quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Haai haaiquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Passend treurig muziekje erbij.
Hoi
Als Lucille Wernerquote:
Ik zit echr al vijf minuten te bedenken wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind je van Laurens Dassen? @:xsbig
Kledingstijlquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:53 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik zit echr al vijf minuten te bedenken wat je bedoelt.
Behalve vrouwen misschienquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij kan je niet EN slank zijn en in vrachtwagen rijden.
Hoe oud is zij?quote:
Dat denk ik wel maar dan ben je wel echt viesdun en heb je zo’n drugshoofdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij kan je niet EN slank zijn en in vrachtwagen rijden.
Ik hoop dat je een goed excuus hebt?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry dat ik een beetje laat ben, maar ik ben er toch bij
Oh ja vrouwen die rijden, Was wel leuk programma.quote:
Ja, dit is mijn enige avond alleen thuis, dus ik vond het fijn om mijn ouders te bellenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een goed excuus hebt?
Welk postuur heb jij?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Met dit postuur ben je toch uitgeput als je de trein moet halen?
Daarom heeft hij ook een vrachtwagen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook een vrachtwagen?
Het ov is armoequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat denk je?quote:
Zijn levensstijl helpt niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Niet te oud, hij ziet er tien jaar ouder uit.
Kun je net zo goed voor de trein springenquote:
Daar kunnen ze niet mee omgaan dus lache ze er maar een beetje om. Bang om af te gaan. Is ook een strategie.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
Dat je kind aan huis bij de snackbar bent is een, maar dan is toch niet al het andere veel te luxe meuk?
Jeetje zegquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je net zo goed voor de trein springen
Rollenbollen in het hostel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Altijd lachen om een vrouwendispuut op reis tegen te komen
Vervelende uitstralingquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:10 schreef Haags het volgende:
Ik heb het idee dat die kerel alleen maar interessant doet voor de camera.
Beter als al die kerels die dwingend eisen dat ze moeten betalen en totaal niet toestaan dat de vrouw betaald eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:10 schreef S_E het volgende:
Wil niet over jouw grenzen heengaan. Meine gute
Dat is die zenuwpijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vervelende uitstraling
We kunnen er naast zitten
Ik waardeer jouw afdakje wel hoorquote:
Ja maar ik zei dus echt tegen Anne Fleur van ja ho is ff maar bij de hockey borrel aan de esma’s van meid je moet wel tegen Jan Willem zeggen van he dit is geen prela maar gewoon een zanascha maar ja Jan Willem is dan van die romantische signals dus dat vind ik ook wel echt van ja het is wel leuk als je zo gezien wordt maar goed daarom ben ik nu in Thailand om mezelf te vinden en jij?? xxquote:
Komt ze uit Friesland?quote:
Lekkere stem van een roker. Uit Zaandam.quote:
Ik ook niet.quote:
Ze heeft de intonatie van iemand op het spectrum.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekkere stem van een roker. Uit Zaandam.
Of gewoon een stukje leegheidquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze heeft de intonatie van iemand op het spectrum.
Wat is een zanascha?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar ik zei dus echt tegen Anne Fleur van ja ho is ff maar bij de hockey borrel aan de esma’s van meid je moet wel tegen Jan Willem zeggen van he dit is geen prela maar gewoon een zanascha maar ja Jan Willem is dan van die romantische signals dus dat vind ik ook wel echt van ja het is wel leuk als je zo gezien wordt maar goed daarom ben ik nu in Thailand om mezelf te vinden en jij?? xx
We krijgen allemaal een mention van @Pisces29 als het zover is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Maar was dat nou onze medefokker? Het zou in februari uitgezonden worden?
Hopelijk snel anders ben ik op vakantie en moet ik het terugkijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
We krijgen allemaal een mention van @:Pisces29 als het zover is.
Terugkijken waard? Moerdijk is gevoelsmatig heel ver weg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende: @:alpeko mist deze vrouw die vlakbij Moerdijk woont
Nee, was een tamme aflevering.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Terugkijken waard? Moerdijk is gevoelsmatig heel ver weg.
Is dat anders dan de vrijdagnachtscharrel?quote:
Was je niet net terug van vakantie?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk snel anders ben ik op vakantie en moet ik het terugkijken.
Extra versquote:
Hmm klinkt op zich niet als een heel ernstige tic.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij deed wat met zijn wenkbrauwen.
Eens.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Megan is wel leuk vind ik, haar hele manier van doen.
Ze zit nog net niet in het hokje awkward gamenerd op zolder / voetballer. Ze doet me er wel aan denken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Megan is wel leuk vind ik, haar hele manier van doen.
Oh jassesquote:
koekoekskinderen dusquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft twee bonuskinderen, geen kinderen dus.
Zou kunnen, er is iets raars aan haar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft deze vrouw een hersenbloeding gehad?
Of gewoon een vieze Duitsequote:Op woensdag 7 februari 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou kunnen, er is iets raars aan haar.
Gelukkig is er nu eten, dan moeten ze af en toe stil zijn om te eten.quote:
Mensen die in de ochtend al bezig zijn wat ze in de avond gaan kokenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:45 schreef DKUp het volgende:
Hij is dus een feeder aan zijn geneuzel over eten te horen.
dan regelt hij gewoon het ontbijt in een hotel ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Food & beverage supervisor, dat klinkt wel luxe.
Die neuken om het neukenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:45 schreef Masberum het volgende:
Nou die 2 dikkere personen worden dus niks, bij die 2 homo's vind ik dat ze niet geschoren zijn en van die ene vind ik de snor gewoon echt vies lijken
Sommige plannen het zelfs al voor de hele week!quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die in de ochtend al bezig zijn wat ze in de avond gaan koken
Doen we dat niet allemaal om die reden? Oh ja wachtquote:
Maar vast niet helemaal verheugend en hongerig de hele dag dromen over dat avondetenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sommige plannen het zelfs al voor de hele week!
Ik bedenk 's ochtends ook wel eens wat ik 's avonds ga koken
Omdat je van iemand houdt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen we dat niet allemaal om die reden? Oh ja wacht
Dat heet Duitslandquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt die vrouwelijke spraakgebrek vandaan
Limburg zeker?
Genoteerdquote:
Dit hebben ze bewust op de kaart gezet.quote:
Net zo viesquote:
Niet om de liefde te bedrijven?quote:
Ciao ciaoquote:
Gaat veel te goed nu, opeens allemaal matches en dates. En dan straks weer nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:50 schreef Joop_W het volgende:
Vinden jullie online daten ook lastig?
AZquote:
Ik wilde echt net ADHD typen toen zij het ook zeiquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
Elke tiener heeft tegenwoordig een ziekte of diagnose
Misschien wel gefrituurde aardappel saladequote:Op woensdag 7 februari 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
Zij eet geen salade
Ik moet gewoon lachen
Gooienquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:53 schreef DKUp het volgende:
Hij is niet van het reizen, maar wel van Japan en Las Vegas om te gokken, eten, drinken en shows.
SAD
Niets mis meequote:Op woensdag 7 februari 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
shows, duur eten, hoeren. Beetje gokken, eten, neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |