Hier sluit ik mij bij aan.quote:
Gewoon even bij zijn oma langsgaan. Die doen dat automatisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Iemand had hem wel even kunnen vertellen dat de naden op zijn knieën loslaten.
Had hij het voor de show nog even kunnen herstellen, zo moeilijk is dat niet.
Wat zullen we doen? Potje strippoker met z'n allen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Nu moeten we ons nog een klein uur vermaken tot de uitslag.
Als goed is heeft Malta zo uitslagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Nou. Benieuwd wel topentertainment TVE voor ons geregeld heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Strippoker met Jorge en de dansers van Nebulossa? Die hadden al zo weinig aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Potje strippoker met z'n allen?
Hij moet dat zelf ook leren, zo'n oma gaat ook geen leven lang mee is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gewoon even bij zijn oma langsgaan. Die doen dat automatisch.
Dan win je dus wel lekker snel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Strippoker met Jorge en de dansers van Nebulossa? Die hadden al zo weinig aan.
Nee nee Momo, geen buitenstaandersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog een lijntje trekken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Potje strippoker met z'n allen?
Wie weet heb ik nog wel minder aan!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |