quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:50 schreef nostra het volgende:
Dat is de gemiddelde MT-vergadering bij de freaking kassenbouwer waar ik werk, ik mag toch hopen dat dit niet is waar het om draait.
Inderdaad, dit is uit een stukje uit de eigen VARA docu over DWDD.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
Beelden die 10 jaar geleden al in een docu te zien waren 'lekken uit' voor de views en heel dom Nederland denkt dat het hier om gaat
Waarom is dat onwaarschijnlijk? Mij lijkt het juist plausibel. Eus is een meeloper die een reden zocht om Matthijs te laten vallen. Ik vind die Eus helemaal niets. Non-talent dat alleen dankzij zijn achtergrond is boven komen drijvenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:00 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt me in ieder geval vrij onwaarschijnlijk dat Eus het heeft over een filmpje dat al in een documentaire zat.
Wie de neuk is Eusquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:58 schreef Chisono het volgende:
Eus mag nu komen uitleggen, wat hier zo verkeerd aan is, als het om dit betreffende "filmpje" zou gaan..
Het lijkt dus een heisa, geprojecteerd rond een normaal werkoverleg.
Dit kan ik uit zeer betrouwbare bron bevestigen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar we zeiden toch al jaren destijds in het DWDD topic dat Matthijs daar de stagiairs paalde?
Lees anders even terug, dit is niet hét filmpje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hiervoor zou Matthijs van Nieuwkerk gecanceld zijn
https://www.dumpert.nl/item/100085978_538c8b08
Hele filmpje
Klopt, ging blijkbaar om opnames die voor de documentaire gemaakt zijn, maar niet in de documentaire zaten (vraag van Johan Derksen).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:00 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt me in ieder geval vrij onwaarschijnlijk dat Eus het heeft over een filmpje dat al in een documentaire zat.
Dit klinkt heel plausibel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:32 schreef -Spring het volgende:
Dit is wat Yvonne erover zegt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nounou, dat is schrikken!! Dat mag niet hoor!
[ x ]
Wie beweert dan precies dat hetgeen in het fimpje te ver gaat? Of is dit weer een stropopredenering (doen alsof wordt beweerd hetgeen in het filmpje te ver gaat terwijl niemand dat beweerd) om gedrag dat niet op beeld staat te bagatelliseren?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:28 schreef Nober het volgende:
[..]
In deze tijd is dit goed voor levenslang.
Walgelijke vent.
Slap verhaal. #teamyvonnequote:Op woensdag 28 februari 2024 16:22 schreef superniger het volgende:
Eus, kijk eens dom. Ja, ho maar.
[ x ]
Onder welke steen heb jij al die tijd geleefd?quote:
Ik snap geen hol van zijn bericht.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:22 schreef superniger het volgende:
Eus, kijk eens dom. Ja, ho maar.
[ x ]
Absoluut. Het is niet die Eus die er dagenlang over heeft zitten ouwehoeren en het zo groot gemaakt heeft. De roddelrubriekjes hebben nonstop steeds grotere termen gebruikt en er tot in den treure over gespeculeerd. Je kan die vaatdoek van een Eus het niet kwalijk nemen dat het allemaal maar heel matig is. De roddelrubriekjes moeten vooral telergesteld in zichzelf zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:39 schreef Marcoss het volgende:
Er werd in de media ook wel veel meer van die uitspraken gemaakt dan wat Eus feitelijk zei..
donequote:Op donderdag 28 maart 2024 17:08 schreef Andromache het volgende:
Mag deze hernoemd worden naar wortelgate?
Weet het nog streeds nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij al die tijd geleefd?
Wortelgate?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:08 schreef Andromache het volgende:
Mag deze hernoemd worden naar wortelgate?
Dit moet even in de OP:quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wortelgate?
Why? Nu ben ik het ook even kwijt.
quote:Wil je mijn wortel zien’ en ’wie zou je liever pijpen?’ Rapport over omroepen vol seks, geweld en pestgedrag
https://www.telegraaf.nl/(...)geweld-en-pestgedrag
Zag jou niet eens. Anders had ik het gelaten me hier in te mengenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wortelgate?
Idem ?????quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef APK het volgende:
Wortelgate?
Nog steeds erg vergezocht, vind het niet echt dekkend voor dit in mijn optiek wel degelijk gatewaardige issue.quote:
Ze heet Dieuwke Wynia.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:20 schreef Eightyone het volgende:
*kick*
Er is een lang verhaal van Dieuwke Wieninga verschenen, ex-DWDD-bazin, met een waslijst aan denigrerend en/of grensoverschrijdend gedrag.
https://dieuwkewynia.subs(...)verschrijdend-gedrag
Ongelooflijk, wat zijn sommige mannen toch totaal sociaal onderontwikkeld en onbeholpen in hun contact met vrouwen. Niet te filmen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:20 schreef Eightyone het volgende:
*kick*
Er is een lang verhaal van Dieuwke Wieninga verschenen, ex-DWDD-bazin, met een waslijst aan denigrerend en/of grensoverschrijdend gedrag.
Goede move en best dapper van haar. En leest goed weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:20 schreef Eightyone het volgende:
*kick*
Er is een lang verhaal van Dieuwke Wynia verschenen, ex-DWDD-bazin, met een waslijst aan denigrerend en/of grensoverschrijdend gedrag.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:20 schreef Eightyone het volgende:
*kick*
Er is een lang verhaal van Dieuwke Wynia verschenen, ex-DWDD-bazin, met een waslijst aan denigrerend en/of grensoverschrijdend gedrag.
Dat mens spoort niet joh.quote:Een jaar eerder, na het winnen van de Zilveren Nipkowschijf in mei 2011, had de financieel directeur me een kaartje gestuurd. De tekst begon professioneel — hij feliciteerde me met de prijs— maar na een paar regels werd de toon zeer persoonlijk. Hij schreef dat hij me waardeerde ‘als bestuurder en als mens’, en vervolgde: ‘En op dat laatste gebied bewonder ik je, omdat je zo veel hebt van wat ik van nature niet heb.’ Hij vergeleek onze karakters, schreef over mijn ‘rafelige kantjes’ en ‘pit’ en eindigde met: ‘Maar je verdient gewoon een persoonlijk briefje!’ en ‘Liefs’.
Indertijd zocht ik er niet direct iets achter, al was ik wel verbaasd. Ik kende de man nauwelijks, en een directielid dat zó persoonlijk wordt, me allerlei karaktereigenschappen toedicht, over bewondering schrijft en dan ook nog afsluit met ‘liefs’ – dat vond ik vrij ongemakkelijk.
Zij wel, maar die financiële directeur zeker niet.quote:
Vind ik nogal raar dat zo breed te delen. Hooguit een beetje onhandig maar in de TV wereld zijn ze toch wat opener dan de zakelijke wereld.quote:Op woensdag 19 november 2025 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij wel, maar die financiële directeur zeker niet.
Nee, zij spoort ook niet. Heeft de gehele stormperiode haar mond gehouden, nergens op gereageerd en gaat nu een slaatje slaan (Daarom een boekdeal) uit alles waar ze zelf aan heeft meegewerkt. Al die blogs, kant en klare boekteksten uit het manuscript wat al klaarlag (Maar waar ze in eerste instantie geen uitgever voor kon vinden) hebben een gigantisch enge schrijfstijl van 'ik werd er ook maar in meegezogen, wir haben es nicht gewusst'. Mens, je hebt zelf dat klimaat gecreëerd. En omdat zij vrouw is, is zij ook zielig.quote:Op woensdag 19 november 2025 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij wel, maar die financiële directeur zeker niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |