Hey halloquote:
Dit is echt categorie adhdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:31 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik word dus echt zenuwachtig van drukke mensen.
Ik heb hier dus helemaal geen zin in dit geneuzelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:32 schreef Joop_W het volgende:
“Maakt mij niets uit” = “We gaan voetballen!”
Hou vol, verlaat ons niet!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb hier dus helemaal geen zin in dit geneuzel
Ik zal hem binnenkort eens proberenquote:
Stukje BNNVARA in je leven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb hier dus helemaal geen zin in dit geneuzel
Een Fok!er.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik zit echt vol in spanning wie dit is.
Nee je mag niet zelf disney kijken en dan walgen van Legoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Help mij deze ellende door
LEGO, over SAD gesproken……
Interne gezondheidszorg meen ik - dat je op een zorglocatie werkt begrijp ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef S_E het volgende:
Ik vraag me echt al jaren af hè, wat is nou een verzorgende IG?
Disney is niet meer echt best eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee je mag niet zelf disney kijken en dan walgen van Lego
I’m coming for surequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Disney is niet meer echt best eigenlijk.
LEGO is gewoon, kom op zeg.
Van die saaie vriendinnetjesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zijn lesbische meiden altijd zo vreselijk truttig?
Hihihihihiji
'Nou edelachtbare, leeftijd is een sociaal construct en hij stribbelde niet tegen.'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:39 schreef Joop_W het volgende:
“Leeftijd is een sociaal construct.”
Oke Emile Ratelband.
Extra randje voor de sensatiequote:
Zeker op hun leeftijd is het relatief veel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:43 schreef S_E het volgende:
Het is vanavond de avond van de leeftijdsverschillen?
BNNVARA kan niet alleen maar DWDD de schuld blijven geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:43 schreef S_E het volgende:
Het is vanavond de avond van de leeftijdsverschillen?
Was dat gerucht er???quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Op Insta kun je jezelf nog steeds opgeven. Zou het dan toch niet ergens dit jaar stoppen?
Jaquote:
1 pot natquote:
Stuur je outfit in de dmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |