SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
WIst niet dat hij nog nieuwe muziek maakte.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Voor het eerst sinds jaren een nieuwe single van...Billy Joel - Turn The Lights Back On
Dat deed -ie ook amper. Een album met klassieke muziek heeft -ie gemaakt. Dit is z'n eerste pop-single in 17 jaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
WIst niet dat hij nog nieuwe muziek maakte.
Wist ik ook niet. Maar ik hoorde wel meteen dat hij het was en dit is wel echt een lekker nummer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
WIst niet dat hij nog nieuwe muziek maakte.
Ja, het is sowieso wel een typisch Billy Joel-nummer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef DJ11 het volgende:
En een heel duidelijke knipoog naar Piano Man...
Al heeft het mis. Het is het jaar van de draak.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van deze uitzending:Al Stewart - The Year Of The Cat
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al heeft het mis. Het is het jaar van de draak.
Goed jaar, al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al heeft het mis. Het is het jaar van de draak.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef brother52 het volgende:
Oh wacht, dat is volgende week pas het is nu nog het jaar van het konijn.
Ja, inderdaad. Het heeft ook wel wat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef Melting het volgende:
Die hoge stemmen..... ik blijf het bijzonder vinden.
Alweer even geleden dat ik deze gehoord had.quote:
Ja, ik ook. Hoewel ik van hen ook meerdere cd's heb. Doe jij nog wat met je cd's?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Alweer even geleden dat ik deze gehoord had.
Alleen maar rippen, en verder niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Hoewel ik van hen ook meerdere cd's heb. Doe jij nog wat met je cd's?
Ja, ik vind het rippen van al mijn cd's zoveel werk eigenlijk. Ik ben er wel aan begonnen, maar moet er nog een hoop.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen maar rippen, en verder niets.
Alleen als ik nieuwe koop, luister ik die nog wel in de auto. Mijn autoradio heeft geen bluetooth, of usb poort.
Wel een cd speler.
Ja, dat snap ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het rippen van al mijn cd's zoveel werk eigenlijk. Ik ben er wel aan begonnen, maar moet er nog een hoop.
Ik ben daar ooit ook eens mee begonnen maar inderdaad vrij veel werk. Downloaden is dan een stukje gemakkelijker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het rippen van al mijn cd's zoveel werk eigenlijk. Ik ben er wel aan begonnen, maar moet er nog een hoop.
Klopt. Maar ik koop nog steeds cd's omdat ik soms vind dat de artiest dat verdiend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit ook eens mee begonnen maar inderdaad vrij veel werk. Downloaden is dan een stukje gemakkelijker.
Bij mij blijven de meeste tegenwoordig in het folie... Ik grab en stream alles.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen maar rippen, en verder niets.
Alleen als ik nieuwe koop, luister ik die nog wel in de auto. Mijn autoradio heeft geen bluetooth, of usb poort.
Wel een cd speler.
Dat gebeurd hier met dvd's.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mij blijven de meeste tegenwoordig in het folie... Ik grab en stream alles.
Ja, dat doe ik ook wel eens. Maar nieuwe aankopen rip ik direct. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik koop nog steeds cd's omdat ik soms vind dat de artiest dat verdiend.
Yep... herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel eens. Maar nieuwe aankopen rip ik direct. Dat scheelt.
Ik koop nog wel vinyl en als de artiesten naar Nederland komen een concertkaartje en soms een t-shirt. Op die laatste 2 zijn de marges wat groter.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik koop nog steeds cd's omdat ik soms vind dat de artiest dat verdiend.
Klopt. Ligt er bij sommige artiesten ook wel aan, waar ze komen. GnR kwam vorig jaar (of jaar daarvoor) in Groningen. Dat vond ik toch net iets te ver. (Om vervolgens wel naar PMJ te gaan in Groningen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik koop nog wel vinyl en als de artiesten naar Nederland komen een concertkaartje en soms een t-shirt. Op die laatste 2 zijn de marges wat groter.
Maar Groningen is voor jou ook niet echt te doen om even op en neer te rijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Ligt er bij sommige artiesten ook wel aan, waar ze komen. GnR kwam vorig jaar (of jaar daarvoor) in Groningen. Dat vond ik toch net iets te ver. (Om vervolgens wel naar PMJ te gaan in Groningen.)
Nee, daarom.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar Groningen is voor jou ook niet echt te doen om even op en neer te rijden.
Hij zing over Maggiore meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
Volgens mij zingt de zanger over sneeuw en regen.
Daar zal het vast ook wel eens regenen of sneeuwenquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef brother52 het volgende:
U2 - Where the streets have no name
Hebben de straten daar geen naam dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef brother52 het volgende:
Dit gaat vast over bepaalde wijken in Lelystad.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef brother52 het volgende:
Dit gaat vast over bepaalde wijken in Lelystad.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Die had ik van jou niet verwacht.
Nee, de wijken zelf wel maar de straten hebben dan een nummer. Erg lastig om een adres te vinden als je er niet bekend bent want de indeling van de wijken is soms ook niet echt lastig. Ik moest in het begin vaak gewoon omschrijven waar ik woon, dan was het gemakkelijker te vinden dan op straatnummer en huisnummer te zoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben de straten daar geen naam dan?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, de wijken zelf wel maar de straten hebben dan een nummer. Erg lastig om een adres te vinden als je er niet bekend bent want de indeling van de wijken is soms ook niet echt lastig. Ik moest in het begin vaak gewoon omschrijven waar ik woon, dan was het gemakkelijker te vinden dan op straatnummer en huisnummer te zoeken.
Ik ken het wel. Straten met namen als Wijk 31, waarbij 31 dan onderdeel is van de straatnaam. Iemand kan dan bijvoorbeeld wonen op het adres Wijk 31 14.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, de wijken zelf wel maar de straten hebben dan een nummer. Erg lastig om een adres te vinden als je er niet bekend bent want de indeling van de wijken is soms ook niet echt lastig. Ik moest in het begin vaak gewoon omschrijven waar ik woon, dan was het gemakkelijker te vinden dan op straatnummer en huisnummer te zoeken.
quote:
Ja, dat inderdaad. En dat heb je dus in Zeist ook. Ik woonde in [naam Wijk] blokje 61 en dan het huisnummer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Straten met namen als Wijk 31, waarbij 31 dan onderdeel is van de straatnaam. Iemand kan dan bijvoorbeeld wonen op het adres Wijk 31 14.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Straten met namen als Wijk 31, waarbij 31 dan onderdeel is van de straatnaam. Iemand kan dan bijvoorbeeld wonen op het adres Wijk 31 14.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Dusty Springfield - I Close My Eyes And Count To Ten
Ik weet er alles van, zonder navigatie is daar niets logisch te vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]Zo is de halve stad hier ingedeeld.
Goede avond en welkom Mad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, zonder navigatie is daar niets logisch te vinden.
Hallo, ik kom zo even meeluisteren…
Tot zo!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, zonder navigatie is daar niets logisch te vinden.
Hallo, ik kom zo even meeluisteren…
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - ik zing de hele tekst mee, maar kom niet op de titel
Het is dan eigenlijk toch een fout nummer. Dat lieten die young ones toch maar duidelijk merken.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Does anybody know where the toilets are?
Okay guys, harmony now
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Sealed With A Kiss - Bobby Vincent?
En meteen met een goede binnenkomer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Sealed With A Kiss - Bobby Vincent?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Vicky Leandros - Ich Hab Die Liebe Gesehn
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:00 schreef livelink het volgende:
David Bowie met Tina Turner - Tonight
Ik vind en vond dit ook vreselijk, maar moest opboksen tegen mijn vriendinnen die dit ongeveer het mooiste vonden wat ze ooit hadden gehoord.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Hoe goed ik Tina in haar beginperiode ook vond, zo beroerd vind ik vrijwel alles van na haar come-back.
Dit dus ook…
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die drummer had niet veel keuze…
Zeker. Retsina (harswijn). Erg lekker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef Melting het volgende:
Ik heb nog nooit Griekse wijn geprobeerd. Jij wel, livelink?
2 uitersten dan.... van de kou, naar de zon.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef MadMaster het volgende:
De hoempapa versie van DJ Sud Kurve hiervan staat voor mij wel voor één van dé wintersportsongs.
Zit er voor mij niet meer in, maar mw. MM gaat een weekje voordat we naar Curaçao gaan eerst nog even naar de sneeuw…
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:15 schreef Melting het volgende:
Moest gisterenavond rond 19.15 aan just me denken.
Ze hadden het op NPO 1 bij het misdaadbureau over de godmother van Amsterdam.
Onze Godmother is er al bijna een jaar niet meer.
Ja, het jaar is voorbij gevlogen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:15 schreef Melting het volgende:
Het is inderdaad heel snel gegaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het jaar is voorbij gevlogen.
Ik denk bijna dagelijks aan haar.
Laatst ook weer vanwege het overlijden van Melanie, ons laatste concert samen, vlak voor de Krona uitbraak…
Ja, de tijd gaat snel. Ze wordt gemist.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:15 schreef Melting het volgende:
Ik hou helemaal niet van dit soort muziek, maar toch doet dit nummer me altijd wel wat.quote:
Voor jouw tijd, ja. En niet een nummer dat de tand des tijds heeft doorstaan en nog veel wordt gedraaid.quote:
Hun uptempo songs zijn m.i. ook beter én in het Engels.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van dit soort muziek, maar toch doet dit nummer me altijd wel wat.
Thijs van Leer en Jan Akkerman zijn nog steeds bevriend met mijn neef, bij wie ze vroeger vaak even langs kwamen voor een biertje en zo. En zo heb ik hen ook enkele keren ontmoet, zoals vele andere NL musici.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het echt een bijzonder nummer. En erg goed ook. Er bestaan meerdere uitvoeringen van.
Ik had het over het Franstalige nummer, sorry. Maar Hocus Focus is ook primaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thijs van Leer en Jan Akkerman zijn nog steeds bevriend met mijn neef, bij wie ze vroeger vaak even langs kwamen voor een biertje en zo. En zo heb ik hen ook enkele keren ontmoet, zoals vele andere NL musici.
Het is een apart wereldje…
Ha…quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had het over het Franstalige nummer, sorry. Maar Hocus Focus is ook prima
Vreselijk nummer van Bruce. Vreselijke tekst ook.quote:
Vreselijke Bruce ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Vreselijk nummer van Bruce. Vreselijke tekst ook.
Alles van Bruce is vreselijk…quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreselijke Bruce ook.
Las dat z'n moeder onlangs is overleden. Die heeft het aardig lang uitgehouden…
Welkom Symph.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles van Bruce is vreselijk…
Ik luister nog even een tijdje mee.
Neil is een goede binnenkomer
Het lied ken ik wel. De tv-serie zegt me niks.quote:
Het zegt mij ook nietsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lied ken ik wel. De tv-serie zegt me niks.
Ken jij dit nog, Mad?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lied ken ik wel. De tv-serie zegt me niks.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb even zitten graven en het laatste concert van Just Me en ons was in december 2022.
Het musical kerstconcert in het Concertgebouw…
Toen moet ze al last van haar rug hebben gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb even zitten graven en het laatste concert van Just Me en ons was in december 2022.
Dat was heel kort, voor ze flink ziek werd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Ja, maar dat was het dan ook, volgens haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen moet ze al last van haar rug hebben gehad.
Ze verbeet de pijn volgens mij al geruime tijd. Tot het echt niet meer ging.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het dan ook, volgens haar.
We zijn toen wel vanaf het Concertgebouw terug naar het CS gelopen, toch een redelijke tippel als je ergens last van hebt…
Allemaal wilskracht. Het is goed dat je toen niet in de toekomst kon kijken en dat jullie nog een leuke avond hebt gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn toen wel vanaf het Concertgebouw terug naar het CS gelopen, toch een redelijke tippel als je ergens last van hebt…
Dat moet een zware wandeling zijn geweest, en zeker met de kennis van nu….quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wallace collection, en Belgische bandquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet welke band dit is. Lovin' Spoonful?
Daydream is het liedje.
Ik ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij dat we nog met elkaar naar Radio Kootwijk zijn geweest…
Dat was mooi, gezellig en nog interessant ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Was echt een leuke dagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was mooi, gezellig en nog interessant ook.
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef livelink het volgende:
Bob Dyland - Times, they are changing
Ik had het er laatst nog over met mijn zoon. Uitgelegd wat het was en zo. Het was een mooie dag.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Was zeker leuk. Lijkt me ook leuk om zoiets nog eens te doen, dus als iemand een goed idee heeft...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog over met mijn zoon. Uitgelegd wat het was en zo. Het was een mooie dag.
Ken je de Rock n Roll Hall of Fame in Hoek van Holland?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was zeker leuk. Lijkt me ook leuk om zoiets nog eens te doen, dus als iemand een goed idee heeft...
Was jij daar een paar jaar geleden ook niet eens geweest?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je de Rock n Roll Hall of Fame in Hoek van Holland?
Een uithoek, maar daar staat een schat aan spullen uit de geschiedenis van de Nederlandse Popmuziek…
Ja, ik ben er al een paar keer keer geweest…quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Was jij daar een paar jaar geleden ook niet eens geweest?
Ken ik niet. Klinkt als een mogelijke bestemmingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een uithoek, maar daar staat een schat aan spullen uit de geschiedenis van de Nederlandse Popmuziek…
Daarom.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ken ik niet. Klinkt als een mogelijke bestemming
Dat klinkt als een goed ideequote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://rockart.nl/
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Dr. Hook, toch?
Sylvia's Mother
Met een b-kantje met een heel rare titel
Ik hou het in mijn achterhoofd, wel ergens van de zomer dan, dan kan je nog ergens buiten zitten aan het strand of zo.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:19 schreef MadMaster het volgende:
De opkomstsong van de Blues Brothers: Booker T - Time Is Tight
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het in mijn achterhoofd, wel ergens van de zomer dan, dan kan je nog ergens buiten zitten aan het strand of zo.
Het museum zit namelijk op een saai industrieterrein…
Dat zag ik laatst toen ik bij de Victorie was, het zit daar aan de overkant.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
I’ll be there…
Wat trouwens ook de moeite van een bezoek waard is: het Beatles museum in Alkmaar
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Maybe Tommoro, Maybe Tonight - Earth & Fire
Blijft echt een geweldige plaat ditquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Over orgeltjes gesproken + een mellotron…
Ik stem hier ieder jaar op voor de Top 2000…quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blijft echt een geweldige plaat dit
Het is veel Beatles, maar zeker wel de moeite waardquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst toen ik bij de Victorie was, het zit daar aan de overkant.
Maar alleen maar Beatles schrikt me wat af…
Voor mij minder makkelijk. Maar als ik kan, ga ik mee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:27 schreef livelink het volgende:
Hoek van Holland ben ik vroeger vaak geweest. Mijn zus woonde daar. Vanuit mij is dat nog prima te doen.
Die onthoud ik. Afgelopen jaar had ik Seasons op mijn lijst gezet..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stem hier ieder jaar op voor de Top 2000…
Jij woont er veel dichterbij dan ik…..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij minder makkelijk. Maar als ik kan, ga ik mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Wanneer is deze foto genomen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag kwam ik onderstaande foto tegen, die ik moest bewaren.
Voor de deur van Paradiso, waar deze versie ook opgenomen is:
[ afbeelding ]
Ik gok in 1981, de dag dat OMD in Paradiso zou optreden, maar wat gecanceld werd wegens krakersrellen in de stad…quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer is deze foto genomen?
Wel een mooie foto.
Gave foto!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag kwam ik onderstaande foto tegen, die ik moest bewaren.
Voor de deur van Paradiso, waar deze versie ook opgenomen is:
[ afbeelding ]
Dan wens ik je nu alvast een goede nacht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet zo afhaken, de batterij van de iPad staat op nog maar 4% en de andere is leeg…
Jij alvast bedankt, nog een paar songs, denk ik…quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wens ik je nu alvast een goede nacht.
Ik speel deze nog met mijn ogen dicht achterstevoren op de orgelkruk zittendquote:
Slaap lekker ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet zo afhaken, de batterij van de iPad staat op nog maar 4% en de andere is leeg…
Welterusten alvast, Symph.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Dit wordt mijn afsluiter voor vandaag.
Best wel een pittige week achter de rug, dus mooie tijd om te gaan slapen.
Dank Melting!
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze moet ik ook nog even afluisteren
Ik had echt geen idee dat dit The Beach Boys waren.quote:
Had je een andere band in gedachten?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had echt geen idee dat dit The Beach Boys waren.
Nee, dat niet. Maar niks deed me aan hen denken.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je een andere band in gedachten?
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:05 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik en is mooi. Maar mijn geheugen laat me even in de steek.
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:22 schreef livelink het volgende:
Julio Iglesias met weer een quero-iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |