quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi JustinK
Mijn hoofd zegt altijd Just in Case
Ik beheer de agenda van m'n fysio niet helaas.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom maak je de afspraken niet later op de dag?
O dat is m inder. Kan je dan niet tijdelijk daar naar een fysio gaan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit bij @:rob en m'n fysio zit gewoon in castricum. Dankzij de ns die weigert om de ic alkmaar / Maastricht of de ic den helder /Nijmegen in Wormerveer te laten stoppen, waardoor ik om moet reizen via zaandam of Uitgeest met een verplichte overstap waardoor ik ruim een half uur onderweg ben. (lopen naar het station niet eens meegerekend).
Ahjaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit bij @:rob en m'n fysio zit gewoon in castricum. Dankzij de ns die weigert om de ic alkmaar / Maastricht of de ic den helder /Nijmegen in Wormerveer te laten stoppen, waardoor ik om moet reizen via zaandam of Uitgeest met een verplichte overstap waardoor ik ruim een half uur onderweg ben. (lopen naar het station niet eens meegerekend).
Nee, maar je zou kunnen vragen of het niet wat later kan de volgende keer. Vooral omdat je er voor moet reizenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik beheer de agenda van m'n fysio niet helaas.
Een vervolgafspraak kan ik wel later plannen ja. Ik was bij het maken van deze afspraak even vergeten dat ik gisteren de hele dag op pad ben geweest vanwege het afzwemmen van m'n jongste. Ik ben er nog steeds niet aan gewend dat zoiets waar ik voor m'n operatie m'n hand niet voor omdraaide, me nu zoveel energie kost dat ik er een dag van moet bijkomen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar je zou kunnen vragen of het niet wat later kan de volgende keer. Vooral omdat je er voor moet reizen
Morguh Robquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:40 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja zo operatie vreet energie en herstel er van.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een vervolgafspraak kan ik wel later plannen ja. Ik was bij het maken van deze afspraak even vergeten dat ik gisteren de hele dag op pad ben geweest vanwege het afzwemmen van m'n jongste. Ik ben er nog steeds niet aan gewend dat zoiets waar ik voor m'n operatie m'n hand niet voor omdraaide, me nu zoveel energie kost dat ik er een dag van moet bijkomen.
De operatie? Ja lijkt me wel, aangezien ik ik nog leefquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo operatie vreet energie en herstel er van.
Is hij geslaagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
De operatie? Ja lijkt me wel, aangezien ik ik nog leefLol broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd, leuk om naar te kijken altijd, het lijkt mij een echte waterratWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |