quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:50 schreef nostra het volgende:
Dat is de gemiddelde MT-vergadering bij de freaking kassenbouwer waar ik werk, ik mag toch hopen dat dit niet is waar het om draait.
Inderdaad, dit is uit een stukje uit de eigen VARA docu over DWDD.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
Beelden die 10 jaar geleden al in een docu te zien waren 'lekken uit' voor de views en heel dom Nederland denkt dat het hier om gaat
Waarom is dat onwaarschijnlijk? Mij lijkt het juist plausibel. Eus is een meeloper die een reden zocht om Matthijs te laten vallen. Ik vind die Eus helemaal niets. Non-talent dat alleen dankzij zijn achtergrond is boven komen drijvenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:00 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt me in ieder geval vrij onwaarschijnlijk dat Eus het heeft over een filmpje dat al in een documentaire zat.
Wie de neuk is Eusquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:58 schreef Chisono het volgende:
Eus mag nu komen uitleggen, wat hier zo verkeerd aan is, als het om dit betreffende "filmpje" zou gaan..
Het lijkt dus een heisa, geprojecteerd rond een normaal werkoverleg.
Dit kan ik uit zeer betrouwbare bron bevestigen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar we zeiden toch al jaren destijds in het DWDD topic dat Matthijs daar de stagiairs paalde?
Lees anders even terug, dit is niet hét filmpje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hiervoor zou Matthijs van Nieuwkerk gecanceld zijn
https://www.dumpert.nl/item/100085978_538c8b08
Hele filmpje
Klopt, ging blijkbaar om opnames die voor de documentaire gemaakt zijn, maar niet in de documentaire zaten (vraag van Johan Derksen).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:00 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt me in ieder geval vrij onwaarschijnlijk dat Eus het heeft over een filmpje dat al in een documentaire zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |