AZ heeft een grauw en nutteloos elftal. Als je rechtsback de gevaarlijkste passer rond de 16 van de tegenstander is, daarna Brederode en op verre afstand Pavlidis, weet je dat het ernstig kut is.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ wordt minder en minder gevaarlijk
En toch hebben ze meer gevaar gesticht dan Feyenoord.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
AZ heeft een grauw en nutteloos elftal. Als je rechtsback de gevaarlijkste passer rond de 16 van de tegenstander is, daarna Brederode en op verre afstand Pavlidis, weet je dat het ernstig kut is.
Ja ik weet het, Feyenoord is ook dramatisch, maar tochquote:
De kans dat Ajax boven Feyenoord eindigt lijkt mij aanzienlijk groter dan de kans dat Feyenoord nog over psv heen gaat. Feyenoord moet zijn jaarlijkse vormdip ook nog krijgen en het gaat nu allemaal al met samengeknepen billen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik weet het, Feyenoord is ook dramatisch, maar toch
Op basis van wat denk je dat?quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:20 schreef TheVulture het volgende:
En toch blijf ik het gekke gevoel houden dat Feyenoord kampioen wordt, ik zie PSV gewoon nog wel in elkaar donderen
Die kan beter de Wajong in gaan.quote:
Veerman heeft zijn kat een paar wedstrijden gestuurd, en de mensen zijn de realiteit verloren.quote:
zien we over jaartje wel weer een paar wedstrijdjes langskomen.quote:
Ja, dit is niet de vormdip waar je het over hebtquote:Op zondag 4 februari 2024 16:23 schreef Schanulleke het volgende:
Feyenoord moet zijn jaarlijkse vormdip ook nog krijgen en het gaat nu allemaal al met samengeknepen billen.
Dit dus. Als AZ kut is, is Feyenoord intens kut.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch hebben ze meer gevaar gesticht dan Feyenoord.
Nou, nou nou.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:32 schreef Zipportal het volgende:
KAPOET MAKEN DIE ROMMEL. Broodje AZ Worst in je bek. @:dagoduck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |