abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212314286
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:05 schreef Hatseflats22 het volgende:
Okee, je wist het dus niet en ook nu sla je de plank weer helemaal mis.
Nee maar dat doet niets af aan het feit dat hij antisemiet is toch?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_212314341
twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 02:13:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212314453
Klopt Netanyahu heeft helemaal geen baat het beeindigen van de oorlog.

twitter

Gewoon doorbombarderen:

twitter

En opblazen:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212314456
quote:
84s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 03:18 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Gewoon doorbombarderen:

[ twitter ]
En opblazen:

[ twitter ]
Ja maar 7 oktober
pi_212314480
twitter

Mensen blijven antizionisme (of anti-Netanyahu beleid) maar verwarren met antisemitisme. Meestal dezelfde mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen radicale geweldadige Palestijnen en niet radicale Palestijnen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 04:52:53 ]
pi_212314600
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 04:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Mensen blijven antizionisme (of anti-Netanyahu beleid) maar verwarren met antisemitisme. Meestal dezelfde mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen radicale geweldadige Palestijnen en niet radicale Palestijnen.
Ah, The Guardian! Bastion van de genuanceerde opinie. :Y

Antizionisme bestaat niet buiten joodse kringen. Dat is bijna altijd antisemitisme verpakt in "ik heb niets tegen joden maar tegen zionisten".

En ja hoor:

quote:
Since then, comments by Miller in online lectures describing Israel as “the enemy of world peace” and a description of the Jewish Society as an “Israel lobby group” that had “manufactured hysteria” about his teaching further inflamed tensions.
Gewoon een antisemiet dus, die kwalijke complottheorien verspreidt.

De uitspraak ging over of hij het mocht zeggen of niet. De vrijheid van meningsuiting versus het verspreiden van haat:
quote:
At the time, the university said that although legal counsel had found that Miller's alleged comments "did not constitute unlawful speech", a disciplinary hearing had concluded that he "did not meet the standards of behaviour we expect from our staff".

In the 108-page judgment delivered on Monday, the Bristol employment tribunal ruled Miller had experienced discrimination based on his philosophical belief and had succeeded in his claim for wrongful dismissal.

Miller said he was “very proud that we have managed to establish that anti-Zionist views qualify as a protected belief under the UK Equality Act.
Ik denk dat dit nog wel een staartje krijgt.
Intolerant voor intolerantie
pi_212315064
quote:

[ twitter ]
Gewoon doorbombarderen:

[ twitter ]
En opblazen:

[ twitter ]
Netanyahu heeft al vanaf het begin van de oorlog gezegd dat Hamas opruimen het ultieme doel was. Hij zei er direct bij dat dit een oorlog van de lange adem zou worden. Maanden of jaren.

Dus dit is gewoon weer gejank, met een vleugje complotdenken: [Netanyahu] played Biden, his own people, and a traumatized Jewish community. :Y :')
pi_212315103
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 07:03 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ah, The Guardian! Bastion van de genuanceerde opinie. :Y

Antizionisme bestaat niet buiten joodse kringen. Dat is bijna altijd antisemitisme verpakt in "ik heb niets tegen joden maar tegen zionisten".

En ja hoor:
[..]
Gewoon een antisemiet dus, die kwalijke complottheorien verspreidt.

De uitspraak ging over of hij het mocht zeggen of niet. De vrijheid van meningsuiting versus het verspreiden van haat:
[..]
Ik denk dat dit nog wel een staartje krijgt.
Ten eerste: het is helemaal geen opiniestuk maar gewoon feitelijke berichtgeving van een uitspraak dus geen idee waarom je de Guardian hierop aanvalt.

Ten tweede: als hij het mag zeggen is het dus niet racistisch en dus geen antisemitisme. Overigens was hij ook helemaal niet ontslagen wegens antisemitistische uitspraken.

Ten derde: verdiep je nou eerst eens in het hele verhaal voor je voorbarig conclusies trekt op grond van n artikel waar niets op aan te merken valt.
pi_212315116
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:00 schreef Cuendillar het volgende:
Netanyahu heeft al vanaf het begin van de oorlog gezegd dat Hamas opruimen het ultieme doel was. Hij zei er direct bij dat dit een oorlog van de lange adem zou worden. Maanden of jaren.

Dus dit is gewoon weer gejank, met een vleugje complotdenken: [Netanyahu] played Biden, his own people, and a traumatized Jewish community. :Y :')
Ik snap eigenlijk niet dat de mods hier niet tegen optreden, dit antisemitische complotdenken alsof de joden inclusief Netanyahu de Amerikaanse president uberhaupt tot iets kunnen bewegen. De gedachte alleen al daaraan staat bol van antisemitisme en is bespottelijk. Daar mag best weleens wat aan gedaan worden eigenlijk.
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Moderator dinsdag 6 februari 2024 @ 08:07:15 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212315127
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:05 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ik snap eigenlijk niet dat de mods hier niet tegen optreden, dit antisemitische complotdenken alsof de joden inclusief Netanyahu de Amerikaanse president uberhaupt tot iets kunnen bewegen. De gedachte alleen al daaraan staat bol van antisemitisme en is bespottelijk. Daar mag best weleens wat aan gedaan worden eigenlijk.
lijkt mij gewoon een mening die je mag hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212315174
quote:

[ twitter ]
Eerst moet Gaza gederadicaliseerd worden, en Hamas zit er zo diep dat helaas alles inderdaad op de schop moet. Uiteindelijk zullen Palestijnen daar zelf ook na een diep deradicalisatieproces tot inkeer komen om joden te accepteren als buren en dan is er hoop op vrede. Maar nu moet men inderdaad even door deze fase heen.

quote:
Gewoon doorbombarderen:

[ twitter ]
Hamas zit overal helaas. Men waarschuwt netjes de bevolking met allerlei flyers etc maar meer dan dat kan je niet doen.

quote:
En opblazen:

[ twitter ]
Ook hier weer: hamas zit overal.
pi_212315196
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:07 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij gewoon een mening die je mag hebben
antisemitisme mag hier dus openlijk worden verspreid? laat wel gelijk zien aan welke kant van dit existentile conflict fok en jij staan ja. had ik niet verwacht.
pi_212315213
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:12 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Eerst moet Gaza gederadicaliseerd worden, en Hamas zit er zo diep dat helaas alles inderdaad op de schop moet. Uiteindelijk zullen Palestijnen daar zelf ook na een diep deradicalisatieproces tot inkeer komen om joden te accepteren als buren en dan is er hoop op vrede. Maar nu moet men inderdaad even door deze fase heen.
[..]
Hamas zit overal helaas. Men waarschuwt netjes de bevolking met allerlei flyers etc maar meer dan dat kan je niet doen.
[..]
Wanneer je alles omdraait wat je eigenlijk denkt en dan de waarheid vertelt, gaat er iets mis met je sarcasme. _O-
pi_212315243
quote:
82s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ten eerste: het is helemaal geen opiniestuk maar gewoon feitelijke berichtgeving van een uitspraak dus geen idee waarom je de Guardian hierop aanvalt.
Het is geen aanval, maar een commentaar op de bron.

The Guardian is eenzijdig anti-Isral.
quote:
Ten tweede: als hij het mag zeggen is het dus niet racistisch en dus geen antisemitisme. Overigens was hij ook helemaal niet ontslagen wegens antisemitistische uitspraken.
Klopt, hij is ontslagen omdat hij niet de dynamiek van de rest van het team deelt. :D

Dat dat is omdat hij antisemitische standpunten heeft (ja, die heeft ie, ontkennen heeft geen zin) doet daar niets aan af.

Daarom zeg ik ook, dit krijgt nog wel een staartje.
quote:
Ten derde: verdiep je nou eerst eens in het hele verhaal voor je voorbarig conclusies trekt op grond van n artikel waar niets op aan te merken valt.
Te snel gesproken, vriend. Uit het feit dat ik inhoudelijk reageer, zou je moeten opmaken dat ik het artikel gelezen heb. ;)
pi_212315250
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 00:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Nee maar dat doet niets af aan het feit dat hij antisemiet is toch?
Ook onzin, niet iedereen waar jij het niet mee eens bent hoef je weg te zetten als antisemiet.
pi_212315338
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 04:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
https://twitter.com/kevin(...)5Wcwtm--IDaRU-ApqyXA

Je zou zoiets eens moeten zeggen over moslims en hun aandeel in de criminaliteitscijfers :D

#metenmettweematen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2024 08:36:00 ]
  dinsdag 6 februari 2024 @ 09:02:33 #77
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212315558
quote:

[ twitter ]
Gewoon doorbombarderen:

[ twitter ]
En opblazen:

[ twitter ]
"De moskee, waarom!?"

Ik denk dat we inmiddels een miljoen beelden hebben gezien van tunnels, wapenfabriekjes, wapenopslag en fortificaties in scholen, jeugdhonk en, klinieken en ook moskeen.

Dus ja, ook de moskee. Zonde van het mooie gebouw en de oorspronkelijke functie voor de Gazanen, maar helaas.
pi_212315642
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:00 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

mee eens maar blijft staan dat het een smeerlap is.
Voor beide partijen zou het gunstiger zijn wanneer hij en zijn extreem rechtse kliek die in de coalitie zit op zouden zouten voor een gematigder beleid.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212315698
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 09:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
mee eens maar blijft staan dat het een smeerlap is.
Voor beide partijen zou het gunstiger zijn wanneer hij en zijn extreem rechtse kliek die in de coalitie zit op zouden zouten voor een gematigder beleid.
ik heb de indruk dat zijn tijd voorbij is. israel geeft hem de schuld van 7 oktober.
maar ja, de man heeft vele levens. misschien overleeft hij dit ook weer.
pi_212315735
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:48 schreef Molo het volgende:

[..]
We vinden het als moslims belangrijk omdat we het belangrijk vinden, geen speld tussen te krijgen en zker alle oorlog en geweld waard _O_ ^O^ _O_

Gr gr een agnost
Ja met die redenering kon ik ook niet mee.
Als je dat soort historische redenen gaat gebruiken dan kun je stellen dat Isral nog mild bezig is om de kolonisatoren van zijn land te verdrijven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_212315787
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 09:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ja met die redenering kon ik ook niet mee.
Als je dat soort historische redenen gaat gebruiken dan kun je stellen dat Isral nog mild bezig is om de kolonisatoren van zijn land te verdrijven.
Laat je niet van de wijs brengen, Israel is nog zeer mild bezig en neemt vanaf het begin genoeg maatregelen om de burgerbevolking zoveel mogelijk te ontzien.
pi_212316006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 09:23 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ik heb de indruk dat zijn tijd voorbij is. israel geeft hem de schuld van 7 oktober.
maar ja, de man heeft vele levens. misschien overleeft hij dit ook weer.
Denk het niet, daarvoor heeft 7 oktober veel te veel impact gehad.

Maar dat hij dit heeft laten gebeuren, of laat doorwoekeren om aan de macht te blijven is natuurlijk typisch complotdenken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cuendillar op 06-02-2024 10:05:39 ]
  dinsdag 6 februari 2024 @ 10:03:26 #83
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212316134
quote:
Nicaragua taking Germany, Canada, UK, Netherlands to ICJ for genocide

Nicaragua issued a memorandum urging Germany, the United Kingdom, the Netherlands, and Canada to stop backing the Israeli occupation and supplying it with arms.

The Nicaraguan government started Monday proceedings to take Germany, the United Kingdom, the Netherlands, and Canada to the International Court of Justice (ICJ) for their complicity in the genocide against the Palestinian people in Gaza by providing the Israeli occupation with the weapons and means to carry out the horrendous act.

The executive authority in Nicaragua published an official statement in which it revealed that it warned the governments of said Western powers that they might be jointly complicit in the "flagrant and systemic violations" of the Convention on Prevention and Punishment of the Crime of Genocide and international humanitarian law in the Gaza Strip.

In its note verbal, Nicaragua urged the four states to immediately cease the provision of arms, munitions, and technologies to "Israel" because it might use them to facilitate or commit violations of the Genocide Convention in Gaza.
https://english.almayadee(...)therlands-to-icj-for
pi_212316195
quote:
Het woord genocide verliest zo echt elke waarde.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 10:14:37 #85
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212316225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 10:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Het woord genocide verliest zo echt elke waarde.
Meh, is gewoon duidelijk genocide wat Israel aan het doen is wat mij betreft. Voor ICJ ligt dat nog op het randje gezien hun uitspraak dus ik vind dit niet gek.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 10:15:11 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212316233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:14 schreef Aloulu het volgende:

[..]
antisemitisme mag hier dus openlijk worden verspreid? laat wel gelijk zien aan welke kant van dit existentile conflict fok en jij staan ja. had ik niet verwacht.
Antisemitisme is wat anders dan het niet ok vinden dat de Joden letterlijk overal mee wegkomen. De vernietiging van Gaza is buiten alle proporties en het aantal burgerdoden ook. Geen enkel ander volk komt hier straffeloos mee weg.
The End Times are wild
pi_212316248
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 08:12 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Eigenlijk kan IDF alles opblazen en zijn ze op de goede weg
pi_212316288
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Meh, is gewoon duidelijk genocide wat Israel aan het doen is wat mij betreft. Voor ICJ ligt dat nog op het randje gezien hun uitspraak dus ik vind dit niet gek.
Tot nu toe is het nog alles behalve een genocide.
Het ICJ heeft beide partijen opgeroepen te stoppen met het geweld en de gijzelaars vrij te laten.
Over het wel al niet zijn van ene genocide is nog geen uitspraak gedaan.
pi_212316411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 10:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Antisemitisme is wat anders dan het niet ok vinden dat de Joden letterlijk overal mee wegkomen. De vernietiging van Gaza is buiten alle proporties en het aantal burgerdoden ook. Geen enkel ander volk komt hier straffeloos mee weg.
Ahum. :')

Saoedi-Arabi versus Jemenitische rebellen...
Assad versus zijn eigen bevolking in Syri...
Darfur...
Soedan...
China versus de Oeigoeren...

Wat zei je ook alweer? :')
De enigen die onlangs zijn afgestraft vanwege daadwerkelijk genocidale neigingen waren Servi en ISIS. En Isral heeft die neiging niet eens.
pi_212316457
Pro-palastina supporters: er gaat een filmpje rond van een 14 jarig terroristje die een politieagent probeert te vermoorden en wordt neergeschoten, we knippen de eerste helft weg en gaan huilen dat Isral zomaar kinderen vermoord.

Ik kan er met mijn hersenen niet bij wat die lui bezielt :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')