Dit klinkt heel plausibel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:32 schreef -Spring het volgende:
Dit is wat Yvonne erover zegt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nounou, dat is schrikken!! Dat mag niet hoor!
[ x ]
Wie beweert dan precies dat hetgeen in het fimpje te ver gaat? Of is dit weer een stropopredenering (doen alsof wordt beweerd hetgeen in het filmpje te ver gaat terwijl niemand dat beweerd) om gedrag dat niet op beeld staat te bagatelliseren?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:28 schreef Nober het volgende:
[..]
In deze tijd is dit goed voor levenslang.
Walgelijke vent.
Slap verhaal. #teamyvonnequote:Op woensdag 28 februari 2024 16:22 schreef superniger het volgende:
Eus, kijk eens dom. Ja, ho maar.
[ x ]
Onder welke steen heb jij al die tijd geleefd?quote:
Ik snap geen hol van zijn bericht.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:22 schreef superniger het volgende:
Eus, kijk eens dom. Ja, ho maar.
[ x ]
Absoluut. Het is niet die Eus die er dagenlang over heeft zitten ouwehoeren en het zo groot gemaakt heeft. De roddelrubriekjes hebben nonstop steeds grotere termen gebruikt en er tot in den treure over gespeculeerd. Je kan die vaatdoek van een Eus het niet kwalijk nemen dat het allemaal maar heel matig is. De roddelrubriekjes moeten vooral telergesteld in zichzelf zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:39 schreef Marcoss het volgende:
Er werd in de media ook wel veel meer van die uitspraken gemaakt dan wat Eus feitelijk zei..
donequote:Op donderdag 28 maart 2024 17:08 schreef Andromache het volgende:
Mag deze hernoemd worden naar wortelgate?
Weet het nog streeds nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij al die tijd geleefd?
Wortelgate?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:08 schreef Andromache het volgende:
Mag deze hernoemd worden naar wortelgate?
Dit moet even in de OP:quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wortelgate?
Why? Nu ben ik het ook even kwijt.
quote:Wil je mijn wortel zien’ en ’wie zou je liever pijpen?’ Rapport over omroepen vol seks, geweld en pestgedrag
https://www.telegraaf.nl/(...)geweld-en-pestgedrag
Zag jou niet eens. Anders had ik het gelaten me hier in te mengenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wortelgate?
Idem ?????quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef APK het volgende:
Wortelgate?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |