Nooit van m'n leven ga ik PvdA stemmen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.
Denk dat je daar gelijk in hebt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Weer met deze partijen om de tafel gaan heeft ook geen zin.
Behalve dan dat de PVV toch opeens de Europese stikstofnormen wil respecteren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
Los van alle mist die er nu gecreëerd wordt was het natuurlijk al droef gesteld met het onderlinge vertrouwen. Alleen Geert en Caroline lijken het echt goed met elkaar te kunnen vinden.
Maar als je de peilingen en andere verkiezingen meeneemt... VVD, FvD, BBB, NSC en nu dan PVV. En over vier maanden? En over twee jaar?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In de TK valt dat nogal mee. Sinds 2002 alleen CDA, VVD en nu PVV.
Sophie Hermans wel.quote:
Dat dit zo moeilijk te begrijpen is voor sommigen praktisch iedereen...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omtzigt heeft alléén deze ronde van de gesprekken beëindigd.
De formatie is niet geklapt.
Wát?!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:35 schreef Rnie het volgende:
Eindelijk, het grote woord is eruit. Onderhandelingen gaan gewoon door.
Godsamme, Pieter, dramaqueen.
Snap ik ook niet. Hij heeft dat ook gewoon gezegd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dit zo moeilijk te begrijpen is voor sommigen praktisch iedereen...
Ja, hij is nu waar de VVD twee dagen na de verkiezingen zei te zijn.quote:
Heeft meer zinnige dingen gezegd dan die twee journalisten naast hemquote:
Ja, begrijpend luisteren is kennelijk lastig.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
DIe beste man moet hetzelfde verhaaltje in een half uur tijd tien keer uitleggen
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Benieuwd wat die nu roepen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:39 schreef potjecreme het volgende:
Tja, wat kunnen we hierop zeggen.
[ twitter ]
En zelfs al wordt het nog wat. Als het tijdens de formatie al zo'n kansloos geëmmer is, wat hou je dan voor kabinet over?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Omtzigt doet net alsof ze de fase van de formatie nu afronden en na Kamerdebat gewoon weer verder kunnen. Ik zou er niet mee kunnen werken
Maar waar slaat dat op? Als je een overleg vroegtijdig beëindigd, zeg je feitelijk dat je er geen vertrouwen meer in hebt. Hoe kun je dan op een later moment verder praten?quote:
Dus hij stopt met praten maar wil niet stoppen met praten. Daar komen we ergens mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, dat dus. Beetje als George Costanza die op vrijdag ontslag neemt en maandag gewoon weer op kantoor verschijnt alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Omtzigt doet net alsof ze de fase van de formatie nu afronden en na Kamerdebat gewoon weer verder kunnen. Ik zou er niet mee kunnen werken
Het lijkt mij dat hij het vertrouwen in Plasterk opzegt, niet in het formeren an sich.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar waar slaat dat op? Als je een overleg vroegtijdig beëindigd, zeg je feitelijk dat je er geen vertrouwen meer in hebt. Hoe kun je dan op een later moment verder praten?
Hij stopt met de huidige formatiefase, hij staat open voor toekomstige fases.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus hij stopt met praten maar wil niet stoppen met praten. Daar komen we ergens mee.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Beetje als George Costanza die op vrijdag ontslag neemt en maandag gewoon weer op kantoor verschijnt alsof er niks aan de hand is.
Het is ook wel een beetje bestuurlijke armoede, nu al. Dan kan je inderdaad maar beter niet gaan regeren. Als Omtzigt denkt dat hij als bewindspersoon de informatie altijd standaard op zijn bureau heeft dan lijkt hij mij vrij naïef.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En zelfs al wordt het nog wat. Als het tijdens de formatie al zo'n kansloos geëmmer is, wat hou je dan voor kabinet over?
Was toch al de laatste dag vóór Plasterk het verslag ging schrijven. Maar krijgt nu dus pas de stukken. Is daar pissig over, dus stopt deze ronde voortijdig. Wil die nu alsnog bestuderen. Na het verslag van Plasterk verder kijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar waar slaat dat op? Als je een overleg vroegtijdig beëindigd, zeg je feitelijk dat je er geen vertrouwen meer in hebt. Hoe kun je dan op een later moment verder praten?
Financiën zijn het godverdomme allerbelangrijkste aan de formatietafel, doe niet zo zuur manquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje bestuurlijke armoede, nu al. Dan kan je inderdaad maar beter niet gaan regeren. Als Omtzigt denkt dat hij als bewindspersoon de informatie altijd standaard op zijn bureau heeft dan lijkt hij mij vrij naïef.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:42 schreef ZaZoe het volgende:
Pieter is weer een burn-out aan het kweken
Is toch best een mooi spelletje geweest. Nu af van Ronnie en de rest heeft al aangekondigt door te willen met praten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het heel bijzonder gedrag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was toch al de laatste dag vóór Plasterk het verslag ging schrijven. Maar krijgt nu dus pas de stukken. Is daar pissig over, dus stopt deze ronde voortijdig. Wil die nu alsnog bestuderen. Na het verslag van Plasterk verder kijken.
Raar verhaal inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:46 schreef Scorpie het volgende:
Oké ik dacht dat Kaag de schatkist zo goed achter had gelaten maar dat is dus waarschijnlijk niet het geval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |