Dan nog maar even gezelig hier kletsenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja alles er op en er aan.
(Toch geen aflevering Narcos is toch wat te laat voor al)
Dan blijf je nog even liggen als dat kan.quote:
Precies, even half uurtje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog maar even gezelig hier kletsen
Gezlligquote:
Ja helaas. Heb om elf uur afspraak bij de fysioquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-02-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Due woont uren verder ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja helaas. Heb om elf uur afspraak bij de fysio
Komt t?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja op zich gewoon ruim 6 uur geslapen, maar mijn hoofd voelt als een boemeltrein
Waarom maak je de afspraken niet later op de dag?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja helaas. Heb om elf uur afspraak bij de fysio
Omdat ik gisteren naar simple plan wilde.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren naar simple plan wilde.
En dat was een goed idee. Ik voelde me weer even 15 jaar en was echt super blij.
Ook stomquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Aii das echt super kut.
Ik heb spierpijn in mijn nek en rug, want heb gisteren gesport.
Ik zit bij @Rob en m'n fysio zit gewoon in castricum. Dankzij de ns die weigert om de ic alkmaar / Maastricht of de ic den helder /Nijmegen in Wormerveer te laten stoppen, waardoor ik om moet reizen via zaandam of Uitgeest met een verplichte overstap waardoor ik ruim een half uur onderweg ben. (lopen naar het station niet eens meegerekend).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |