Oh een tv kijker ja daar wordt ze erg slecht neergezet maar ik vind haar toppertje
Niet van het feestje overgehouden??quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die nootjes zijn wel hun enige 'snack' en deze eigenen ze zichzelf extreem toe.
Nou dan zag je toch ook dat het gewoon om te geinen was. Heb je iemand er over gehoord dat ze de nootjes missenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zit hier in de Cos toch?
Ik kijk de streams....
Er was een zakje overgebleven van het feest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet van het feestje overgehouden??
Het is een opstapeling he. Zaterdag laat Tyron uit niets merken dat hij heel erg blij is dat hij mag blijven. Sterker nog geeft duidelijk aan het thuis ook heel fijn te hebben. Hij verteld aan Basirivdat hij klasr is met het gedoe en de verveling en eigenlijk wel naar huis wil. Randy die hem als laatste uitnodigt voor een duel dus weet dat hij of Tyron genomineerd is. Tyron die express langer wacht met zeggen dat hij klaar is. Ik heb sterk het gevoel dat we naar een betaald vrijwillig vertrek gaan. Als hij dat met zijn 24 uur zou doen raakt hij zijn daggeld kwijt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niet met de opdracht te maken niet met het wel of niet naar huis gaan in dit geval.
Maakt MIJ ook niks uit. Haha het zal alleen nog maar erger worden😬quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, dat moet nu net totaal niet uitmaken......
Ja, Glennquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:31 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nou dan zag je toch ook dat het gewoon om te geinen was. Heb je iemand er over gehoord dat ze de nootjes missen
ik ben geen tv kijker en vind Karen ook niets, ze giechelt me te veel en te onechtquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:28 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Oh een tv kijker ja daar wordt ze erg slecht neergezet maar ik vind haar toppertje
quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet van het feestje overgehouden??
Mensen gaan niet als een stel wausen nootjes tellen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:31 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nou dan zag je toch ook dat het gewoon om te geinen was. Heb je iemand er over gehoord dat ze de nootjes missen
Mssn zijn er meer die dat niet hebben gedaan, maar dat is dan niet gezien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er was een zakje overgebleven van het feest.
Die lag in de keuken.
Daar hebben ze een paar keer een lading uitgehaald en verstopt in ongezien op te kunnen eten.
Ik heb het niet gezien en ook niet hier of streamverslagen gelezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn zijn er meer die dat niet hebben gedaan, maar dat is dan niet gezien.
Ik had het over dat roddelen en stelenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ben geen tv kijker en vind Karen ook niets, ze giechelt me te veel en te onecht
Zie die spelletjes ook niet meer liggen. In een cel in de bajes heb je meer vermaakquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
Vind het eigenlijk niet kunnen dat iemand zo alleen wordt opgesloten zonder enige vorm van vermaak
Nou ik vond het wel humor hebben en kijk daar liever naar dan dat gestook en gehang op de bankquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mensen gaan niet als een stel wausen nootjes tellen.
Als ik 50 euro van jouw bankrekening haal, en ik zorg dat je er geen melding van krijgt, alleen maar dat je aan je totaal kan zien dat er 50 af is, zou jij het wellicht ook niet merken.
Dat spreekt nog niet goed wat ik dan gedaan heb.
Ik vind dat op zich ook wel een lastige in deze. Maar dat geldt ook voor de anderen die daar alleen hebben gezeten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
Vind het eigenlijk niet kunnen dat iemand zo alleen wordt opgesloten zonder enige vorm van vermaak
oh dat hoort bij het spel in mijn opinie, ik jat ook altijd de jokers bij rummykub en huizen bij monopoly, in een spel is het soms slim dingen te jattenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ik had het over dat roddelen en stelen
Ja echt he, vind het best sneu voor hemquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zie die spelletjes ook niet meer liggen. In een cel in de bajes heb je meer vermaak
Ze hadden het wel BB de isolatie editie kunnen noemenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
Hier nog een....als je het een tijdje bekijkt dan wordt je zelf er naar van.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
Vandaar mijn opmerking over die sokken. die moeten ze in die waffel van Ronahi stoppenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja spannende streams een op peppi en kokki en de ander op tyron
Daar alleen zitten is geestdodend en lijkt mij niet gezond.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, vind het best sneu voor hem
Misschien is het niet alleen eten maar komt er nog iemand bij van de andere kant . Zou mij niet verbazen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Fijn ......Hij blijft ook beleeft......
Volgens mij nooit lang toch> Kijk Randy zat ook alleen maar die had spelletjes omzichzefl nog enig sinds te vermakenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat op zich ook wel een lastige in deze. Maar dat geldt ook voor de anderen die daar alleen hebben gezeten.
Hij kan naar buiten, sporten, spelletjes op de videospelletjes doen, wandelen buiten, in de schommelstoel zitten. je moet er zelf iets van maken hequote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
Zijn pannenkoeken gingen best aardig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Met de kookkunsten van Tyron lijkt dit me een zeer goed idee
Ik zie ook niet echt de toegevoegde waarde nu het duidelijk is dat hij genomineerd is. Leuk idee dat apart zetten, slechte uitvoering (te langdradig) naar mijn meningquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, vind het best sneu voor hem
Basi heeft er ook gezeten in eentje?quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij nooit lang toch> Kijk Randy zat ook alleen maar die had spelletjes omzichzefl nog enig sinds te vermaken
Noem het maar gerust : de martelkamerquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar alleen zitten is geestdodend en lijkt mij niet gezond.
Op tvvvvvvvv niet dat ik dat vindquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh dat hoort bij het spel in mijn opinie, ik jat ook altijd de jokers bij rummykub en huizen bij monopoly, in een spel is het soms slim dingen te jatten
Wie heeft daar dan echt alleen gezeten.....Randy had er niet zo'n moeite mee die had nog spelletjes en wist dat de volgende dag iemand kwam.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat op zich ook wel een lastige in deze. Maar dat geldt ook voor de anderen die daar alleen hebben gezeten.
Wanneer zat Basiri er in zijn eentje? .quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Basi heeft er ook gezeten in eentje?
Verder geen idee hoe of wat maar ik weet wel dat Randy er alleen zat en nu hij .
lolquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Noem het maar gerust : de martelkamer
Ik hoef niets te geloven ik keek toen nog nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wanneer zat Basiri er in zijn eentje? .
Ik ben dit ofwel vergeten, of jij gelooft zijn verhaal over de spiegelkamer
Als er iemand kwam bij Randy en dei vroeg hoe het was, zei hij steeds dat het niet goed ging en hij het moeilijk had.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie heeft daar dan echt alleen gezeten.....Randy had er niet zo'n moeite mee die had nog spelletjes en wist dat de volgende dag iemand kwam.
Ik denk dat je mijn berichtje anders hebt ontcijferd dan dat ik hem gecodeerd heb.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef niets te geloven ik keek toen nog niet
Heb je gezien hoeveel nootjes die Nouska zondagochtend in haar kwark deed bij het ontbijt , daar is dat kleine beetje wat de dames apart hadden gezet niks bijquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die nootjes zijn wel hun enige 'snack' en deze eigenen ze zichzelf extreem toe.
Het was een vraag meer nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn berichtje anders hebt ontcijferd dan dat ik hem gecodeerd heb.
Ik kan me niet heugen dat hij daar alleen zat.
Waarom denk jij dat hij daar alleen zat?
Datnwas niet stiekem.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel nootjes die Nouska zondagochtend in haar kwark deed bij het ontbijt , daar is dat kleine beetje wat de dames apart hadden gezet niks bij
Ahh,quote:
Rob of Bart hadden het niet erg gevonden maar Tyron is te jong. Is ook niet het type die zelf in gesprek gaat met Big Brother of dingen vraagt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar alleen zitten is geestdodend en lijkt mij niet gezond.
Dacht dat die videospelletjes er niet meer zijn...quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij kan naar buiten, sporten, spelletjes op de videospelletjes doen, wandelen buiten, in de schommelstoel zitten. je moet er zelf iets van maken he
Wij hadden het wat Rob betreft ook niet erg gevondenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Rob of Bart hadden het niet erg gevonden maar Tyron is te jong. Is ook niet het type die zelf in gesprek gaat met Big Brother of dingen vraagt.
Nooit alleenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verder geen idee hoe of wat maar ik weet wel dat Randy er alleen zat en nu hij .
quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus hij zat er met Roni en Dylano?
Randy heeft er van Zaterdag op Zondag alleen gezeten. Toen Kwam Tom daarna Nouschka en toen Tyron.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar we weten nog steeds niet of Basiri vermaakt werd. Er toch af en toe uitkon.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En nou valt hier het kwartje!!! Ik wist nooit wat het laatste woord was, kon er niks van makenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kalglas lepaleelt, Calglas velvangt (chinees die reclame ziet op stream op Goplee) [ afbeelding ]
Ah thnx!! Ik begon met kijken toen zij er idd met zijn drieën zatenquote:
Jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus hij zat er met Roni en Dylano?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah thnx!! Ik begon met kijken toen zij er idd met zijn drieën zaten
Dat weet ikquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:45 schreef marky het volgende:
[..]
Randy heeft er van Zaterdag op Zondag alleen gezeten. Toen Kwam Tom daarna Nouschka en toen Tyron.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
Daar zit je dan lekker Remy alleenie
[ afbeelding ]
Randy ging er pas op zondag heen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:45 schreef marky het volgende:
[..]
Randy heeft er van Zaterdag op Zondag alleen gezeten. Toen Kwam Tom daarna Nouschka en toen Tyron.
Nee zaterdagavondquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Randy ging er pas op zondag heen.
Het gaat mij alleen om wat ik zelf heb gezien , en van Basi was een vraag omdat ik dat niet heb gezienquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar we weten nog steeds niet of Basiri vermaakt werd. Er toch af en toe uitkon.
Ronahi zat er als eerste op de "openingsavond", Dilano volgepakt uur later (en toen was Ronahi al in paniek van het alleen zitten) en bassie kwam paar dagen later..quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terwijl hij een totaal ander figuur is als Randy...van komt het vandaag niet dan komt het morgen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als er iemand kwam bij Randy en dei vroeg hoe het was, zei hij steeds dat het niet goed ging en hij het moeilijk had.
Dus als Tyron er tot Zaterdag alleen zit is dat volgens mij de enige die daar zo lang alleen heeft gezeten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ikDat heb ik allemaal gezien
Ro kwam als eerste het huis in en moest meteen naar de spiegelkamer, daarna kwam Dylano en bas is een paar dagen later in de nacht er naar toe gestuurd, zonder dat de rest wist waar hij wasquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zaterdag avond nadat Doriana terugkwam en voordat de 2 nieuwe in het huis kwamenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Randy ging er op Zaterdag heen, want hij zag op de muur de 2 nieuwen voor het eerst , en die kwamen zaterdagavondquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Meestal niet in een hok en met 40 camera's op je smoel zonder TV en internet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:47 schreef Cargamelk het volgende:
Wat maakt het uit dat Tyron een keer alleen zit ... er zijn 10 duizenden mensen die altijd alleen zitten in Nederland.
Inderdaad want hij kon live meekijken vanuit de soloroom met de binnenkomst van die nieuwe damesquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Randy ging er op Zaterdag heen, want hij zag op de muur de 2 nieuwen voor het eerst , en die kwamen zaterdagavond
En maar klagen dat Tom alles wil bepalenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:50 schreef greysbones het volgende:
Nee nee
Daar ga ik echt niet op
Ro Ro
Hij zag idd dat de dames met champagne binnenkwamenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:50 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Inderdaad want hij kon live meekijken vanuit de soloroom met de binnenkomst van die nieuwe dames
Ik zie het probleem dus ook niet, hij kan warm douchen krijgt voedsel en rust.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:47 schreef Cargamelk het volgende:
Wat maakt het uit dat Tyron een keer alleen zit ... er zijn 10 duizenden mensen die altijd alleen zitten in Nederland.
O dan….quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:47 schreef Cargamelk het volgende:
En straks zit ze weer te janken.quote:
Ze is wel dom. Die moet je er nu niet opzetten want die gaan niet weg.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:49 schreef Puzzie het volgende:
Roni wil Ashley en Glenn weg hebben
[ afbeelding ]
Bleef het maar bij janken, zwart maken bij iedereenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En straks zit ze weer te janken.
Dat Tom doordrijft
Juistquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Tom doordrijft
Als ze op de bank komt, is ze ook wegquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:52 schreef Ireth het volgende:
"De nieuwe gaan ook niet op ons!"
Hoe populair denkt Miss Jankbal dat ze is??
Totaal verkeerd beeld van zichzelf.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:52 schreef Ireth het volgende:
"De nieuwe gaan ook niet op ons!"
Hoe populair denkt Miss Jankbal dat ze is??
quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze op de bank komt, is ze ook weg
Liever vroeg dan laatquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze op de bank komt, is ze ook weg
Zowiezo heeft hij nu weer van alles verkeerd gedaan, hoe dan ook! (Volgens Ronahi dus)quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Tom doordrijft
Op zich snap ik hem nog wel maar ze kunnen allebei toch iemand kiezen ?quote:
ja want Tom wilde niet kiezen en moest zij het alleen beslissenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:54 schreef Snensie het volgende:
[..]
Zowiezo heeft hij nu weer van alles verkeerd gedaan, hoe dan ook! (Volgens Ronahi dus)
Neeeeequote:Op woensdag 7 februari 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich snap ik hem nog wel maar ze kunnen allebei toch iemand kiezen ?
Zij krijgt altijd haar zin.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich snap ik hem nog wel maar ze kunnen allebei toch iemand kiezen ?
Doriana en Rohani drukken hun wil er goed doorheen..quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:58 schreef rinardo het volgende:
Doriana en Randy ook op glenn en Ashley
Doet hij slim, ik denk dat hij t een en ander gehoord heeft en doet het nu zo, zodat Ro niet hem meet kan beschuldigen van iets.quote:
Tuurlijk, ze is van hetzelfde laken en pak als haar maatje Rohani, ze is alleen nog doortrapter.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
En hup doriana ook haar zin doordrijven
Danny wil Belgen weghebben want die staan hem in de weg. Dus jaquote:
is niet bekend, ze kiezen in de nominatiepraat duo's en enkelingen omdat ze het niet wetenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:03 schreef Cargamelk het volgende:
Moeten ze weer duo's kiezen voor te nomineren?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:02 schreef Puzzie het volgende:
Volgens Dora voelt Ashley zich bedreigd door Noushca
Ja dat snap ik dus ook niet , tot nu toe zijn er alleen maar Nederlanders weggestemdquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:05 schreef lonneberga het volgende:
Alle Belgen zitten er toch nog in? dan is het de hoogste tijd dat er een paar gaan wieberen
Ja precies,nu hun maar eens aan de beurtquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet , tot nu toe zijn er alleen maar Nederlanders weggestemd
Dat is wel lullig jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het belachelijk weer dat er op duo's gestemd moet worden. Omdat mensen bv Danny kwijt willen zou Alice erbij staan en bv bij ashley zou Glenn de lul zijn.
En bij dora is alsnog randy de l*lquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het belachelijk weer dat er op duo's gestemd moet worden. Omdat mensen bv Danny kwijt willen zou Alice erbij staan en bv bij ashley zou Glenn de lul zijn.
Danny wilde tom en rohani en geloof 2e keus ashley en Glenn hadden ze afgesproken samen. En Alice noemde ook nog jimmy en dilanoquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:06 schreef Snoozey het volgende:
dany gaat niet op ashley stemmen ---mijn idee
jim en dulano ook zeker
rohan en tom. want rohan zei dat tegen dora
Ja dat begrijp ik dus niet helemaal , Niet dat alles netjes om en om gaat maar nu zijn het alleen maar Nederlandersquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:06 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja precies,nu hun maar eens aan de beurt
rood belgquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:05 schreef lonneberga het volgende:
Alle Belgen zitten er toch nog in? dan is het de hoogste tijd dat er een paar gaan wieberen
Ik vind het ook geen goeie keus van BB Koos, Iemand die de pech heeft vast te zitten aan een kneus is onbedoeld de klos.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
Ja daarom vind ik dat hele duo verhaal sowieso waardeloosquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen goeie keus van BB Koos, Iemand die de pech heeft vast te zitten aan een kneus is onbedoeld de klos.
Ashley en Glenn en Tom en Roquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wie gaan die 2 nu doen. Mis het net.
Okequote:Op woensdag 7 februari 2024 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ashley en Glenn en Tom en Ro
Raar gedoequote:Op woensdag 7 februari 2024 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ashley en Glenn en Tom en Ro
Nee 16quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus we hebben een totaal van 19 deelnemers (3 meer dan andere jaren) dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |