Ik heb mijn haar ook heel lang zo geverfdquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:31 schreef Snoozey het volgende:
nou het ziet er niet uit. platinablond, grijs en lila
Klopt is goed hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:29 schreef Puzzie het volgende:
Koos jij opent nooit dacht ik, anders kan iemand het aanpassen voor je
jij zal vast lang haar hebben gehad, of iig een stuk langerquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar ook heel lang zo geverfd![]()
Mijn moeder dus ook en vandaar dat ik dat van uit huis mee heb gekregen en daardoor ook ben blijven gebruiken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deed mijn moeder ook al vroeger, en mijn vrouw dus ook. En zomers altijd crème met zonnefactor op
Maar dat zijn ze niet. Het is het spel en er zijn meer mensen die daar een aantal dagen tot een week hebben gezeten. Leuk is het niet ,dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
Vreselijk, zou niet met Ty willen ruilen....in je achterhoofd weet je dat je bekeken wordt.....Er is geen radio geen tv geen boekje om te lezen.....Het is net zoals in het ziekenhuis, gaat u hier maar even zitten we komen zo bij u en de deur gaat dicht.....elke minuut wordt met de 10minuten langer totdat je gaat denken ze zijn me vergeten.
Klopt, bijna altijd met Jimmy of Sabeau (hoe heet ze) in de buurtquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Je ziet dilano nooit alleen een gesprek met een ander hebben. Alleen waar jimmy bij is.
het heet de solo room met een redenquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
Vreselijk, zou niet met Ty willen ruilen....in je achterhoofd weet je dat je bekeken wordt.....Er is geen radio geen tv geen boekje om te lezen.....Het is net zoals in het ziekenhuis, gaat u hier maar even zitten we komen zo bij u en de deur gaat dicht.....elke minuut wordt met de 10minuten langer totdat je gaat denken ze zijn me vergeten.
whutt? Ik snap em nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef ledn81 het volgende:
woensdag om 17u was dat momentje met publiek toch in de aankondiging van het seizoen?
Zou vandaag dan dat eerste momentje zijn en zitten we te wachten tot het 17u is?
Maar niet alleen toch....quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze niet. Het is het spel en er zijn meer mensen die daar een aantal dagen tot een week hebben gezeten. Leuk is het niet ,dat ben ik met je eens
Echt hé, ik zie de brick games ook niet meer liggen , moet hij waarschijnlijk inleveren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:30 schreef Dotteke het volgende:
Nou daar zit je dan Ty , alleen en niets te doen.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef ledn81 het volgende:
woensdag om 17u was dat momentje met publiek toch in de aankondiging van het seizoen?
Zou vandaag dan dat eerste momentje zijn en zitten we te wachten tot het 17u is?
ik las begin dit seizoen dat iemand vertelde dat we op woensdag en zondag om 17u een interactief moment met de kijkers zou zijn. Als ik daar nu op google staat exact die zin, bij een bericht over seizoen 2022.quote:
Ja oog in oog staan met de bewoners was het toch?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef ledn81 het volgende:
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik las begin dit seizoen dat iemand vertelde dat we op woensdag en zondag om 17u een interactief moment met de kijkers zou zijn. Als ik daar nu op google staat exact die zin, bij een bericht over seizoen 2022.
Daarmee gaat het gewoon niet gebeuren dit jaar (is nog niet gebeurd dit jaar nml) denk en is dat denk door iemand verkeerd begrepen en las die ook het bericht van een eerder seizoen.
https://bigbrothernederla(...)ent-met-de-bewoners/
Heeft het niet in een insta story van BB gestaan ?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik las begin dit seizoen dat iemand vertelde dat we op woensdag en zondag om 17u een interactief moment met de kijkers zou zijn. Als ik daar nu op google staat exact die zin, bij een bericht over seizoen 2022.
Daarmee gaat het gewoon niet gebeuren dit jaar (is nog niet gebeurd dit jaar nml) denk en is dat denk door iemand verkeerd begrepen en las die ook het bericht van een eerder seizoen.
https://bigbrothernederla(...)ent-met-de-bewoners/
Die suggestie komt dus uit een bericht uit de seizoensaankondiging van 2022.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja oog in oog staan met de bewoners was het toch?
Ty gaat maar wat te eten maken zo te zien
Ik meende het ook gehoord te hebben hoor. Was volgens mij voor het begon bij die reclame stukken voor BBquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die suggestie komt dus uit een bericht uit de seizoensaankondiging van 2022.
vermoed dat het gewoon misverstand is en door iemand verkeerd begrepen.
We zijn al in week 4 en het is nog geen enkele keer gebeurd.
Heb je nog niks gehoord dan?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
morgen moeten toch nominaties bekendgemaakt worden, voor de tv uitzending van vrijdag?
dus dan moet er vandaag nog iets gebeuren lijkt me
Staat mij ook vaag iets bijquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende het ook gehoord te hebben hoor. Was volgens mij voor het begon bij die reclame stukken voor BB
En dat zou dan via insta gaan?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/kijkers-oog-in-oog-met-bewoners/
Hiervandaan dus
Er zijn geen bedden meer vrijquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:45 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom Ty daar nog moet zitten ,. hij weet dat hij genomineerd is, ik gok de rest ook dus waarom nog langer solo
omdat hij nu solo is?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:45 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom Ty daar nog moet zitten ,. hij weet dat hij genomineerd is, ik gok de rest ook dus waarom nog langer solo
Volgens mij had iedereen die daar heeft gezeten problemen met dat ding daarquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:46 schreef engine het volgende:
Wat is Ty allemaal met die kookplaat aan het doen?![]()
Oh hij gaat niet aan.
Was even hier aan het zoekenquote:
Die site snapt het wel vaker niet, dus die hebben het verkeerd over genomen. Of de play 4 omschrijving was ook gewoon een copy paste actie. Gewoon foutje geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
Hiervandaan dus
Ja maar iedereen weet dat hij genomineerd is , dus waarom nog rekken tot zaterdag ? Want dat zijn nogal wat dagen dat je daar zitquote:
Volgens mij moet er dan een pan op staan , anders detecteert de plaat niets en gaat hij niet aan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:46 schreef engine het volgende:
Wat is Ty allemaal met die kookplaat aan het doen?![]()
Oh hij gaat niet aan.
Is ook fake news gebleken of het is iets wat ze met vorig jaar verward hebben, toen kon dat met die woensdag opdracht. Zondagopdracht is er nooit geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
Hiervandaan dus
Ah okay , ik zit zelden op insta , dus ik lees het hier vanzelf welquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was even hier aan het zoeken
Maar ik dacht dat het ook in een insta storie heeft gestaan
Die staan er 24 uur en daarna zijn ze weg
had ie maar iets beter zijn best moeten doen in het spel danquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar iedereen weet dat hij genomineerd is , dus waarom nog rekken tot zaterdag ? Want dat zijn nogal wat dagen dat je daar zit
Het was een bericht van 2022quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft het niet in een insta story van BB gestaan ?
Dan is het ook niet terug te vinden namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |